Suomalaiset ovat ra-sis-te-ja
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Kaikkien suomalaisten pitäisi olla persuja. Jos et ole, niin maailmassa on muitakin maita, joissa voit elää.
Ei huolta, mä asun pysyvästi ulkomailla. Tosin saan suomalaisena edelleen äänestää Suomen eduskuntavaaleissa ja äänestän aina vasemmistoa.
Naiset äänestävät väärin
Olen mies ja myöskin reserviupseeri.
Lisättäköön tähän, että äänestän vasemmistoa, koska kaikista puutteistaan ja ideologisista ylilyönneistä huolimatta se muistaa parhaiten mistä politiikassa pitäisi olla kysymys. Eli ihmisistä ja inhimillisyydestä.
Eikä ihme kun sitä tänne tullutta elukkasaastaa katselee, täysiä paskaläjiä.
Aloitus on rasismia suomalaisia kohtaan.
Rasismi on juuri yleistämistä. Laitapa otsikoksi somalit ovat rasisteja, niin johan alkaa parku.
N e e k e r e i t t e n ja m a m u j e n oma vika kun tulevat tänne paskomaan asiat.
Ohje: jos koet Suomessa rasismia, muuta maahan, jossa rasismia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Rasismia ei edes ole. On ihmisiä, jotka haluavat tehdä työtä omaksi hyväkseen ja sitten niitä, jotka eivät halua tehdä töitä edes itsensä eteen vaan riistävät muita. Eipä ihme, että jälkimmäisiä inhotaan.
Kuvottaa katsoa esim. huiv...inaisia, jotka ostelevat kaupoista, mitä sattuu haluttamaan eikä seuraavana päivänä tarvitse töihin lähteä.
Niinkuin meidän työttömät suomalaiset. Kuvottavia oksettavia loisia.
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Vieläkin meni väärin, edes persut ei ole.
Aivan liian harva suomalainen on.
Vierailija kirjoitti:
Ohje: jos koet Suomessa rasismia, muuta maahan, jossa rasismia ei ole.
Ohje: Jos koet naapurinani väkivaltaa ja häirintää, niin muuta naapurustoon, jossa minä en asu. Niinkö tämä siis menee?
Rasismia ei edes ole. On ihmisiä, jotka haluavat tehdä työtä omaksi hyväkseen ja sitten niitä, jotka eivät halua tehdä töitä edes itsensä eteen vaan riistävät muita. Eipä ihme, että jälkimmäisiä inhotaan.
Kuvottaa katsoa esim. huiv...inaisia, jotka ostelevat kaupoista, mitä sattuu haluttamaan eikä seuraavana päivänä tarvitse töihin lähteä.