Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wenla 35 pukeutui eri tavalla festareille. "Ovatko miehet noin yksinkertaisia?"

Vierailija
28.08.2026 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/7c5127c4-59ee-4b34-b6ea-bcf6eece620a

Olipa taas juttu.  Mistä näitä tulee. Ja käsivarret tietenkin täynnä tatuointeja :D

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä myönnettävä että tuota naisoletettua en lähestyisi, pukeutui hän ihan miten vain. Kilometrin päähän jo näkyy, että kyse on jostain räksyttävästä woke-sankarista, jolla pillukarvat rehottaa ja toosa on täynnä tofua.

Vierailija
22/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas, kuvissa on kaunis hoikka nuori nainen, ihan hauska festari-juttu oli. 

Vauva-palstalle pitäisi olla yläikäraja 60-v.

Moi Wenla 35 vuotta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenla 35 ja hänen oma pikku hetkensä julkisuudessa. 

Vierailija
24/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas, kuvissa on kaunis hoikka nuori nainen, ihan hauska festari-juttu oli. 

Joistakin on aina hauskaa kun miehiä haukutaan.

Vierailija
25/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksittäisen naisen pukeutuminen festareilla taas liittyi miehiin millään tavalla? 

Vierailija
26/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan transnaiselta. Taisi uusi lookki vedota puppelipoikiin jotka halusivat moloa hanuriinsa.

Vierailija
27/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäkönen mun mielestä

Vierailija
28/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan transnaiselta. Taisi uusi lookki vedota puppelipoikiin jotka halusivat moloa hanuriinsa.

Nistiltähän tuo näyttää.

Vierailija
29/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miehet ovat juurikin niin yksinkertaisia. Kun vähän tissi vilahtaa, miehet aivot valuvat haaroihin.

Miksi tissejä sitten näytetään?

Halutaan näyttää toisten naisten silmissä hyviltä, naiset pukeutuvat muita naisia varten.

Vierailija
30/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tämä Wenla olla itse aika yksinkertainen, kun haluaa tuollaisen jutun itsestään julkaista. 

Ei wenla itse ole juttua julkaissut, vaan jutun tehnyt toimittaja.

Kyllä wenla ihan itse ottanut yhteyttä lehteen ja halunnut että tehdään tuo juttu .

Vierailija
31/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mua ei kukaan ole koskaan lähestynyt nuorena. Olen tosi pelottavan näköinen ja pukeudun sivistyneesti. Annoin vissiin todella järkevän vaikutelman että minusta ei seksiseuraa saa. Ja se oli tottakin. Ihan itse sitten etsin miehen lopulta.

Vierailija
32/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla saa minkäänlaista huomiota miehiltä tuon näköinen oksennus kuin ylemmissä kuvissa on. Järkyttävä. Mies

Vierailija
33/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun aina naisellisesti ja huolitellusti. Kerran ulkotapahtuman jälkeen kaveri sai houkuteltua baariin. Minulla oli päällä pitkä villapaita, farkut ja ulkoilukengät. Koskaan ei ole niin moni mies lähestynyt kuin sinä iltana/yönä. 

Vierailija
34/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tatuoinnit pitää kyllä huolen siitä, että miehet jättää rauhaan. 

Vierailija
35/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pukeudun aina naisellisesti ja huolitellusti. Kerran ulkotapahtuman jälkeen kaveri sai houkuteltua baariin. Minulla oli päällä pitkä villapaita, farkut ja ulkoilukengät. Koskaan ei ole niin moni mies lähestynyt kuin sinä iltana/yönä. 

Otitko tuona yönä kaikkiin reikiin? :)

Vierailija
36/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai huomiota koska tuollainen näyttää transulta. Laiha kirahvimainen muodoton tikku jolla vielä tatuoinnit. Tottakai tuollaista moni katsoo että mikä ilmestys oikein olet.

Vierailija
37/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenla ei ymmärrä että pukeutuminen on sanotonta viestintää. Tuolla uudella asulla hän kertoo että on halpa ja helppo. Siksi miehet kiinnostuu. Eli miehet eivät tässä tapauksessa ole niitä yksinkertaisia.

Wenla voisi mennä noissa kahdessa eri asussa myös vaikka Stockalle pyytämään palvelua. Luulen että asiakaspalvelijatkin suhtautuisivat vähän eri tavalla.

Vierailija
38/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan sanovat, että pukeutuvat tietyllä tavalla tai laittautuvat vain omaa itseään varten. Minä en kyllä laittautuisi itseäni varten ollenkaan. 

Sen verran on raskas työmaa laittaa tämä luonnonkäkkärä (ei kihara vaan aivan käkkärä) tukkapehko edes vähintään säädylliseen tilaan, että näyttäisi edes perussiistiltä. 

Mieluummin kulkisin pieruverkkareissa, mutta pakko se on töihin laittaa jotain epämukavaa ja edes vähän salonkikelpoista. 

Meikkaamisen olen rajannut siinä määrin, että laitan vain cc-voiteen ja puuterin. Ja senkin teen vain siksi, että ihoni on luonnostaan sellainen punaisen kirjava, että luonnontilaisena näytän lähinnä siltä siltä kuin olisin ollut kolmen viikon ryyppyreissulla.

Mutta joo. Itseäni varten en laittaudu. Lähinnä kanssaihmisten suojelemiseksi. 

Vierailija
39/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotias ei enää ole edes nuori. 25-vuotias on. Aikuinen nainen, vähän jo yli-ikäinen pissis luokkaa. 

Vierailija
40/41 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät ja ajat peniseläimet ovat seonneet paljaista nilkoista ja muista naisten ei-peitetyistä kehonosista. Tämä on nykyään nähtävissä tietyissä aavikon maissa, joissa säkitön nainen saa peniseläimet täysin sekaisin ja akuutti syyntakeeton hätätila iskee. Suomalainen peniseläin ei ole genetiikaltaan kovin erilainen, mutta kykenee naisen ihoa nähdessään vielä toimimaan suhteellisen järkevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän