Ozempic kokemuksia kiitos
Tänne kokemuksia? Miten on sujunut? Mitä hyvää, mitä haittaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 2,5 kk käyttänyt, annos 1 mg. Nälän tunne on vähentynyt ja tulen kylläiseksi nopeasti, en vain voi enkä halua syödä isoja annoksia. Olen voinut hyvin, ei mitään ikäviä sivuvaikutuksia. Valitettavasti paino ei ole yhtään pudonnut.
Syöthän vähärasvaista ruokaa ja ei sokeria.
Esim. Lihaa, kasviksia ja vähän riisiä/perunaa/pastaa.
Leivän päälle kalkkunaa ja vähärasvaista juustoa.
Ei valkoista leipää, Real hyvä.
Rahkaa ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 2,5 kk käyttänyt, annos 1 mg. Nälän tunne on vähentynyt ja tulen kylläiseksi nopeasti, en vain voi enkä halua syödä isoja annoksia. Olen voinut hyvin, ei mitään ikäviä sivuvaikutuksia. Valitettavasti paino ei ole yhtään pudonnut.
Syöthän vähärasvaista ruokaa ja ei sokeria.
Esim. Lihaa, kasviksia ja vähän riisiä/perunaa/pastaa.
Leivän päälle kalkkunaa ja vähärasvaista juustoa.
Ei valkoista leipää, Real hyvä.
Rahkaa ja marjoja.
Sokeri jäi täysin pois jo alkuvaiheessa, ei vaan makea maistu. Hiilareita syön kyllä muuten ja siinä varmaan ongelma onkin. En ole ikinä elämässäni laihtunut grammaakaan, ellen noudata tiukkaa ketoruokavaliota. Olisin toivonut ozempicista tähän apua mutta näköjään näin ei tapahtunut. Syön kahdesti päivässä, tavallista kotiruokaa kasviksia suosien sekö kreikkalaista jogurttia ja marjoja. Joskus jotain hedelmiä.