Koska viimeksi joku muu kuin oma miehesi on sanonut että sinulla on hyvä perse tai tissit?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Tai siis viimeksi treffi-/situationshipkumppani mut ei muut.
*Ja huom. ei mun mielestä tarviikaan/ole asiallista muiden sanoakaan.
Joku etäisempi kaverimies, joka kokeili kepillä jäätä ja heti heitti muka vitsiksi kun ei ollut munaa eikä oikeaa kiinnostusta tavoitella minua. Mutta ei myöskään oikeaa kiinnostusta ystävystyä vaikka niin esitti tutustumisemme 😒 hyh
En oikein käy missään näytillä kun työt etänä ja treenitkin nykyään kotona niin eipä niitä tissejä ja persettä kukaan näe.
Maanantai-iltapäivällä personal trainerini kehui pyllyäni ennenkuin alkoi takaapäin lykkimään paksua lemmennuijaansa pilluuni.
ei ole viimeaikoina tullut käytyä humalaisten parissa. Koska humalaisethan ton aloittaa..
eli on aikaa muutama vuosi.
Kukaan joka tuntee tai on nähnyt mieheni ei uskalla niin sanoa. On meinaan iso ja julman näköinen könsikäs. (Vaikka ei ole mikään aggreilija luonteeltaan) Ja ihan hyvä niin. Jaksa kenenkään rändömin kiimaisia mielipiteitä kuunnella.
Miks nää ihmiset ei yhtään lue tilanteita/ihmisiä? Jos toinen selkeesti ei ole hakupäällä, niin miksi lähestyä tolla tavalla?
Kesällä baarissa, oli kohtelias ja kiva mies - en tykännyt pahalla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v*ttu on situationshipkumppani? Älyttömiä muka-siistejä nimityksiä sille, että tapailee jotain satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
ei ole viimeaikoina tullut käytyä humalaisten parissa. Koska humalaisethan ton aloittaa..
eli on aikaa muutama vuosi.
Kukaan joka tuntee tai on nähnyt mieheni ei uskalla niin sanoa. On meinaan iso ja julman näköinen könsikäs. (Vaikka ei ole mikään aggreilija luonteeltaan) Ja ihan hyvä niin. Jaksa kenenkään rändömin kiimaisia mielipiteitä kuunnella.
Miks nää ihmiset ei yhtään lue tilanteita/ihmisiä? Jos toinen selkeesti ei ole hakupäällä, niin miksi lähestyä tolla tavalla?
Onpas typerä kirjoitus.
Monesti on tehnyt mieli sanoa jollekin kuumalle trikoopeppuiselle milfille, että ihana peppu, haluaisin nuolla sulle orgasmin. Mutta fantasian asteellehan nää toki on jäänyt. M50+
Ei oo vakituista miestä. Viimeksi tapahtui kaksi viikkoa sitten ostoskeskuksessa, vaikka kuljin lasteni kaa. Kaksi miestä katseli ja toisen kommentti: "Hyvin hytkyvät" Vois kuitenkin miesten miettiä tilannetta ennenkuin tokaisee...N32
Vierailija kirjoitti:
Monesti on tehnyt mieli sanoa jollekin kuumalle trikoopeppuiselle milfille, että ihana peppu, haluaisin nuolla sulle orgasmin. Mutta fantasian asteellehan nää toki on jäänyt. M50+
Ei nykyisin parane mitään tuollaista enää sanoa, saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Toisin oli kultaisella 90 luvulla.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisin parane mitään tuollaista enää sanoa, saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Toisin oli kultaisella 90 luvulla.
M
Niin, mutta fantasiana mitä parhain. Saada ex tempore nuolla lenkillä olleen kaunottaren hikistä pillua orgasmiin saakka...
On rohkeaa mennä sanomaan jotain tuollaista. Saa syytteet ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
On rohkeaa mennä sanomaan jotain tuollaista. Saa syytteet ahdistelusta.
Miten, jos ei ole todistajia? Vain sana sanaa vastaan.
Ostoskeskuksessa vähän vanhempi pukumies (70v ?) sanoi silmiin katsoen ja hymyillen, että "saanhan sanoa, että teillä on hyvin kaunis vartalo ja takapuoli". Hän sai sen kuulostamaan vilpittömältä kohteliaisuudelta ilman taka-ajatuksia. Oli päiväni kohokohta.
Tulimme eräänä kesänä kesäravintolasta polkupyörillä kotiin, mukaamme liittyi vanha ystävämme. Ajoimme polkua järjestyksessä vaimoni, ystävämme ja minä peränpitäjänä. Matkaa jo tovin tehtyämme totesi ystävämme, että kyllä sinulla Anna on todella hyvä perse, kunpa.... Siihen jätti lauseensa. Minusta se tuntui yllättävältä, minun kuulteni, mutta myös ihanalta. Sanoin kotiin tultuamme vaimolleni, että olipa yllättävä kommentti Anterolta. Vaimoni hymyili, sanoi, että voisit sinäkin joskus kommentoida. Ei pitänyt pahana, mukavalta oli tuntunut. :-)
Vierailija kirjoitti:
Tulimme eräänä kesänä kesäravintolasta polkupyörillä kotiin, mukaamme liittyi vanha ystävämme. Ajoimme polkua järjestyksessä vaimoni, ystävämme ja minä peränpitäjänä. Matkaa jo tovin tehtyämme totesi ystävämme, että kyllä sinulla Anna on todella hyvä perse, kunpa.... Siihen jätti lauseensa. Minusta se tuntui yllättävältä, minun kuulteni, mutta myös ihanalta. Sanoin kotiin tultuamme vaimolleni, että olipa yllättävä kommentti Anterolta. Vaimoni hymyili, sanoi, että voisit sinäkin joskus kommentoida. Ei pitänyt pahana, mukavalta oli tuntunut. :-)
..jos ei olisi kommentti tullut täysin puskista, olisin ollut hereillä ja tietoinen vaimoni "hyväksynnästä", olisin todennut, että näkisitpä sen saunanlauteilla ;-)
Hän olisi ollut sellainen mies, jonka olisin päästänyt vaimoni taakse, vaimosta en ole täysin varma, mutta ehkä viinin tai parin jälkeen, kuin pyöräillessämmekin oli.
Minua eivät haittaa miesten letkautukset, joita aivan liian harvoin enää kuulee.
N52
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät haittaa miesten letkautukset, joita aivan liian harvoin enää kuulee.
N52
Sinulla han on tosi hyvä peppu ja mitkä tissit !
M