"Send them back" lippikset ja persut
Miksi en ole nähnyt kuvaa jossa Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedew, Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto ja muut persujen maamupatjat pitää kyseistä lippistä päässään oma Afrikan tähti kainalossaan?
Kommentit (79)
Kunnon suomimagalippikset. Oikein englanniksi.
Rydmanin vaiva on mielenköyhyys. Valitettavasti se on geeneissä, joten tyyppi on ts. syyntakeeton. Mutta että Suomessa tuollainen pääsee ministeriksi, tehtävään jossa vaaditaan henkilöltä tehtävän vaatimaa arvokkuutta. Rydmanin käytös on verrattavissa sirkuspelleen. Mutta sehän on persupiireissä tuolle tyhjännaurajalle vain meriitti.
Suomen maga lippalakki. Tynkkynen ja vigelius menevät vielä psykoosiin tuosta sisäisestä ristiriidasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tommosen lippiksen sais? Yritin googlettaa ja ei löytyny. Mä oon ihan suomalaisen kans naimisis niin saan kai pitää sitä hyvällä omallatunnolla.
Ja ei miehestä voi oikein sanoa että se on naisen patja. Naistahan siinä pumpataan ja naisen päällä maataan.
Mies voi olla ihan yhtä patja. Makaakohan Tynkkynen oman mustan oriinsa pumpattavana 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismia ei ole se, että vastustaa mmuuttoa eikä halua asua kehitysmaalaisen naapurina. Saamme vapaasti vastustaa mmuuttoa koska emme halua maahan kulttuureja joilla ei ole samat arvot kuin meillä, eikä se ole rasismia. Yhteiskunta ei voi hyvin jos maahan tuodaan ihmisiä joiden mielestä naiset ovat alempiarvoisia ja miehen omaisuutta.
Emme enää anna vasemmiston määritellä sanojen merkityksiä. Rasismia on sellainen käytös, josta saa tuomion oikeudessa. Kaikki muu syyttely on mustamaalausta ja rangaistavaa.
T. Pasi 16v, Pälkäne
Oon kyl Mika 35 ja Helsinki.
Lakkaa Pasi naurattamasta meitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Rasismi kielii sivistymättömyydestä.
Vtun väliä sun a p i n a n sivstyksestä. I d i o o t i t jaksaa jankuttaa rasismista.
Ap! Yllättyisitkö jos näkisit? Mitähän sebun tumma siippa asiasta tuumaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismia ei ole se, että vastustaa mmuuttoa eikä halua asua kehitysmaalaisen naapurina. Saamme vapaasti vastustaa mmuuttoa koska emme halua maahan kulttuureja joilla ei ole samat arvot kuin meillä, eikä se ole rasismia. Yhteiskunta ei voi hyvin jos maahan tuodaan ihmisiä joiden mielestä naiset ovat alempiarvoisia ja miehen omaisuutta.
Emme enää anna vasemmiston määritellä sanojen merkityksiä. Rasismia on sellainen käytös, josta saa tuomion oikeudessa. Kaikki muu syyttely on mustamaalausta ja rangaistavaa.
T. Pasi 16v, Pälkäne
Oon kyl Mika 35 ja Helsinki.
Lakkaa Pasi naurattamasta meitä enää.
Rasistisempihan mä nyt oon ku 16-vuotiaana. Ei mua sillon ollu vielä ulkomaalaisnioret kääntää
Vierailija kirjoitti:
SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.
Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.
Mikä on muuttunut?
Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.
Pikemminkin kyse on siitä, että vasemmisto erottautuu persuista selkeimmin kiivailemalla avoimien rajojen puolesta. Pelkkää moraaliposeeraamista siis, joskin sillä on pelottavat seuraukset Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.
Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.
Mikä on muuttunut?
Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.
Sellainen karvapallero on kiva paksujen reisien välissä.
T. Vihreä nainen
Kaisa Garedew varmasti yhtyy tähän, hänen siippansa kun on etiopialainen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun vielä tekisivät jotain asian eteen, ettei jäisi vain hauskaksi sloganiksi.
Tämä! Suunsoittoa taas kerran ja sopivasti vaalien lähestyessä. Jotta unohtuisi persujen osuus Orpon hallituksen katastrofipolitiikassa.
Persulapset löysivät Temusta lippalakit. Mitähän seuraavaksi on luvassa????
Purralla t-paita tekstillä: "En ole ekonomi, mutta voin tuhota valtiontalouden".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tommosen lippiksen sais? Yritin googlettaa ja ei löytyny. Mä oon ihan suomalaisen kans naimisis niin saan kai pitää sitä hyvällä omallatunnolla.
Ja ei miehestä voi oikein sanoa että se on naisen patja. Naistahan siinä pumpataan ja naisen päällä maataan.
Mies voi olla ihan yhtä patja. Makaakohan Tynkkynen oman mustan oriinsa pumpattavana 🤭
Nii mut ku tuossa lueteltiin myös ilmeisesti heteromiehiä joilla on ulkomaalastaustanen nainen. Ne ulkomaalaisnaiset on sillon suomalaismiesten patjoja. Silleen heteroseksi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi kiitos.
T: Persu
Pitääkö olla lisää yhdyssanavirheitä, jotta persu ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin :D
Iskeekö totuus? PerusMaamuttajien tekopyhyys on uskomattomalla tasolla. :D
Tynkkynen ja BBC .
Vierailija kirjoitti:
Persulapset löysivät Temusta lippalakit. Mitähän seuraavaksi on luvassa????
Purralla t-paita tekstillä: "En ole ekonomi, mutta voin tuhota valtiontalouden".
Löytyiski temusta mut ku ei löydy.
Näille varmaan maksetaan itärajan takaa kaksinasettelun, ja Suomen sisäisen epäjärjestyksen luomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Näille varmaan maksetaan itärajan takaa kaksinasettelun, ja Suomen sisäisen epäjärjestyksen luomisesta.
He tekevät sen itse, riittää että oppi annettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä Kaskisten persupampullakin tuo lakki päässä, kun vaati Suomen liittämistä Venäjään? Persuthan jo kokeilikin itärahkan rajamuodollisuuksien poistamista vuonna 2015 Sipilän hallituksessa vastuuministereinä toimiessaan. Olisihan siellä iso määrä tuontisuolhasia.
Mari Rantanen on luvannut Putinille t.urv.apaikan.
Siihen sopis vielä pinssiks se Jyllands-Postenin pilakuva Muhammedista pommi turbaanina. Ois viesti itä-Helsingissä liikkuessa et ulkomaalaiset pysykää kaukana.