Jatkosodan aikana Suomi sai Saksalta paljon pervitiiniä, joka on metamfetamiinia. Silloin meidät on opetettu tykkäämään stimulanteista
Perkuleen Saksalaiset! Polttivat meiltä Lapinkin! Ryökäleet!
Lähde: mtvuutiset.fi
Kommentit (9)
Metamfetamiinin voimin Saksa valloitti Eurooppaa salamannopeasti 2. maailmansodassa. Metamfetamiinin haitat alkoivat kuitenkin rasittaa saksalaissotilaita pidemmällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä, vaan sotaveteraanit. Sinun huumeaddiktiosi ei liity Saksan sodanaikaisiin pervitiineihin mitenkään.
Ei liitykään, se liittyy Suomen poliisin huumebisneksiin joista tuossa jutussa. Poliisi toi peukun Suomeen.
Länsiliittoutuneet käyttivät tavallista amfetamiinia. Neukuilla oli taas joku ihme vodkatabletti.
Kun ukki otti kaukopartiossa kerran pervitiiniä niin mä voin dokaa ja narkkaa kakskytviis vuotta fattan rahal
Vierailija kirjoitti:
Kun ukki otti kaukopartiossa kerran pervitiiniä niin mä voin dokaa ja narkkaa kakskytviis vuotta fattan rahal
Siltikin kyllä voi vaikka pappa ei olisi vetänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Piri ja muut huumeet olivat silloin laillisia ja huumeongelmaa ei ollut. Huumeongelma syntyi heti kun kun huumeet oli kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piri ja muut huumeet olivat silloin laillisia ja huumeongelmaa ei ollut. Huumeongelma syntyi heti kun kun huumeet oli kielletty.
Sodassa osa jäi koukkuun heroiiniin. Silti huumeongelma oli paljon pienempi siitä yksinkertaisesta syystä ettei ollut huumerikollisuutta. Tuo on kirotun totta että huumeongelma alkoi kasvaa kun huumeista tehtiin laittomia.
Ei meitä, vaan sotaveteraanit. Sinun huumeaddiktiosi ei liity Saksan sodanaikaisiin pervitiineihin mitenkään.