Itsekäs nykyaika ja legimitoitu persoonallisuus syrjintä
Yhä harvempi ihminen sopii työ-ja opiskelukykyisten ihanne muottiin. Sen sijaan, että ihmiset ottaisivat kasvatuksen myötä eri persoonallisuuksia avoimesti vastaan ja oppisivat tulemaan toimeen keskenään, on syntynyt yksiulotteinen malli hyväksytystä olemisesta.
Ensimmäisen tunnin olen kuunnellut tästä. Sanattomaksi vetää.
Kommentit (10)
Nykyään eletään vähä-älyisten suv akkihuo rien aikaa. Rotu- ja maanpetturuus, sekä itsensä häpäiseminen on muotia kommunistipuolueiden äänestäjien keskuudessa.
Mikä tuossa järkytti? En ole vielä kuunnellut. Temperamenttitutkija kun on niin on hänen omintaan. Hyvä että muistuttaa taas siitä että erilaisuus ei tarkoita diagnoosia. Ja että hyvä työelämä ottaa huomioon introvertit. On toki aloja jossa tämä on luontaisesti helpompaa.
En suosittele tämän tai muiden negatiivisten narrattorien tarinoiden kuuntelemista. On parempi keskittyä siihen, mitä kohti kasvaa ja mitä arvostaa kuin siihen, mikä on huonosti. Kauhistelu ei parannaketään. Itsekkyydestä puhumisen sijaan voitaisiin puhua siitä, mitä voi antaa, mitä voi tehdä. Muille mutta myös itselleen. Itsestään huolen pitäminen on yhtä lailla jumalan rakastamista kuin muistakin huolehtiminen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään eletään vähä-älyisten suv akkihuo rien aikaa. Rotu- ja maanpetturuus, sekä itsensä häpäiseminen on muotia kommunistipuolueiden äänestäjien keskuudessa.
Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan.
Demokratia on tärkeämpi kuin tällaiset demokratian ohittamiseen tarkoitetut pseudotieteelliset ihmisten lajittelut.
Demokratian tarkoitus on nimenomaan välttää tämänkaltainen lajittelu ja antaa kaikille yhtäläinen ääni ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
Woke on sairas teoria ohittaa demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa järkytti? En ole vielä kuunnellut. Temperamenttitutkija kun on niin on hänen omintaan. Hyvä että muistuttaa taas siitä että erilaisuus ei tarkoita diagnoosia. Ja että hyvä työelämä ottaa huomioon introvertit. On toki aloja jossa tämä on luontaisesti helpompaa.
Niinpä. Olen ujo introvertti ketä ajattelee muita kuunnellen omilla aivoillaan. Olen kuulemma saamassa pysyvän työkyvyttömyyden eläkkeen välttelevän ja skitsotyyppisen persoonallisuuden kriteereillä. Ensinnäkin, sen näkee kilometrien päähän että olen ujo ja arka, mutta tuo että olen sen vuoksi eristäytynyt herkistyminen myötä muista ihmisistä on mukamas johtanut "skitsofrenian kaltaisen" tilan puhkeamiseen on liioiteltua. Toisekseen, olisi hyvä ymmärtää että minulla kestää oma aikani toipua kanssakäymisestä. Tätä ei voi nopeuttaa lääkkeillä ja niillä pikemminkin tuhottiin normaalini kuin eheytettiin. Tätä ei poli suostu myöntämään. Että psykoosit syntyivät lääkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olen ujo introvertti ketä ajattelee muita kuunnellen omilla aivoillaan. Olen kuulemma saamassa pysyvän työkyvyttömyyden eläkkeen välttelevän ja skitsotyyppisen persoonallisuuden kriteereillä. Ensinnäkin, sen näkee kilometrien päähän että olen ujo ja arka, mutta tuo että olen sen vuoksi eristäytynyt herkistyminen myötä muista ihmisistä on mukamas johtanut "skitsofrenian kaltaisen" tilan puhkeamiseen on liioiteltua. Toisekseen, olisi hyvä ymmärtää että minulla kestää oma aikani toipua kanssakäymisestä. Tätä ei voi nopeuttaa lääkkeillä ja niillä pikemminkin tuhottiin normaalini kuin eheytettiin. Tätä ei poli suostu myöntämään. Että psykoosit syntyivät lääkkeillä.
Sinun ei yksinkertaisesti tarvitse uskoa psykologeja, lääketiedettä, eikä varsinkaan antaa elämääsi ja kehoasi heidän narratiiviensa ja auktoriteettiensä hallittavaksi. Voit sanoa vaikka "höpö höpö" ja mennä kävelylenkille sen sijaan, että jäät edes väittelemään lääkehullujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Se mitä naiset tekevät ja ajattelevat ei kuulu miehille tippaakaan. Sinun ei tarvitse edes tietää mitä he tekevät. Keskity vaan omaan hiihtoosi.
Ihmisille lapsena sanotaan. Olet vain oma itsesi kyllä sinua rakastetaan. Noh minä olen persoonallisuuahäiriöinen oppinut vihaamaan itseäni lapsesta asti. Edes minä en tykkää itsestäni. Miksi jonkun muun pitäisi? Mutta minä olen tällainen ei voi mitään. Minun pitäisi oppia rakastamaan kasaa paskaa.
Samaan aikaan hoetaan oikeutta olla oma itsensä. Mutta tätä se ei tarkoita, tietenkään.