Olen parisuhteessa elävä aseksuaali nainen. Haluatko kysyä jotain?
Ihmisillä kun tuntuu välillä olevan omituisia ennakkoluuloja aseksuaalisuudesta ja seksittömistä parisuhteista (niin tällä palstalla kuin tosielämässäkin).
Kommentit (16)
Haluaako miehesi(naisesi) seksiä (sinulta)?
Onko kumppanisi aseksuaali myös, ja jos ei ole, niin käykö tekemässä tarpeensa muualla, ja jos niin haittaako se sinua?
Kun nyt olet tällä kertaa omaksunut tuollaisen roolin, niin kerro tällä kertaa kuitenkin ne oikeat lottonumerot joilla voittaa. Viimekerralla sanoit että 1234567, ei tullut voittoa noilla.
Kumpi on mielestäsi parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
Oletko tyytyväinen suhteesi? Mitä sinä haluat?
En halua. Toivotan sinulle hyvää jatkoa.
En halua.
Kovin vähän kiinnostaa muiden seksihommat.
Ei se ole mikään parisuhde, jos ei ole seksiä.
2 ja 3: Kumppanini on myös aseksuaali eli hän ei halua seksiä minulta eikä muiltakaan.
- ap
Oletko varma ettet ole vain lesbo?
Vierailija kirjoitti:
2 ja 3: Kumppanini on myös aseksuaali eli hän ei halua seksiä minulta eikä muiltakaan.
- ap
Selvä, asia loppuun käsitelty, olette kuin parhaat kaverit.
5: Omalla kohdalla valitsisin hirsitalon.
6: Olen tyytyväinen. Olemme olleet yhdessä kymmenisen vuotta.
8: Kumppanini on minua jonkin verran vanhempi, meillä on samanlainen huumorintaju ja pitkälti samanlaiset kiinnostuksenkohteet.
10: Höps, tietenkin parisuhde voi olla parisuhde ilman seksiä.
- ap
12: Voihan lesbo olla aseksuaali ihan siinä missä heterokin. Minulla ei ole epäilystäkään siitä, kumpaa sukupuolta kohtaan omat romanttiset tunteeni kohdistuvat.
13: Kyllä, kumppanini on myös yksi parhaista kavereistani. Muihin parhaisiin kavereihini en kuitenkaan ole koskaan ihastunut ja rakastunut enkä heidän kanssa suukottele, nuku kylki kyljessä, osta yhteistä asuntoa tai menisi naimisiin.
- ap
Ei ole. Onnittelen vain jos olet seksittömässä suhteessa heteromiehen kanssa. Heitä ei valitettavasti riitä kaikille.