Sanoin tanaan miehelle, etta olis ihan hemmetin noloa menna jo toista kertaa lastenvalvojalla kaymaan isyystunnustuksen teossa
totesi sitten, että mennään sitten naimisiin ennen yhteisen lapsen syntymää.
Jotenkin ei tullut yhtään romanttinen olo.
Kommentit (10)
tulisi sellainen fiilis, että tässä joo näitä miehiä vaan vaihtelen, mutta eivät ne mua halua sittenkään. Mutta onhan se kiva, että velvollisuutensa tämä toinen hoitaa, edes lasta kohtaan.
Mitä luonnehäiriöistä siinä sitten on, että noin tuntee? Ja niin, en ole muuten raskaana.
Lisäksi ap vaikuttaa olevan HUU-MO-RIN-TA-JU-TON.
Mikäs siinä jos sama isä lapsella. Ajattele niitä, joilla 5 muksua eri isille eikä hajuakaan kuka se isä niistä kymmenistä vaihtoehdoista on :)))))))
Tai siis en mä tuon perusteella nyt häitä ala valmistella edes mielessäni. Enkä siis ole raskaana. Mulla on vähän sellainen periaate, että en kuitenkaan sitäkään haluaisi, että mies sitten jälkikäteen alkaisi sanoa, että " enhän MÄ olis halunnut, mutta kun SÄ niin..."
ja joka kerta olen ehdotellut miehelle, että mitäs jos mentäis naimisiin, niin ei tarvis tätäkään tehdä, mutta ei suostu ei..
Mun sänkyyn ei ole asiaa, ennen kuin ollaan virallisesti naimisissa.
Yli puolet lapsista syntyy avioliiton ulkopuolella, miksi juuri sinun isyydentunnustuskäyntisi olisi jotenkin nolo? Meillä ne ainakin ovat olleet ihan läpihuutojuttuja, nimi paperiin ja kotiin.
Niin minä käsitin noista viesteistä.
Mennään tunnustuttamaan tämä meidän toinenkin.
Taidat olla minä-keskeinen ihminen, joka kuvittelee toisen lukevan ajatuksiasi. Kasva aikuiseksi, älä luonnehäiriöiseksi.