Suomalaisia lihottavat psyykelääkkeet
Kommentit (29)
Joku masislääke voi lisätä ruokahalua.
Lääke ei lihota vaan se lisääntynyt ruokahalu.
Paska puhetta. Jouten olo, kaljat, sidukat, batteryt ja wolttisapuskat sen tekee.
Olen pohtinut samaa. Häpeä?
Olen pikku apteekissa töissä, näkee eturivissä sen muutoksen ihmisissä. Pitäisi olla joku muu hoito. Moni masentuu syvemmin kun lihoaa jolloin jää viimeistään koukkuun masennuslääkkeisiin.
Psykoosinestolääkkeet,kuten ketipinor.Niin kauan aikaa kun yhteiskunnassa on näin kovat arvot sekä kiusaamista sosiaalisessa mediassa,ihmiset joutuvat turvautumaan osyykelääkkeisiin,jotta jaksaisivat tätä kauheaa maailmaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen pikku apteekissa töissä, näkee eturivissä sen muutoksen ihmisissä. Pitäisi olla joku muu hoito. Moni masentuu syvemmin kun lihoaa jolloin jää viimeistään koukkuun masennuslääkkeisiin.
Miten se apteekin koosta riippuu? Ei yhtään mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Moni masennuslääke kerryttää nestettä.
Muuttaa metaboliaa niin että kalorien kulutus laskee.
Voimistaa ruokahalua.
Passivoi, ei enää välitä mistään, edes lihoamisesta.
Tästä ei saa puhua töissä.
T. Apteekin täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimistaa ruokahalua.
T. Apteekin täti
Minulle ei käynyt noin. Paino pysyi samassa ja kävin töissä.
Olen sitä mieltä että sananvapaudelle rajoitukset!
ICD66.1 ei käytetä juuri tästä syystä (lääkeaineen aiheuttama lihavuus). Ketiapiini ym. tunnetaan siitä, että ne lihottavat ja aiheuttavat diabetestä (lukee tuoteselsoteessakin). Hyötyjen ja haittojen näkökulmasta lääketieteeseen uskovat ajattelevat lääkkeen olevan hyödyllisempi kuin mahdollinen lääkkeestä saatava hyöty. Usein kuitenkin NNT ja NNH eivät tätä puolla. Suosittelen lukemaan kirjan Tappava psykiatria, lääkinnän harhat. Se avaa ajattelua tutkimuspohjaisesti Cochrane-instituutin perustajan sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se apteekin koosta riippuu? Ei yhtään mitenkään
Pienessä tuntee asiakkaat. Isossa ei muista ihmisiä samalla tavalla. Siksi koolla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
ICD66.1 ei käytetä juuri tästä syystä (lääkeaineen aiheuttama lihavuus). Ketiapiini ym. tunnetaan siitä, että ne lihottavat ja aiheuttavat diabetestä (lukee tuoteselsoteessakin). Hyötyjen ja haittojen näkökulmasta lääketieteeseen uskovat ajattelevat lääkkeen olevan hyödyllisempi kuin mahdollinen lääkkeestä saatava hyöty. Usein kuitenkin NNT ja NNH eivät tätä puolla. Suosittelen lukemaan kirjan Tappava psykiatria, lääkinnän harhat. Se avaa ajattelua tutkimuspohjaisesti Cochrane-instituutin perustajan sanoin.
Söin Ketipinoria eikä painoni noussut yhtään. Johtuu siitä että lääke lisää ruokahalua, söin kuin hevonen mutta onneksi minulla on geenit etten lihoa helposti.
Yle-areenan dokumentti:vapauden fundamentalistit!Suosittelen!Sananvapaudelle rajoitukset!
Vihapuheesta,se toinen maailmansotakin alkoi!:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimistaa ruokahalua.
T. Apteekin täti
Olen iloinen puolestasi. Kaikilla ei ole yhtä hyvät kortit.
T. Apteekin täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimistaa ruokahalua.
T. Apteekin täti
Joillekin käy joillekin ei, me olemme yksilöitä.
Eri jolle vastasit.
Toivottavasti aloitukseni saavuttaa päättäjät!!!!
Hyshys. Ei kerrota kelleen.