Diandra on coverlaulaja
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei se vartiainenkin lue edelleenkään säveltäjänä teistossa.. Lehdessä voidaan väittää ja julkaisutiedotteessa mitä vaan että saadaan uskottavuutta. Immonen sävelsi ja Mariska teki sanat. Vartiainen seurusteli sen Immosen kanssa sen se teki
Kyllä se vaan lukee. Mitä saat siitä, että jankutat puhdasta paskaa, jonka kuka tahansa voi parin sekunnin googlauksella todistaa vääräksi? Tai ei siihen edes googlea tarvita. Riittää, että osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vartiainenkin lue edelleenkään säveltäjänä teistossa.. Lehdessä voidaan väittää ja julkaisutiedotteessa mitä vaan että saadaan uskottavuutta. Immonen sävelsi ja Mariska teki sanat. Vartiainen seurusteli sen Immosen kanssa sen se teki
Mikä sairaus tai vamma aiheuttaa tuollaista oireilua? Normaaliälyinen ymmärtää, että nyt ei puhuta mistään lehtitiedoista, vaan kappaleen virallisista tekijätiedoista, jotka sinäkin näet sieltä teoston rekisteristä, jos tilaat maksullisen tekijätiedon. Et saavuta tuolla paskanjauhannalla muuta kuin sen, että todistat olevasi täysin pihalla siitä, mistä puhutaan.
Mieluimmin kuuntelen hienoja covereita hyvien laulajien laulamana kuin laulajien muka säveltäjien kyhäelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?
Eipä oopperalaulajillakaan mitään omia biisejä ole, vaan laulavat satoja vuosia vanhojen laulujen covereita. Diandran ei tarvitse tehdä omaa musiikia, kun tienaa paljon enemmän laulamalla jo valmiiksi sävellettyjä biisejä.
Laulajat (matkijat ja tulkitsijat) ovat yliarvostettuja. Biisintekijöiden pitäisi olla niitä keitä arvostetaan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?
Eipä oopperalaulajillakaan mitään omia biisejä ole, vaan laulavat satoja vuosia vanhojen laulujen covereita. Diandran ei tarvitse tehdä omaa musiikia, kun tienaa paljon enemmän laulamalla jo valmiiksi sävellettyjä biisejä.
Laulajat (matkijat ja tulkitsijat) ovat yliarvostettuja. Biisintekijöiden pitäisi olla niitä keitä arvostetaan eniten.
Biisejä voi tehdä kuka vain tekoälyllä. Laulutaitoa ei voi oppia, jos sitä ei ole suotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Etenkään nykyisin biisinteko ei ole mitenkään vaativaa hommaa. Tekoäly ja muut digitaaliset avustajat tekevät suurimman osan työstä. Laulaja tekee työn omalla kehollaan eikä sitä voi korvata teknologialla. Jos siis puhutaan oikeasta laulamisesta.
Kaikki oopperalaulajatkin on cover-laulajia.