Miksi jotkut ihmiset ovat sellaisia, että niistä kaikki pitää
Ja jotkut sellaisia, että vaikka vain olisi hiljaa vihataan. Elävä esimerkki ihmisestä, josta kaikki pitää on mieheni, vaikka hän saattaa töksäytellä joskus, niin AINA: "Xxxx on niin kiva", "sulla on käynyt tuuri" jne no, jos ei ihan noin suoraan niin melkein. Koskaan kukaan ei ole ärhennellyt hänelle vihaisesti tai muuta. Sitten olen minä. Minua vihaa todella moni. Tämä ei ole liioittelua, vaan jopa mieheni on huomannut saman ja kerran jopa yhdelle sanoikin, että tunnetko edes Xxxx:ää (minut siis) kun olet noin aggressiivinen. Tämä sen jälkeen kun olin kuullut ihan puskista syytöksiä jostain mitä en ollut edes tehnyt. En edes puhu paljoa, yksi läheinen on sanonutkin että olet hiljaisimpia ihmisiä jotka tunnen. Tuntuu, että pelkkä olemasssaoloni ärsyttää.
Osaako joku selittää tämän?
Kommentit (36)
Mikä siinä sinun miehessäsi oli se ominaisuus, joka sai sinut itsesi kiinnostumaan hänestä? Todennäköisesti se on se sama ominaisuus, jonka takia muutkin pitävät hänestä.
Itse kun tulin hoitoalalle huomasin saman. :D Etenkin naiset vihaa muita naisia. Miehiä rakastaa. :D
Millaisista ihmisistä sinä ap pidät?
Ihmisellä on ns. syntymä/ perusluonne, joka puskee aina läpi vaikka kuinka yrittää peittää tai näytellä jotain muuta eli parempaa, ei onnistu. Lajitoverit huomaa feikit yritykset eli oikeastaan syntymäluonne on kohtalosi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen ja toiset huomioiva ihminen. On huomioiva ja mukava myös heille, joista ei itse ole millään tapaa kiinnostunut. Moikkaa ekana, eli ei ajattele ajattele, että en moikkaa kun ei tuokaan moikannut.
Eli kaikki on päälleliimattua. Kyllä tämä aikansa toimii, mutta vain aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sinun miehessäsi oli se ominaisuus, joka sai sinut itsesi kiinnostumaan hänestä? Todennäköisesti se on se sama ominaisuus, jonka takia muutkin pitävät hänestä.
Kai se oli kemia. Samat arvot. Noi päällimmäisenä. Tietty ulkonäkökin. Luotettavuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisista ihmisistä sinä ap pidät?
Huumorintajuisuus on ehkä ykkönen. Mikään ei yhdistä niin paljon kuin hyvä huumori ja yhteinen nauru. Sitten tietty luotettavuus ja rehellisyys.
Ap
Jaa-a minua on vihattu lapsesta asti minä itse itseäni eniten. En usko tosin että on ihmistä joista ihan kaikki tykkää.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta puuttuu miellyttävä aura.
Jotain tällaista olen miettinyt että on takana. Tai on jokin ärsyttävä resting bitch naama tai jotain.
Ap
Suurimmalla osalla ihmisistä on melko huono ihmistuntemus, ja käsitys toisesta perustuu enimmäkseen olettamiin ja ulkonäköseikkoihin.
Se mitä ensiksi näkyy johtaa suoraan tulkintaan ja luuloon, joka usein liittyy osaamiseen, taitoihin, varallusuuteen tai esim. vaikutusvaltaan. Tältä pohjalta sitten edetään ja päädytään katolleen penkkaan.
En lähtisi selitrelemään ja korjailemaan tulkintoja itsestäni, se on loputon suo, tarpeetonta eikä johda mihinkään.
Parasta on antaa typerien ihmisten pitää typerät käsityksensä ja hankkuutua heistä kaikin keinoin eroon. Se ei lopulta ole ollenkaan niin vaikeaa, kuin voisi luulla, ja siinä voi vain voittaa.
Lapsesta asti olen ollut useille vihattu/inhottu itsekin. Olen ihan sievä, joten joiltain se voi olla turhaa kateuttakin..
Ujoista ihmisistä ei usein pidetä, itselläkin taustaa pahan kouluväkivallan uhrina olosta - kai sekin paistaa jotenkin läpi ja ärsyttää ns. menestyjiä.
En usko itsekään, että olisi ihmisiä, joista kaikki tykkäävät. Minä pidän vain harvoista itse eikä yksikään heistä ole mikään suosittu
"kaikkien" muka-kaveri.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta asti olen ollut useille vihattu/inhottu itsekin. Olen ihan sievä, joten joiltain se voi olla turhaa kateuttakin..
Ujoista ihmisistä ei usein pidetä, itselläkin taustaa pahan kouluväkivallan uhrina olosta - kai sekin paistaa jotenkin läpi ja ärsyttää ns. menestyjiä.
En usko itsekään, että olisi ihmisiä, joista kaikki tykkäävät. Minä pidän vain harvoista itse eikä yksikään heistä ole mikään suosittu
"kaikkien" muka-kaveri.
- Mina.
Lähin ystäväni on. Kaikkien muka-kaveri. Yleensä väsynyt ihmisten seurasta töitten jälkeen. Hän myös kaunis nainen. Eikai kenelläkään ole kuin ihan muutama tosissaan hyvä ystävä? Monella sata "tuntematonta"
T.kelaloinen
Nyt te luulette että joku Vappu Pimiä tai Kiira Korpi on sellaisia? Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt te luulette että joku Vappu Pimiä tai Kiira Korpi on sellaisia? Ei todellakaan ole.
Ketä ne on? En seuraa uutisia tai tähtiä kovin paljoa. Uutiset täynnä väkivaltaa jne jne klickbait otsikoita tai suurinpiirtein. "Timo potkaisi töissä pöytään jne vakavuus asteen uutisia." Rupesin lukemaan ulkomaan uutisia sen takia. Enempi tieteen puolta tai muuta teknologia jne.
T.Kelaloinen
Oletko oman tahtosi vahvasti jyräävä tai terrieri, joka ei päästä irti? Sanotko asiat NS suoraan? Mikromanakeeraatko? Vaaditko että somepäivityksistä pitää tykätä tai nostat julkisen äläkän?
Et tietenkään.
No ei moni huomaa narsistista hänen todellista minäänsä. Minulla on ollut tälläinen kaveri. Ihmiset jotka hänet tunsivat pintapuolisesti pitivät hänestä todella paljon, hän oli hurmaava. Mutta todella läheisesti hänet tuntevat näkivät totuuden.