Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihani ja surullisa ilmoituksia Hesarissa tänään:

Vierailija
27.05.2007 |

Aloitan hyvistä: Dianan ja Kaustisen " miehet" on löydetty! Eli undulaatit, oli liikkis katoamisilmoitus aiemmin nyt löydetty viesti.

Sitten ihmettelin ja makustelin syntyneiden palstalla nimeä Eko...

Kuolleiden palstalla ihmettelin saman sukunimen omaavia kuolleita ja sama kuolinpäivä mutta taisi olla sattuma. Vaikea on kuitenkin lukea aina kuolleiden palstaa, nuoria ihmisiä varsinkin kun on kuollut.

Muutenkin miksi ei voisi olla ensin kihla, vihkimisilmoitukset, sitten syntymä ja lopuksi kuolleet, elämänkaaressa ikään. Tätä mietin myös.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli kastettu Cina-Cella ja Gia Iica.. =)

Vierailija
2/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... eikös ensin synnytä, sitten mennä kihloihin jne...?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni järjestys nykyisellään on outo, että kuolleet on ensin.

Vierailija
4/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on takanaan eletty elämä ja poismeno on omaisille suuri suru.

Vierailija
5/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainaja, jota muisti vain työpaikan väki. Eikö omaisia ollenkaan? Todella surullista.

Vierailija
6/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemigway ja CheQuevara pääsevät hirssiä syömään. :D Mistä löytyivät velikullat karkuteiltä?

Vierailija
7/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heille kunnioitus. Sitten kun lehteä lukee eteenpäin, niin päällimmäiseksi ei jää suru kuolleista vaan ilo syntyneistä ja uudesta elämästä.

Vierailija
8/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vainaja, jota muisti vain työpaikan väki. Eikö omaisia ollenkaan? Todella surullista.

Ehkä omaisten ilmoitus ei ehtinyt lehteen tai sitten eivät aio laittaa ilmoitusta.

Vierailija
9/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vainaja on kotoisin jostain maakunnasta ja omaisten kuolinilmoitus on paikallislehdessä eikäHesarissa. Ei siitä pelkästä työpaikan kuolinilmoitukssta kannata mitään johtopäätöksiä vetää

Vierailija
10/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eläköön syntymälle, kauniit muistot eläköön menetetyissä.

Joo, pojat oli löytynyt toisen oli löytänyt poika bongari ja toimittanut löytötaloon ja toisen oli löytänyt lintukahlaaja, en tiedä mikä sellainen on.

Ainakin toinen pojista ilmeisesti on elossa ja popsii hirssiä vaimon kanssa.

ap

Vierailija
11/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vaikka ensin kakistaa ulos, että mikä nyt suututtaa? Maito hapanta jääkaapissa ja lähikauppa kiinni?

Vierailija
12/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla pahemmanluokan lukihäiriö vai miks sun tekstis on noin vaikea selkoista?!?!?!?

Vierailija
13/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihan omaa ulosantiasi vaan! Onpa idioottia kansaa (tai sitten yks ja sama, idiootti liikkeellä).

Vierailija
14/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua tän ketjun pointtia ollenkaan?!?!?

Vierailija
15/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä vaan nukkumaan, huomenna voi olla parempi päivä : )

ap

Vierailija
16/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mä en tajunnu että tarttee tulla hesari että ymmärtää näitä juttuja! menen nukkumaan!

Vierailija
17/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen läheisistään kukaan ole koskaan kuollut, vaikka miksi suhtautuu noin väheksyvästi kuolemaan, että piilottaisi sen jonnekin viimeiselle sivulle.

Ja tuo järjestys, kihla, avio, lapset jne..

Ei kaikki edes mene naimisiin tai entäs ne, jotka menevät uudestaan naimisiin.

Vierailija
18/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli undulaatit, oli liikkis katoamisilmoitus aiemmin nyt löydetty viesti.

Kuolleiden palstalla ihmettelin saman sukunimen omaavia kuolleita ja sama kuolinpäivä mutta taisi olla sattuma. Vaikea on kuitenkin lukea aina kuolleiden palstaa, nuoria ihmisiä varsinkin kun on kuollut.

Näitä en ymmärrä? mikä on liikkis? en tajua. Ja miksi on vaikea lukea kuolleiden palstaa? eikö sulla ole koskaan kuollut ketään ikäistäsi, mä ainakin tsekkaan joka viikko onko joku tuttu kuollu ja olen 27v... ja sukulaisiakin on menny jo vaikka kuinka monta...

t. 18

Vierailija
19/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa on muistettu mennyttä elämää ja tuettu toisiamme jotka vielä jatkamme matkaamme. Olen itse sanonut, että en halua kukkia, en kyyneleitä vaan sen mitä olin toivon olevan vielä kuoleman jälkeenkin.

Joka tapauksessa pääpaino viestissäni ei ollut tuo järjestys vaikka pidänkin sitä vähän outona. En ole ilmoittanut naimisiin menostani saati kihlauksestani hesarissa, lapsemme syntymät olen + muita onnitteluja.

Myös kuolinilmoituksia olen tehnyt.

Kuolema on osa elämää, ennen sitä tapahtuu toivottavasti paljon kaunista.

ap

Tarkoitus ei ollut loukata ketään, ja pahoittelen jos näin kävi.

Vierailija
20/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli undulaatit, oli liikkis katoamisilmoitus aiemmin nyt löydetty viesti.

eli oli liikuttava katoamisilmoitus undulaateista aiemmin ja nyt oli löydetty viesti näistä samoista linnuista...

olenko nyt ymmärtänyt oikein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän