Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkosodan aikana Suomi sai Saksalta paljon pervitiiniä, joka on metamfetamiinia. Silloin meidät on opetettu tykkäämään stimulanteista

Vierailija
26.08.2026 |

Perkuleen Saksalaiset! Polttivat meiltä Lapinkin! Ryökäleet!

Lähde: mtvuutiset.fi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä, vaan sotaveteraanit. Sinun huumeaddiktiosi ei liity Saksan sodanaikaisiin pervitiineihin mitenkään.

Vierailija
2/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metamfetamiinin voimin Saksa valloitti Eurooppaa salamannopeasti 2. maailmansodassa. Metamfetamiinin haitat alkoivat kuitenkin rasittaa saksalaissotilaita pidemmällä aikavälillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://urly.fi/4ccG

Ei mene uutinen läpi ilman lyhennystä, sisältää kielletyn sanan.

Vierailija
4/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä, vaan sotaveteraanit. Sinun huumeaddiktiosi ei liity Saksan sodanaikaisiin pervitiineihin mitenkään.

Ei liitykään, se liittyy Suomen poliisin huumebisneksiin joista tuossa jutussa. Poliisi toi peukun Suomeen.

Vierailija
5/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsiliittoutuneet käyttivät tavallista amfetamiinia. Neukuilla oli taas joku ihme vodkatabletti.

Vierailija
6/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukki otti kaukopartiossa kerran pervitiiniä niin mä voin dokaa ja narkkaa kakskytviis vuotta fattan rahal

Vierailija
7/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ukki otti kaukopartiossa kerran pervitiiniä niin mä voin dokaa ja narkkaa kakskytviis vuotta fattan rahal

Siltikin kyllä voi vaikka pappa ei olisi vetänyt mitään.

Vierailija
8/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piri ja muut huumeet olivat silloin laillisia ja huumeongelmaa ei ollut. Huumeongelma syntyi heti kun kun huumeet oli kielletty.

Vierailija
9/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piri ja muut huumeet olivat silloin laillisia ja huumeongelmaa ei ollut. Huumeongelma syntyi heti kun kun huumeet oli kielletty.

Sodassa osa jäi koukkuun heroiiniin. Silti huumeongelma oli paljon pienempi siitä yksinkertaisesta syystä ettei ollut huumerikollisuutta. Tuo on kirotun totta että huumeongelma alkoi kasvaa kun huumeista tehtiin laittomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi