Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet maahanmuuttokriittinen niin heti haukutaan persuksi

Vierailija
27.08.2026 |

Vaikka kritiikkiä nykyistä mm-politiikkaa kohtaan löytyy lähes kaikkien puolueiden kannattajista.

"Persuttelu" on älyllistä laiskuutta ja estää järkevän keskustelun aiheesta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minkään puolueen fanittaja, mutta mielestäni alkuasukkaat ja vuohipaimenet pitäisi palauttaa sinne mistä ovat tänne tulleetkin. Ei Suomi ole niiden oikea varastointipaikka.

Vierailija
22/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkuu, jotka ei maksa tätä sirkusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maahanmuuttokriittinen  ja äänestänyt aina kokoomusta.

Olet ihan eksyksissä mutta jopa ps on syönyt sanansa tässä asiassa joten ymmärrän kyllä.

Vierailija
24/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haukkuu, jotka ei maksa tätä sirkusta. 

Tämä juuri. Tai sitten hyötyvät siitä jonkun bisneksen kautta.

Vierailija
25/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuiksi nimittäjillä ei ole mitään asia-argumentteja laittaa omien päähänpinttymiensä tueksi niin sitten on vakioyritys luokitella toinen persuksi ja toivoa, että tällä olisi niin heikko itsetunto, että tämä hiljenisi sillä. 

Nämä ihmiset ovat reppanoita joiden tarkoitus ei missään vaiheessa ei ole keskustella asiasta ja vaihtaa näkökantoja vaan voittaa väittely. 

Ja nämä ovat niitä kovimpia kiusaamiskulttuurin ylläpitäjiä. Kuin pikkulapset panettelevat toisia, no tämänhän nettikirjoittelu hyvin mahdollistaakin.

Vierailija
26/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että ulkomaisessa mediassa voidaan olla kriittisiä ja tämän hetkinen liikehdintä on vahvasti esillä.

Suomen media on hiljaa ja keskittyy koko perheen arvaus ja jännäys ohjelmiin.

Vierailija
27/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle persu ei todellakaan ole mikään haukkumasana. Päinvastoin, olen persu ja ylpeä siitä. 

Se kyllä on mielestäni kummallista, että kun nämä vasemman laidan kannattajat vihaavat Israelia ja juutalaisia, he kuitenkin haukkuvat heidän kanssaan eri mieltä olevia natseiksi ja fasisteiksi. Eivätkö he itse huomaa, mikä ristiriita tuossa on?

Mikä tahansa typeryys on heille mahdollista. Eivät edes tiedä mikä on mies ja nainen, vaikka taaperokin osaa sen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme