Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteet onnistuvat joissa mies muutamaa vuotta nuorempi?

Vierailija
27.05.2007 |

Tiedän tiedän, että ei se ikäero loppupeleissä ratkaise, mutta kuitenkin kyselen kokemuksia että miten käytännössä onnistuvat liitot joissa mies vähintään viisi vuotta nuorempi?

Itsellä suhde ihan alkutekijöissään vielä. Mies 30v. ja minä 35v. Synkkaa tosi hyvin, mutta pelottaa että miten tulevaisuudessa tuo ikäero alkaa vaikuttamaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oltu yhdessä 7v, parivuotias lapsi. Alkuaikoina tuli kyllä riideltyä , monesti johtuikin miehen naiivisuudesta..mut ajan myötä rauha ja tasapaino tullut taloon, varsinkin lapsen synnyttyä. Nyt hyvin tasaista ja harmoonista perhe-elämää. Mulla tosin kolmenkympin kriisiä pukkaa..mies vasta 27v.

Vierailija
2/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täyttää ensi viikolla 26, minä syksyllä 29, eli reilu viisi vuotta on kulunut. Hyvä avioliitto, kolme pientä lasta. Ongelmia ei ole :) Aluksi oltiin vielä molemmat " menovaiheessa" , mutta ollaan rauhoituttu yhdessä.

Sanoisin, että jos ikää on 35 ja 30, niin ristiriitoja iän takia tulee vielä vähemmän kuin 10 vuotta nuoremmilla. Eli anna palaa, ei se ainakaan ikäeroon kaadu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muista.

Vierailija
4/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan kuvitella ottavani vanhempaa miestä - nehän tuntuu heti ukoilta:) Oma mies oli 30 ja minä 35 kun aloitimme uusperheemme (hän tuli sinkusta 3 lapsen isäpuoleksi) yhteiselon. 12. vuosi alkaa juuri, takana 2 talonrakennusprojektia ja yksi yhteinen ipana. Ihanaa joka hetki:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi