Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä eroa on muka Saarioisten lihapullissa ja itse valmistetuissa lihapullissa?

Vierailija
29.08.2026 |

Pulla kuin pulla. Valmistaako jotkut ihmisJoukot vielä itse lihapullia? Valtavaa ajanhukkaa. Miksi mitään kannattaisi tehdä pidemmän kautta, kun kaiken ruoan voi ostaa eineshyllyltä. En käsitä. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään saa kunnon jauhelihaa enää mistään joten jää lihapullat tekemättä ja syömättä. 

Vierailija
42/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lapsi,  istuin kirkonpenkissä mummoni vieressä. Pappi kertoo vanhaa tarinaa Aatamista, Eevasta ja tiedonpuusta. Tarina on muuttanut sanomaa vuosituhansien varrella. " näin se kerrotaan nykypäivänä. Viimeiset jaettavat olivat herran kädessä ja hän pyysi ensimmäisiä ihmisiä luokseen ja sanoi: on vielä kaksi asiaa jotka annan teille.  Aatemi hyppäsi heti jakopaikalle ja halusi välttämättä pippelin, lähti samantein ja kusekseli pitkin puutarhaa. Eeva kyseli surullisena mikä on se toinen. Luoja katsoi lempeäsi Eevaa ja sanoi. Aivot, Eeva rakas ne on aivo. Mutta nyt kerron ap.lle ettei ne aivot perityneet sinulle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö Saarioinen edes lihapullia?

Ööö... varmaan nuo saarioiset ostavat nykyään Saarioisten lihapullia.

Vierailija
44/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään saa kunnon jauhelihaa enää mistään joten jää lihapullat tekemättä ja syömättä. 

Jauheliha = jauhettua lihaa. Sitä saa ksupoista, jopa eri rasvaprosenteilla ja eri eläinten lihasta.

Vierailija
45/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään äidin. Sanotaan häntä vaikka Saarioiseksi. No, äiti Saarioinen on sitä mieltä, että Saarioisten lihapullat ovat oikein hyviä. Siis ne eineshyllyn. Varsin maittavaa ruokaa lapsukaisille. Sitten hän tapasi toisen äidin. Sanotaanko häntä nyt vaikka Mutikaiseksi. Kävi ilmi, että äiti Mutikainen valmistaa lihapullansa pääsääntöisesti itse, ja on sitä mieltä, että ne ovat terveellisempiä. Tästä äiti Saarioinen suuttui, ja päätti alkaa pilkata äiti Mutikaista. Mutta miksi äiti Saarioinen suuttui jos hän oli koko ajan sitä mieltä, että ne hänen einespullansa ovat hyviä? Ei kai silloin olisi tarvetta suuttua. No. Äiti Mutikainen totesi, että äiti Saarioinen syökööt mitä tahtoo. Hän valmistaa jatkossakin lihapullansa itse, ja keskustelee resepteistä sellaisten kanssa, jotka valmistavat ruokaa itse.

Vierailija
46/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyissä karvojen alkuperä on paremmin selvillä.

Vierailija
47/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ero että itsetehdyt on 100% lihaa. Saarioisen pierupullat maistuu paskalle ja on valmistettu jauhoista, nahasta ja persereijästä.

. .kun syöt noita Saarioisen pullia niin pieru haisee että yrität ittekin pyörtyä hajuun ja persreikä kutiaa johon ei auta serlan Embokaan.

Vierailija
48/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauheliha = jauhettua lihaa. Sitä saa ksupoista, jopa eri rasvaprosenteilla ja eri eläinten lihasta.

Unohdit sanan HYVÄÄ, sitä kaasuun pakattua mössöä en osta ikinä. 

Vierailija
49/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhitkö perseesi jokaisella vessakäynnillä vai onko joskus sellainen tunne ettei vain viitsi ?

Vierailija
50/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska kokki saa olla, jos itse tehdyt lihapullat maistuu einekseltä.

Einekset on laiskoja paskoja varten.

Vierailija
51/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitätkö itse aamuisin kaurapuuron vai ostatko sen eineshyllystä aina aamujasi ajatellen tai banaanin pilkottuna purkissa.. Onhan se kuitenkin sinun jumaloima helppous.. Mutta saahan siinä vähän ylimääräistä aikaa älylaatikon kaiveluun.

Vierailija
52/52 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhitkö perseesi jokaisella vessakäynnillä vai onko joskus sellainen tunne ettei vain viitsi ?

Juu... pesen, pyyhin ja jopa sipaisen vähän emulsio voidetta.   Tulee raikas ja puhdas olo.  Suosittelen lämpimästi sinullekin ettet haisisi  Prisman kassajonossa olitpa sitten tavakassalla tai itsepalvelu kohteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi