Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muita työttömiä ärsytä, että teitä kyvyttömämmät

Vierailija
27.08.2026 |

ovat hyvin palkatuissa töissä mutta te olette työttöminä?

Olen tätä mietiskellyt viime aikoina kun törmäsin siihen, että ex-kollega hyvin palkatussa toimessaan oli onnellisen tietämätön voimassaolevasta lainsäädännöstä. Okei, mulla työttömänä on aikaa seurata alan kehitystä ja lainsäädäntömuutoksia, mutta hänelle maksetaan siitä, että hänen pitäisi olla näihin perehtynyt. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin. 

Vierailija
22/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyvyttömämmät mielenterveyshaasteiset ovat persuministereinä.

Kyllä ärsyttää, todella. Yhteiskunnan pohjasakka siellä riehuu, pedarit, koulupudokkaat, elämäntapatyöttömät alkoholistit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Paljonkin. Töihin, joihin olen pätevä, on palkattu kaikenlaista sakkia, ihan viime vuosinakin. Sitten taas uusi rekry...

Vierailija
24/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää, todella. Yhteiskunnan pohjasakka siellä riehuu, pedarit, koulupudokkaat, elämäntapatyöttömät alkoholistit. 

Se on hyvä että ärsyttää, kaiva siitä voimaa, etsi itsellesi töitä, tienaa oma elantosi ja vapaudu katkeruudestasi. 

Vierailija
25/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että ärsyttää, kaiva siitä voimaa, etsi itsellesi töitä, tienaa oma elantosi ja vapaudu katkeruudestasi. 

Milloin persu tekee saman?

Vierailija
26/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että parhaat retkottaa sohvalla ja me kyvyttömät nautitaan palkkaa.

Kyvyttömät luulee työttömien retkottavan sohvalla (koska itse tekisivät niin), vaikka pidämme osaamista ajan tasalla. Toisin kuin kyvyttömät.

ap

Jos olisit niin kovin kyvykäs niin sitten sinulle varmastikin joku firma mielellään maksaisi vaikkapa 10 000€/kk palkkaa. 

Sinulla taitaa olla hieman paisuneet kuvitelmat itsestäsi. 

Vierailija
27/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että parhaat retkottaa sohvalla ja me kyvyttömät nautitaan palkkaa.

Kyvyttömät luulee työttömien retkottavan sohvalla (koska itse tekisivät niin), vaikka pidämme osaamista ajan tasalla. Toisin kuin kyvyttömät.

ap

Jännä juttu, etteivät heahdhunterit ole kilvan perässäsi 😆

En lähtisi ilkkumaan. Kyllä työelämässä kuten elämässäkin näkee kaikenlaista ja moni asia on vähän sattumankauppaa. Esimerkiksi kuka onnistuu, kuka jää työttömäksi jne. Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Tsemppiä kaikille! Kyllä me kaikki sitä jossain vaiheessa elämää tarvitaan.

Tämä siis ihan ulkopuolisen pitkän linjan yrittäjän silmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi