Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diandra on coverlaulaja

Vierailija
27.08.2026 |

Näköjään silläkin voi rikastua

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vartiainenkin lue edelleenkään  säveltäjänä teistossa.. Lehdessä voidaan väittää ja julkaisutiedotteessa mitä vaan että saadaan uskottavuutta. Immonen sävelsi ja Mariska teki sanat. Vartiainen seurusteli sen Immosen kanssa sen se teki 

Vierailija
82/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Immonen höylää puuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vartiainenkin lue edelleenkään  säveltäjänä teistossa.. Lehdessä voidaan väittää ja julkaisutiedotteessa mitä vaan että saadaan uskottavuutta. Immonen sävelsi ja Mariska teki sanat. Vartiainen seurusteli sen Immosen kanssa sen se teki 

Kyllä se vaan lukee. Mitä saat siitä, että jankutat puhdasta paskaa, jonka kuka tahansa voi parin sekunnin googlauksella todistaa vääräksi? Tai ei siihen edes googlea tarvita. Riittää, että osaa lukea. 

Vierailija
84/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus tai vamma aiheuttaa tuollaista oireilua? Normaaliälyinen ymmärtää, että nyt ei puhuta mistään lehtitiedoista, vaan kappaleen virallisista tekijätiedoista, jotka sinäkin näet sieltä teoston rekisteristä, jos tilaat maksullisen tekijätiedon. Et saavuta tuolla paskanjauhannalla muuta kuin sen, että todistat olevasi täysin pihalla siitä, mistä puhutaan. 

Vierailija
85/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin kuuntelen hienoja covereita  hyvien laulajien laulamana kuin laulajien muka säveltäjien kyhäelmiä.

Vierailija
86/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?

Eipä oopperalaulajillakaan mitään omia biisejä ole, vaan laulavat satoja vuosia vanhojen laulujen covereita. Diandran ei tarvitse tehdä omaa musiikia, kun tienaa paljon enemmän laulamalla jo valmiiksi sävellettyjä biisejä. 

Laulajat (matkijat ja tulkitsijat) ovat yliarvostettuja. Biisintekijöiden pitäisi olla niitä keitä arvostetaan eniten.

Vierailija
87/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?

Eipä oopperalaulajillakaan mitään omia biisejä ole, vaan laulavat satoja vuosia vanhojen laulujen covereita. Diandran ei tarvitse tehdä omaa musiikia, kun tienaa paljon enemmän laulamalla jo valmiiksi sävellettyjä biisejä. 

Laulajat (matkijat ja tulkitsijat) ovat yliarvostettuja. Biisintekijöiden pitäisi olla niitä keitä arvostetaan eniten.

Biisejä voi tehdä kuka vain tekoälyllä. Laulutaitoa ei voi oppia, jos sitä ei ole suotu. 

Vierailija
88/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Etenkään nykyisin biisinteko ei ole mitenkään vaativaa hommaa. Tekoäly ja muut digitaaliset avustajat tekevät suurimman osan työstä. Laulaja tekee työn omalla kehollaan eikä sitä voi korvata teknologialla. Jos siis puhutaan oikeasta laulamisesta. 

Vierailija
89/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oopperalaulajatkin on cover-laulajia.