Sähköautosi voi kohta muuttua arvottomaksi minä hetkenä tahansa
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/549b96af-1471-420b-bf68-a0c101494…
Akkuun vikaa -> RIP
Kommentit (44)
Talosi, asuntosi, osakkeesi,... voi muuttua arvottomaksi koska tahansa.
Niin yksi virkamies voi suistaa taloutesi katastrofiin.
Harmaatalos kiihtyy ja akkuja vaihdetaan salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiö ei korvaa mitään jos autoa on lainvastaisesti korjailtu
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, rahallahan tuosta selviää, jos akkukenno menee rikki ja saa vielä paremman, kun merkkiliikkeet uusivat kaikki kennot.
Etkö lukenut juttua? Juuri tuollainen halutaan estää korjaamoilta, joka on ihan hullua, itse olin suunnitellut käytetyn sähköauton ostoa mutta tuo pistää sen kyllä jäihin.
Rikkinäisestäkin akusta saa monta tonnia ja polttomoottoriautosta romutuspalkkion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiö ei korvaa mitään jos autoa on lainvastaisesti korjailtu
Ähäkutti, kyllä korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäisestäkin akusta saa monta tonnia ja polttomoottoriautosta romutuspalkkion.
Se varmasti lohduttaakin kun on ensin maksanut siitä käytetystä vispilästä yli 30 000€ jonka akun oletti olevan kunnossa.
Transvestiitti taas mölisee. Miksi olet transvestiitti?
Paaliin vaan ja turbodieseliä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmasti lohduttaakin kun on ensin maksanut siitä käytetystä vispilästä yli 30 000€ jonka akun oletti olevan kunnossa.
Kyllä se lohduttaa enemmän kuin 30 000 € polttomoottoriautosta saatava romutuspalkkio.
Lainvastaisesti korjailtu sähköauto syttyi tuleen Porvoossa.
Pysäköidystä autosta tuli levisi muihin autoihin ja rivitaloon joka tuhoutui täysin. Autoja paloi yhteensä 12 kappaletta.
Vakuutusyhtiö ilmoitti, että eivät ole korvausvelvollisia, koska syttyneen auton omistaja oli korjauttanut autoaan uuden lain vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Talosi, asuntosi, osakkeesi,... voi muuttua arvottomaksi koska tahansa.
Ja status myös 👴🏼👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, rahallahan tuosta selviää, jos akkukenno menee rikki ja saa vielä paremman, kun merkkiliikkeet uusivat kaikki kennot.
Etkö lukenut juttua? Juuri tuollainen halutaan estää korjaamoilta, joka on ihan hullua, itse olin suunnitellut käytetyn sähköauton ostoa mutta tuo pistää sen kyllä jäihin.
Niin, nyt Jesse vaihtaa rikki menneen akkukennon käytettyyn, mutta ehjään kennoon ja homma maksaa kolme tonnia.
Käsittämättömässä viisaudessaan ja vain kansalaisten parasta ajatellen virkamiehet kieltävät moisen hulluttelun ja tulevaiduudessa vain merkkiliikkeet saavat korjata akkuja, eivätkä ala pelleilemään käytettyjen kennojen kanssa, vaan vaihtavat kaikki upouusiin, eikä maksa kuin parikymmentä tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lohduttaa enemmän kuin 30 000 € polttomoottoriautosta saatava romutuspalkkio.
Tällähetkellä 30 000€ arvoinen polttis alkaa olla romutuskunnossa joskus 2040-luvulla, joten mikä oli pointtisi?
Ja homouskin voi iskeä missä tahansa. Jopa ulkoiluharrastuksen parissa.
Ei kai auto ole mikään sijoitus, vaan käyttöesine.
Vierailija kirjoitti:
Transvestiitti taas mölisee. Miksi olet transvestiitti?
Patteripoika hermostui :D