Clearbluen digitestistä kysymys
Huomenta kaikille! Testasin äsken kyseisellä testillä miinuksen. Oon kuitenkin vähän hämääntynyt. Nimittäin, kun sen testitikun ottaa pois siitä laitteesta niin siellähän on ne samat viivat kuin tavallisessakin testissä ja siinä oli selvästi kaksi viivaa. Toinen oli haamu, mutta ihan selvästi tihrustamatta näkyvissä ja heti samantien siinä. Nyt kysynkin kokemuksia, että onko se siinä jokatapauksessa haaleana vai mikä juttu tämä nyt on? Ajattelin, että tolla testillä ei voi tulla mitään tulkinnan varaa, mutta silmät kiinnikö se tikku pitää siitä pois ottaa. Ei nimittäin voinut olla niitä viivoja huomaamatta. Taitaa olla tääkin vähän epätoivoista, mutta ajattelin nyt kysellä. Menkat pitäis tulla varmaan joskus tiistaina eli etuajassahan tässä ollaan. Kiitos etukäteen, jos jollain olis jotain valaisevaa sanottavaa.
Äitsy
Kommentit (2)
Mä arvelinkin, että se on vaan joku juttu ja googletinkin asiaa ja vähän samanlaisia kommentteja löysin. Ärsyttävät viivat kuitenkin. Miksköhän niiden sitten ylipäätänsä pitää siinä olla? Mä vielä pari päivää ehkä elättelen toiveita, mutta kyllä nyt tuntuu, että se on varmaan turhaa.:(
Äitsy
Olen käyttänyt samaa laitetta aikaisemmin useasti ja valitettavasti ne viivat mitkä siihen testitikkuun tulee eivät merkkaa mitään. Olen testannut samaan aikaan aconeilla erittäin herkällä raskaustestillä negan kun olen saanut siihen digitaaliseen näkymään molemmat viivat (toinen huomattavasti toista vaaleampi) ja menkat ovat alkaneet normaalisti. Eli siihen tikkuun ei todellakaan ole tuijottaminen, vaikka itsekin siihen lankaan aluksi menin.