Miten stailaisit tämän mekon?
Pidän harvoin vaaleita värejä, valkoisesta puhumattakaan. Nyt tilasin, kun oli järeä alennus ja materiaali 100% puuvillaa. Lisäksi rakastan pilkkuja, ja aiemmat pilkkumekkoni alkavat olla elinkaarensa päässä.
https://toiveshop.com/products/hetki-mekko-vaalea-pilkku?variant=55640492540289
Vyötä ajattelin ainakin kokeilla, kunhan mekko saapuu.
Kommentit (47)
Peukalon toisen nivelen kohdala poikki. Hihat pois. Kaula-aukoksi syvä V.
Vierailija kirjoitti:
Ruma rätti 🤯
Mikä siinä on rumaa? Vähän väljä istuvuus makuuni, ja sen ajattelin fiksata vyöllä.
Aiemmat pilkkumekkoni ovat enemmän fiftarihenkisiä, jossain vaiheessa tilaan uuden samanlaisen. Väriä en ole vielä päättänyt.
Mihin kohtaan sen vyön ajattelit yläosahan on istuva? Ei tuota vyöllä voi kuroa istuvammaksi.
En kyllä minäkään pidä mekon kuosista, jos olisi pakko pukea tuo laittaisin mustan pitkän villatakin ja punaisen pienen huivin kaulaan.
Kokeilisin kirkasväristä kapeaa vyötä ja/tai huivia kaulaan solmittuna. Riippuu siitäkin, missä mekkoa käytät. Jotkut pitkät helmet tai muu kaulakoru voisi sopia.
Ei sitä mielipidettä voi sanoa näkemättä vaatetta päällä. Jollain tuo on kamala, jollain toisella kiva. Riippuu täysin väreistäsi ja vartalonmallista.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kohtaan sen vyön ajattelit yläosahan on istuva? Ei tuota vyöllä voi kuroa istuvammaksi.
En kyllä minäkään pidä mekon kuosista, jos olisi pakko pukea tuo laittaisin mustan pitkän villatakin ja punaisen pienen huivin kaulaan.
En tiedä, miten sinä käytät vyötä, minä käytän sitä vyötäröllä, joka tässä mekossa on selvästi väljä. Kokeiltu on aiemman, eri valmistajan vastaavasti leikatun mekon kanssa, ja toimii.
Ap
Minä olen todellakin mekkoihmisiä, ja pidän todella löysistä kaapumekoistakin, mutta yhdyn mielipiteeseen, että tuo kuvan mekko näyttää yöpaidalta. Tosin kauniilta sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ruma rätti 🤯
Kommenttikenttä ei petä🙄 Ei ehkä ole sun makuun eikä mun makuun mutta huomasitko, ap:n tyyliin kolttu sopii. Ketään ei sun mielipide kiinnosta, sitä ei kysytty edes, joten pidä se omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä villatakki saa olla, jos haluaa sen näyttävän maksimekon kanssa hyvältä. Selkeästi lyhyt olisi parempi.
Eihän tuo mekko tarvitsisi kuin hoikan hottiksen sisällökseen niin sitä katselee mielellään.
Minulla ei ole tyylitajua, joten en osaa ap:n kysymykseen vastata. Mutta minua ihmetyttää, miksi mekot ovat nykyään tällaisia, että on tuollaisia ihmeellisiä rypytyksiä ja kuminauhavyötäröitä. Sama muuten housuissa ja hameessa. Ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin kirkasväristä kapeaa vyötä ja/tai huivia kaulaan solmittuna. Riippuu siitäkin, missä mekkoa käytät. Jotkut pitkät helmet tai muu kaulakoru voisi sopia.
Kiitos vastauksesta! :)
Minulla on punainen, kapeanpuoleinen vyö, jota ajattelin kokeilla ensimmäisenä.
Pitkiä helmiä en ollut ajatellut, kiva vinkki ja menee kokeiluun!
Tarvitsin nyt alkusyksyyn jokin vähän talvikenkiä kevyemmät kengät, ja mietin millaiset sopisivat mekkojen kanssa. Mustia tai punaisia olen katsellut eniten.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todellakin mekkoihmisiä, ja pidän todella löysistä kaapumekoistakin, mutta yhdyn mielipiteeseen, että tuo kuvan mekko näyttää yöpaidalta. Tosin kauniilta sellaiselta.
Mikä sitten sen eron tekee, näyttääkö kaapumekko yökkäriltä vai ei?
Ensimmäisen kuvan pieni rintaisella tuo yläosa kyllä loppuu vyötärölle, isompi rintaisella tosiaan vyötäröllä on frillaa eli siihen suunnittelet vyötä?
En mitenkään näe miten saat kurottaa vyöllä tuota kauniisti istuvammaksi, koristeena yläosan ja freelancer saman kohdassa kyllä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten sen eron tekee, näyttääkö kaapumekko yökkäriltä vai ei?
Väri ja materiaali, ainakin kuvassa tuo näyttää trikoota.
Ruma rätti 🤯