Rikkailta veroja vällteleviltä Suomen kansalaisuus pois
Poliisi saattaa heidät Tallinkin laivaan,ja Tallinasta voivat matkustaa haluamaansa kohteeseen.
Kommentit (25)
Nalle hyvänä esimerkkinä asuu Ruotsissa, mutta silti kuppaa veronmaksajilta jättimäisiä avustuksia joka vuosi.
Olisi selvää säästöä koska nämä kyseiset ihmiset eivät anna Suomelle mitään.
Mitä eroa on verojen välttelyllä ja verosuunnittelulla?
Maksaako köyhä aina korkeimman veroprosentin mukaan vai suunnitteleeko veronsa?
Helppohan se on sosiaalituilla eläjänä huudella kun itse ei maksa veroja vaan saa niitä. Ja et maksa veroja jos et maksa enempää kuin se mitä saat veroista
Meidän kannattaisi ne tuilla eläjät viedä kaikki sinne rajalle. Mitä hyötyä meillä heistä on tässä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kannattaisi ne tuilla eläjät viedä kaikki sinne rajalle. Mitä hyötyä meillä heistä on tässä maassa?
Se hyöty Euroopan korkeimmasta työttömyydestä on, että palkat eivät nouse.
Ap, tiedätkö mitä 5 tonnin palkasta jää käteen? Tai miten raskasta on rehkiä 5 tonnin työpaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen voimafantasia siellä.
Pakkaa tavarasi, ja poistu Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiedätkö mitä 5 tonnin palkasta jää käteen? Tai miten raskasta on rehkiä 5 tonnin työpaikassa?
5000 tienaavista ei puhuttu,vaan rikkaista,jotka eivät maksa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyöty Euroopan korkeimmasta työttömyydestä on, että palkat eivät nouse.
Miten se suuri työttömyys muka vaikuttaisi palkkoihin kun se kela rotta aines on sellaista ettei osata mitään, ei kiinnosta oppia, asenne on tyyliä alle kymppitonnilla kuussa ei jaksa nousta aamulla sängystä jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000 tienaavista ei puhuttu,vaan rikkaista,jotka eivät maksa veroja.
Kerro nyt toki miten rikas on vapautunut verojen maksusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Sanna Marin?
Sanna marin kuppasi suomen rahat (bilderberg kokouksissa sovittiin että se antaa miljardeja veromaksajien rahoja lahjaksi sinne sun tänne ja sitä vastaan jälkeenpäin hyväpalkkainen konsulttityö tony blair konsulttiyhtiössä) mutta kyllä se tietääkseni veronsa makselee.
Olen maksanut verot jokaisesta tienaamastani eurosta, niinkuin muutkin. Ei ole väliä sillä onko rahat tulleet pärssistä vai jonkun yrittäjän pankktililtä, silti niistä on verot maksettu. Miksi siis sjoittajia halutaan rangaista tuplasti. He ovat itse ottaneet riskin rahojensa kanssa toiveenaan,e ttä saavat sieltä enemmän tuottoa kuin pankkitliltä. Jokainen suomessa on voinut tehdä saman (paitsi toimeentultukiasikkaat).
ITse ainakin olen ihan ok ajatuksen kanssa, että siirryn varoineni toiseen eu-maahan pysyvästi, jossa ymmärretään myös sijoittajien arvo. Miettikääpä sitten mistä saatte toimeentuotukirahat niille, jotka eivät jaksa tehdä töitä, vaan alkoon rahat kannetaan ja tupakkajäteille. Tai miten terveydenhoitomenot maksetaan, kun ei ole enää rikkaita, joilta rahaa kupataan, kun rikkaat siirtynee tmuualle.
Ja huom: en ole miljonääri (vielä), mutta on selvää, että kun kaikista varakkaimmat siirtyvät rahoineen muualle, niin sitten mennään muiden sijoittajien kukkarolle ja sitten hekin siirtyvät.
Saadaan suomesta taas köyhien metsäläisten maa, jossa pysytään hengissä perunoita viljelemällä. Onnea vaan sille tielle.
Sekin on semmoinen ehdotus, joka ei ole lain mukaan mahdollista. Ainoa tapa on, että siitä luopuu, sitä ei voi ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Selvä ja vien työpaikat mukanani.
Lähdin jo ja saatan hyvinkin päivittää myös kansalaisuuden. Päivittäminen toimii.
Hyvästit heille. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Kannatan!Voivat muuttaa sinne missä rahatkin ovat, eli Cayman-saarille, Luxemburgiin tai vastaavaan. Kukaan ei jää kaipaamaan,ja kansantalous kiittäå.