Väärin ymmärretty lippis
Nyt julkisuudessa oleva lippis ei ole rasistinen!
Se toivottaa laittomat, rikolliset takaisin kotimaahansa.
Voit verrata että vankilasta pakenee satoja vankeja vapauteen. Tällöin varmaan kaikki toivoisivat että heidät passitettausiin takaisin vankilaan?
Lippis ei siis kohdistu mihinkään ihonväriin vaan laittomiin tulijoihin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla edes yhden hyvin perustellun argumentin että miksi laittomia tulijoita ei voisi/saisi lähettää takaisin? Ilman että siihen sotketaan mitään ismiä.
Miksi persut ei tee itse mitään? Nytkin vain irvistellään lippalakki päässä, jonka teksti käskee muita tekemään.
Aloittajalla lienee vapaapäivä (ei työtön siis)? Yleisesti päiväkommenteista huomaa puoluekannatuksen ks. Tässä alapeukut 😉 Illalla, kun ihmiset palaavat töistä saadaan taas vähän toistakin näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla edes yhden hyvin perustellun argumentin että miksi laittomia tulijoita ei voisi/saisi lähettää takaisin? Ilman että siihen sotketaan mitään ismiä.
Miksi persut ei tee itse mitään? Nytkin vain irvistellään lippalakki päässä, jonka teksti käskee muita tekemään.
Niinpä. Olisi edes, että we will send them back.
Sebuliini varmaan on jo ajamassa rakkaansa pois Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloganistahan jäi puolet pois: "- except w&w Europeans".
Mielestäni siinä ei kohdisteta mihinkään muuhun kuin laittomiin, se että näkee sen kohdistuvan vain yhden värisiin on vika siellä oman mielen rasismissa 🤷🏻
Voisihan lause toki olla -lähettäkää laittomat takaisin- että tyhmemmätkin sen ymmärtäisi.
Olen eri mieltä. Varsinkin tuosta minun rasismistani, kun otetaan huomioon, että omassakin suvussani on ulkomaalaisia.
Ja eri mieltä olen muutenkin. Ehkä kerrot minullekin 'tyhmälle', mikä sana siinä sloganissa kertoo, että se tarkoittaa laittomia.
Se mistä tuo lause syntyi. Eli lähettäkää ne takaisin huuto kun äänestettiin LAITTOMIEN maahantulojoiden palautusoikeuksista.
Ei kai nyt perusutkaan sentään huutaa mölise äänestyksissä?
Vierailija kirjoitti:
Kenen pitää lähettää ja mitä? Onko persuilta viety jotain, mitä pyytävät lähettämään takaisin? Viinat?
Joku vienyt Peltokankaan otsalasit?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän siis laittomasti tullut suomeen?
Miten vaikea on ymmärtää ero laillisen ja laittoman välillä? Pelottavaa 😬😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siinä ei kohdisteta mihinkään muuhun kuin laittomiin, se että näkee sen kohdistuvan vain yhden värisiin on vika siellä oman mielen rasismissa 🤷🏻
Voisihan lause toki olla -lähettäkää laittomat takaisin- että tyhmemmätkin sen ymmärtäisi.
Olen eri mieltä. Varsinkin tuosta minun rasismistani, kun otetaan huomioon, että omassakin suvussani on ulkomaalaisia.
Ja eri mieltä olen muutenkin. Ehkä kerrot minullekin 'tyhmälle', mikä sana siinä sloganissa kertoo, että se tarkoittaa laittomia.
Se mistä tuo lause syntyi. Eli lähettäkää ne takaisin huuto kun äänestettiin LAITTOMIEN maahantulojoiden palautusoikeuksista.
Lauseesta voi kukin vetää minkä tahansa johtopäätöksen, koska siinä sanotaan vain "heidät" eikä "laittomat". Ei voida edellyttää, että sloganin lukijat tietäisivät, keistä heistä ko. puolue on kokouksissaan puhunut ja äänestänyt. 😂
Persut kovasti korostaa suomen kielen tärkeyttä, mutta se ei taaskaan koske heitä itseään.
Miksi tuo englanniksi lukee? Me ollaan Suomessa. Epäisänmaallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei vi**u nyt taas. Tätä samaa paskaa. Ensin perseillään ja sitten taas että ei me niin tarkotettu. Olen kyllä niin täysin kyllästynyt persuihin, että ihan oksettaa.
Tämä. Aina sama juttu. Ei ole herkkua olla tuommoisen kirppulauman kanssa hallituksessa.
Kyllä se näyttää lähinnä siltä, että lippiksen kantaja rukoilee venäläisiä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla lienee vapaapäivä (ei työtön siis)? Yleisesti päiväkommenteista huomaa puoluekannatuksen ks. Tässä alapeukut 😉 Illalla, kun ihmiset palaavat töistä saadaan taas vähän toistakin näkökulmaa.
Vähän niin kuin "Pokka pitää" sarjan Onslow - sohvalla haukutaan pakolaisia työpaikkojen viemisestä, mutta kieltäydytään aina tarjotusta työstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauseesta voi kukin vetää minkä tahansa johtopäätöksen, koska siinä sanotaan vain "heidät" eikä "laittomat". Ei voida edellyttää, että sloganin lukijat tietäisivät, keistä heistä ko. puolue on kokouksissaan puhunut ja äänestänyt. 😂
Kokouksissaan 🤣😂 Tämä kokous oli vähän toisen tason kokous kuin persujen puoluekokous peräseinäjoella 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän siis laittomasti tullut suomeen?
Miten vaikea on ymmärtää ero laillisen ja laittoman välillä? Pelottavaa 😬😬
Ovathan nuo ajamassa kaikkia mmaahmuja takaisin pl. tietenkin lukuisa määrä persuvaikuttajien puolisoita: Raatikainen, Immonen, Gaderew, Tynkkynen, Vigelius....
Meillä ei ole hirveää määrää laittomia mmaahmuja sinällään, siis sellaisia jotka ovat ylittäneet rajan salaa.
Kenen pitää lähettää ja mitä? Onko persuilta viety jotain, mitä pyytävät lähettämään takaisin? Viinat?