Opet arvostelee vanhempia....
....käännetääs nyt toisinpäin.
Kerro mitä todella typerää olet vanhempana kuullut rehtorin tai opettajan suusta.
Näistä on tärkeää saada keskustella!
Moni uskoo et koulunväki olisi niin puhtaita pulmiusia:))
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yksikään rahvasvanhemmista ei ole akateemisesto koulutettu ja niin ollen on titenkin täysin sivistymätön. Se näkyy tietenkin kersoissaankin.
Sivistiysvahempain lapsissa rahvautta ei ole, eikä heissä tai vanhemmissaankaan ole tietenkään valittamistakaan.
Muuten olen sitä mieltä, että koko koululaitoksemme on uudistettava jaettavaksi oppilan / opiskelijan sosiaalisen lähtökohdan perusteella.
Siten saamme Suomen nousuun, emmekä tuhlaa oppimisessa voimavaroja ns. huonompan ainekseen eli potentilisiin " duunareihin".
Et todellakaan kuulosta sivistyneeltä. Jestas.
Kaikenlaisista vanhemmista puhutaan kyllä jos jotain syytä on. Voin vahvistaa. Niin rikkaista kuin rahvaistakin.
Hankalimmista tapauksista tietää koko opekunta, että osaavat itse varoa jos joutuvat asioimaan.
Ope
Eläkkeelle jäämässä ollut kollegani antoi lapselle kympin jostain aineesta, kun sanoi, että ei enää sen vanhemman länkytystä jaksa enää kuunnella. Pelkäsi, että vainoaa ja haukkuu. Sanoi, että tietenkään näin ei saisi tehdä, mutta terveys ei enää kestä.
Lapsi oli kuulemma ihan kiva, mutta "vain " hyvä koulussa. Vanhemmille se ei riittänyt, vaan open vika.
Niin. Yksikään rahvasvanhemmista ei ole akateemisesto koulutettu ja niin ollen on titenkin täysin sivistymätön. Se näkyy tietenkin kersoissaankin.
Sivistiysvahempain lapsissa rahvautta ei ole, eikä heissä tai vanhemmissaankaan ole tietenkään valittamistakaan.
Muuten olen sitä mieltä, että koko koululaitoksemme on uudistettava jaettavaksi oppilan / opiskelijan sosiaalisen lähtökohdan perusteella.
Siten saamme Suomen nousuun, emmekä tuhlaa oppimisessa voimavaroja ns. huonompan ainekseen eli potentilisiin " duunareihin".