Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään neuvolassa varoitetaan netistä!!!

Vierailija
26.05.2007 |

Mieheni veli vaimonsa kanssa odottaa vauvaa ja minä kysyin vaimolta, onko hän ollut netissä vauva-aiheisilla sivuilla tai jopa liittynyt postituslistalle lasketun ajan mukaan. Ei, ei ole, eikä aio ollakaan, tuli napakka vastaus; hän ei tarvitse nettiä.

Anopilta sitten kuulin, että neuvolassa on varoitettu netistä, kun " siellä on paitsi paljon hyvää, niin myös paljon pahaa" ja sinne voi jäädä koukkuun. Niinpä mieheni veli oli kieltänyt vaimoaan menemästä nettiin!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut surffailee päivät pitkät ja lapset yksin leikkii. Jos osaa kohtuudella nettiä käyttää niin ei siinä sitten mitään ongelmaa ole.

Vierailija
2/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen löytänyt netistä tiedot kantoliinoista ja kestovaipoista, sekä saanut tukea monissa vaikeissa jutuissa lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle kävi näin, liityin yhteisöön jossa meillä kaikilla oli sama laskettuaika (kuukausi). La:n lähestyessä tuli ikäviä uutisia kun ryhmän jäsenten synnytykset eivät sujuneetkaan toivotusti.

Odotin ensimmäistä ja synnytyspelko sai minut valtaansa.

Vierailija
4/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta tulee mieleen ne tosi rakkaus odottaa kampanjat.

Neuvola on aikaansa jäljessä!

Vierailija
5/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisparka on niin lammas, että tekee mitä toiset käskee, niin parempi onkin ettei liikaa juttele vieraitten kanssa.

Vierailija
6/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varotettu minua eikä kukaan tuttu tai kaverikaan ole sellaisesta kertoneet.

Mullakin kyllä mies mielellään kieltäis surffailun jos vaan olis riittävästi auktoriteettiä siihen. :)

Vierailija
7/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa olla kokoajan juoksuttamassa ulkona.

Vierailija
8/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse " löysin" netin juuri täältä vauvan nettisivuilta 2002, vaikea kuvitella, että olisin ollut äiti ilman nettiä, niin paljon vaikutteita äitiyteeni olen saanut netistä. Nytkin jos on edessä jokin lastenvaatehankinta tms. niin luen muiden käyttäjäkokemuksia täältä.

Kolmen lapsen äitinä nautin, kun löydän muita kaltaisiani pitkänlinjan kotiäitejä netistä, kun joka syksy joukko äitituttuja menee taas töihin ja olen outolintu, kun olen ollut näin pitkään kotona.

Vierailija
9/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysneuvolan terkalta ei mitään tietoa herunut, itse otin asioista selvää.

Odotin vielä kaksosia eli oli riskiraskauskin.

Vierailija
10/10 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin ilman nettiä, en nimittäin tunne muita äitejä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme