Wenla 35 pukeutui eri tavalla festareille. "Ovatko miehet noin yksinkertaisia?"
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/7c5127c4-59ee-4b34-b6ea-bcf6eece620a
Olipa taas juttu. Mistä näitä tulee. Ja käsivarret tietenkin täynnä tatuointeja :D
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Juu mua ei kukaan ole koskaan lähestynyt nuorena. Olen tosi pelottavan näköinen ja pukeudun sivistyneesti. Annoin vissiin todella järkevän vaikutelman että minusta ei seksiseuraa saa. Ja se oli tottakin. Ihan itse sitten etsin miehen lopulta.
Eli ymmärrät miksi me järkevät sivistyneesti pukeutuvat miehet olemme yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun aina naisellisesti ja huolitellusti. Kerran ulkotapahtuman jälkeen kaveri sai houkuteltua baariin. Minulla oli päällä pitkä villapaita, farkut ja ulkoilukengät. Koskaan ei ole niin moni mies lähestynyt kuin sinä iltana/yönä.
Ulkotapahtuma+baari. ajatella että joku lähestyy. Mites joku kirjasto?
Kiitos Wenla ja Iltalehti päivän miesviha-annoksesta.
Milloin nähdään juttu miehestä, joka arvostelee häntä lähestyviä naisia yksinkertaisiksi?
#miesvihanäkyväksi
Jaa että iloinen kansa festareilla hymyili ja lähestyi häntä enemmän kuin kadulla talsiessa. Ja sitten hän ajatteli asian johtuvan pelkistä kuteistaan? Joopa joo.
Jälkimmäinen lookki näyttää ihan sellaiselta naiselta, joita löytää pirinarkkikämppien lattioilta.
Flow lookissa ihan suht fiksun näköinen.
T. Sosiaalihuoltaja
Ketä nyt oikeesti yllättää? Me ihmisetkin ollaan eläimiä.
Kommunisti-suwakkihuøra oli taas kommunistimediassa haukkumassa miehiä ja ylpeilemässä omaa idiotismiaan.
Tuon täytyy olla Einsteinin sisko!
Aivan järkyttävät tatuoinnit, ehkä festarilla miehet ajattelivat että kyseessä on ilonainen, jotka kaikki ovat pilanneet ihonsa.