Nainen joka oli varmasti sinkku otti kaupassa mustan korin, eikä pinkkiä
Todistin tätä itse vierestä, minulla oli pinkki kori.
Kommentit (50)
Olen minäkin sinkku mutta ei minulla ole, eikä ole ollut tapana julistaa ja tai alleviivat omaa sinkkuuttani. Saattaisin kaupassa ottaa tai olla ottamatta sinkkukoria, - Minua hämmentää kun on ilm. heitä, jotka ovat sitä mieltä, että jos sinkku, niin silloin olisi jatkuvasti innostunut tai ainakin kiinnostunut löytämään ja kohtaamaan oman mahd, kumppaninsa. Ja suuri osa sinkun ajankäytöstä menisi menisi muka sen murehtisimseen, kuinka oma elo on arvotonta kun elää sinkkuna.
Ikisinkku mies 40+
Ajatella. Joskus en ota koria ollenkaan. Viimeksi kun minulta kysyttiin puhelinnumeroa sanoin etten ole vapaa, vaikka olen tosiasiassa vapaa kuin taivaan lintu.
Tarpeeksi monet pakkiraivokohtaukset koettuani en enää viihdytä miehiä ajatuksella sinkkuudestani. Teille olen 100% varattu, naimissa, yh, ja kaikki mitä inhoatte, kunnes itse ihastun ja rakastun johonkuhun teistä ensin. Että laittakaa vaan sitä hienointa sulkapukua ylle niin palaillaan.
Asun Vantaalla ja käyn useamman kerran viikossa ruokaostoksilla esim. K-supermarketeissa ja Prismassa. En ole ikinä nähnyt missään pinkkiä koria. Missä niitä on?
Ei sillä, että tarvitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelin että hän on sinkku?
Ei ole PAKKO ottaa pinkkiä koria!
Oliko tämä nainen persu. Ne tekee just tollasta....huijarit
Tässä taas yks ihan älytön idea johon menee turhaan resursseja. Mikä v i t u n idea on sinkkukorissa??? Eikö sinne helkkarin kauppaan mennä ostamaan ruokaa. :D
Näki sulla pinkin korin ja pelkäsi että lähestyt häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän pinkkejä koreja.
Mä en ole edes nähnyt pinkkejä koreja. Ja jos näen, en ota.
Missä kaupassa tollaisia sit muka on, ennoo ikinä nähnyt?
Alepassa punaiset korit, ässässä vihreät. Kumpaan menisitte, jos olisi pakko valita?
Vierailija kirjoitti:
Alepassa punaiset korit, ässässä vihreät. Kumpaan menisitte, jos olisi pakko valita?
Eiks Alepakin ole S-ryhmää, mutta Prisma tietysti se halvin.
Eli teit täysin typeriä, omia oletuksiasi täysin tuntemattomasta? Sulla onkin varmaan "vientiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku ja otan aina mustan korin. En halua että rumat miehet lähestyvät mua jos otan pinkin korin. Viimeseen 10 vuoteen olen nähnyt kotipaikkakunnallani tasan kolme hyvännäköistä miestä ja heidätkin kaikki vain yhden kerran joten mahdollisuus että he osuisivat samaan kauppaan samaan aikaan ja lähestyisivät mua on pyöreä 0.
No nyt on voimaantunut lihava palstamamma vauhdissa.
Ja ajatella että täällä te ukot vaan haluatte meidän palstamammojen huomiota vaikka haukutte lihavaksi ja rumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelin että hän on sinkku?
Ei ole PAKKO ottaa pinkkiä koria!
Voi ottaa just sen värisen, minkä haluaa. Se ei oikeuta yhtään mihinkään lähentelyyn.
Persuilla ja incel trolleilla pitäisi olla pikimusta kori ja sähköpanta kaulassa.
Ei tulis mieleenkään ottaa sitä pinkkiä koria. En todellakaan halua kiinnittää jonkun tollikan huomiota itseeni. Ei ole niin pienintäkään halua tutustua yhtään kehenkään, eikä pariutua elämän päivänä. Parisuhteet oksettaa ajatuksenakin. Hyi saatana.
Mitä väliä jollain korin värillä lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku ja otan aina mustan korin. En halua että rumat miehet lähestyvät mua jos otan pinkin korin. Viimeseen 10 vuoteen olen nähnyt kotipaikkakunnallani tasan kolme hyvännäköistä miestä ja heidätkin kaikki vain yhden kerran joten mahdollisuus että he osuisivat samaan kauppaan samaan aikaan ja lähestyisivät mua on pyöreä 0.
No nyt on voimaantunut lihava palstamamma vauhdissa.
Harmi ettei sun mt-ongelmat näy ihan äkkiä päälle päin. Mutta sun kannattaisi pitää suu kiinni ihan varmuuden vuoksi kun lähdet sieltä kusen hajuisesta kämpästäsi ulos. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin aasialaisen turistipariskunnan pinkin korin kanssa. 😄 Ehkä tää hypetys kannattais kertoa myös ihmisille jotka ei suomea ymmärrä.
En ole asunut siellä vuosiin mutta käyn joskus enkä ole tajunnut mitään korijuttua. Onko siinä joku ohje vieressä? Oon vähän hösö, luulen että en huomaisi sitä ollenkaan kylläkään kun kattelen vaan mihin suuntaan lähden menemään.
Paikallisessa prismassa aasialaisperäisen näköinen pariskunta otti käyttöönsä kaupassa sen pyörällisen telineen jossa korit ovat ja huristelivat sen kärryn (ja korinsa) kanssa ostoksia tekemässä:D
Mä olen ehkä joskus ottanut pinkin korin, kun en ole tiennyt tästä sinkkukoriteemasta. Pinkki kori on paljon nätimpi! Ihan sen perusteella voisin ottaa jatkossakin pinkin korin.
Minä en ikinä ole nähnyt edes niitä pinkkejä koreja :0