Tekosyysi mikset vietä ensi yötä teltassa tai taivasalla?
Nyt on ihan sellainen nuku ulkona-kampanja. Mikset osallistu siihen?
Kommentit (60)
Mukavuus ja helppous edellä eletään, ei mitään itsensäkiduttamis juttuja tänne. Tää on taas jotain vihreitten keksimää spartalaista eli sotilaskuri kasvatusta naamioituneena joksikin kivaksi seikkailuksi, ei oo kivaa.
Kylmä, kostea, kylmyys tulee koko plantan aluuelta dorsumiin, ja valloittaa kaikki musculucset.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita käydä riukupaskalla.
Mulla on takapihan ovesta metrin verran alakerran kylpyhuoneen ovelle ja löytyy teltta ja makuupussikin ja trangiat sun muut, mutta mun 19v kissani ei tykkäisi ideasta nukkua ulkona teltassa.
Asun kaverin läpimädässä asuntovaunussa, kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. Lähellä on vain näitä lenkkipolkumetsiä joissa liikkuu paljon ihmisiä.
No mä oon asunut keskuspuistossa stadissa teltasa useamman vuoden eikä mitää ongelma ollut.
Jouduin kodittomaksi kaksi vuotta sitten, sen jälkeen asunut Teslassani kun ei saa edes myytyä ok hintaan.
Armeijassa tuli telttailukiintiö täyteen kauan sitten.
Ei kiinnosta minkäälainen yö-retkeily missään.
Koska nukun mökissä. Ei ole sähköjä tai vettä, joten lämpötila nytkin kylmempi kuin ulkona. Just kävin saunassa ja kohta takkaan tulet, kun ilta hämärtää.
Kärsin peräsuolen laskeumasta, joka on herkkä vedolle.
Koska viime öinä on ollut vain n. +6 ja ei ole telttaa, ei makuupussia eikä riippumattoa.
Nukun kotona sängyssä puolisoni kainalossa.
Ei kiinnosta. Nukun mieluummin mukavasti vuoteessani.
Kerran olin teltassa metsässä yötä ja se riitti Susi kömpi yöllä telttaan ja söi makkarasoppani sekä lauantaimakkaran ja sitten se otus puri kulliani niin yritä sitä siinä huitoa sitä retkikeittimellä helvettiin teltasta
Kaiken maailman hömpötyksiä sitä keksitäänkin.
En seuraa hullutuksia.
Huomenna on suksi seinään päivä, osallistuuko AP?
Millon pitäs ronklata valoja jonkun earth hourin takia, millon nukkua pihalla. Alkaa vituttaa kohta koko luonto.
Mitähän kodittomat tykkää tuosta kampanjasta. Eikö oltais kiitollisia et saadaan nukkua lämpimässä kodissa, kun sitä ei kaikilla ole
Kodasta vai kodista? Vai siitä että on valinnanvaraa?
Kodan saa käytännössä tehtyä vain omalle maalle, mutta luonnonpuistoissa on valmiita joita voi silloin tällöin käyttää. Kodin saa kun suostuu kelan asumistuen ehtoihin. Valinta on siis aina sinun.