Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntija muistuttaa: Perintövero on VAPAAEHTOINEN vero. Se ei ole kenellekään pakollinen. Moni silti valitsee perintöveron. 😂😂😂😂😂

Vierailija
26.08.2026 |

Luulisi aikuisen ihmisen jo tietävän, että tässä maassa ei ole ilmaisia lounaita.

Perinnöstä voi kieltäytyä. Piste.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ratkaisin asian niin, että muutin maahan jossa perintöveroa ei ole. Lapseni eivät enää joudu kärsimään Suomen verottajan hamuavasta kädestä.

Lapsesi eivät myöskään asu Suomessa?

Tulee kalliimmaksi kuin perintöverot. Koulutus ja terveydenhoito kun puhutaan lapsista monikossa maksaa helposti 7 numeroa. 

Vierailija
22/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tajua että käteitä voi nostaa pankista ja antaa lapsille. Isäni nosti käteistä ja antoi minulle paljon sitä 8 vuotta sitten. Sanoi että säästetetään 80000 euron perintöverot koska hän on maksanut veroja tälle valtiolla kolme miljoonaa ainakin. Sain 350000 euroa käteen.

Mitä kerroit kun pankista tuli puhelu että mistäs nää 350 tonttu käteistä mitä tallensit tilillesi tuli?

Fiksu handlaa tuollaiset tilanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tajua että käteitä voi nostaa pankista ja antaa lapsille. Isäni nosti käteistä ja antoi minulle paljon sitä 8 vuotta sitten. Sanoi että säästetetään 80000 euron perintöverot koska hän on maksanut veroja tälle valtiolla kolme miljoonaa ainakin. Sain 350000 euroa käteen.

Mitä kerroit kun pankista tuli puhelu että mistäs nää 350 tonttu käteistä mitä tallensit tilillesi tuli?

Ei niitä pankkiin viedä. 

t. eri

No aika vähän niillä sitten voi tehdä. Aikuisten oikeasti nykysuomi toimii sähköisesti. 

Vierailija
24/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä pankkiin viedä. 

t. eri

Uskomatonta, että lampaille pitää tämäkin kertoa. Eivät osaa näköjään omilla aivoilla ajatella yhtään.

t. eri2

Suomalaiset ovat erittäin lainkuuliaisia ja uskovat viranomaisia, täydellinen alamaiskansa

Vierailija
25/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ratkaisin asian niin, että muutin maahan jossa perintöveroa ei ole. Lapseni eivät enää joudu kärsimään Suomen verottajan hamuavasta kädestä.

Tulee kalliimmaksi kuin perintöverot. Koulutus ja terveydenhoito kun puhutaan lapsista monikossa maksaa helposti 7 numeroa. 

Ai eu: ssa? Ei maksa

Vierailija
26/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lapset voi olla vaikka nelikymppisiä aikuisia jotka ovat lähteneet ulkomaille töihin ja vanhempi muuttaa eläkeikäisenä perässä.

Vierailija
27/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sanottiin että talletettiin pankkiin?

Vierailija
28/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lapset voi olla vaikka nelikymppisiä aikuisia jotka ovat lähteneet ulkomaille töihin ja vanhempi muuttaa eläkeikäisenä perässä.

No, sitten niillä lapsilla saattaa olla lapsia. Minä olen ihan oikeasti asunut sellaisessa kapitalismin unelmamaassa, että maksan ilomielin veroni. Meillä toki työnantaja maksoi kulut, mutta kyllä niitä oli. 

Vierailija
29/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silti, pelkkää laiskuutta ja tyhmyyttä tehdä elämästään noin hankalaa. 

On niin paljon laillisia keinoja pistää raha eteenpäin verottomasti. Osta asunto, ja lapsi asuu siinä ilmaiseksi. Osta auto, ja lainaa se lapselle. Maksa lapsen ruuat ja kaikki kulutus, vakuutukset, ylipäätään kaikki laskut. 

Vierailija
30/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silti, pelkkää laiskuutta ja tyhmyyttä tehdä elämästään noin hankalaa. 

On niin paljon laillisia keinoja pistää raha eteenpäin verottomasti. Osta asunto, ja lapsi asuu siinä ilmaiseksi. Osta auto, ja lainaa se lapselle. Maksa lapsen ruuat ja kaikki kulutus, vakuutukset, ylipäätään kaikki laskut. 

Eihän se tietenkään yllätä, että keskiverto rikollinen ei älykkyydellään loista. Mutta onhan tuo jo ihan oma tyhmyyden lajinsa.

Vierailija
31/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen eläkkeellä pääsevän kannattaa nyt myydä se asunto ja lähteä jonnekin Vegasiin tai Karibian risteilylle, nauttia viimeisistä vuosista ja pistää omaisuus sileäksi.

Näin teet suuren palveluksen, eikä kenellekään tule ongelmia perintöveron kanssa, kun ei ole mitään jaettavaa!!!

Vierailija
32/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäydyn perinnöstä, se menee lasteni kiusaksi. Joten otan sen vastaan ja hoidan perintöverot ja hometalon purun.

Vierailija
33/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIKIN VOI KIELTÄYTYÄ PERINNÖSTÄ!!

Siis ei lapsenkaan ole pakko valita perintöveroa maksettavaksi.

Vierailija
34/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAPSIKIN VOI KIELTÄYTYÄ PERINNÖSTÄ!!

Siis ei lapsenkaan ole pakko valita perintöveroa maksettavaksi.

Ei voi. Lapsella on aina edunvalvoja, ja edunvalvoja ei voi kieltäytyä. 

Vierailija
35/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi me suurperheen lapset olemme vapautettuja perintöverosta. Perintö menee meillä 13 osaan, toisilla vielä useampaan. Ei varmasti ylity perintöveroraja.

Jumalan kiitos!

T. Oulun suunnalta

Vierailija
36/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja perintöjä saaneet ovat rikkaiden perheiden kermaperseitä, jotka ovat tottuneet saamaan kaiken mitä tahtovat ja vieläpä ilmaiseksi.

Sitten kun kerrankin joutuvat maksamaan jotain, alkaa kauhea itku....

Vierailija
37/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kiertää perintöveroa laillisesti, vanhemman kannattaa maksaa lapsen laskut suoraan laskuttajalle ja kalustaa asunto.

Jep, meillä asuu aikuiset lapset ilmaiseksi, matkustaa mun kustannuksella ja syö mun maksamaa ruokaa. Turha sitä perintöä kasvattaa, kun voivat säästää omia rahoja ilman ylimääräistä veroa. Toki jää niille vielä perintöveroakin maksettavaksi, mutta onpahan sitten mistä maksaa, kun on omia säästöjä. Rikkaampia ne kuitenkin on sen perinnön saaruaan, vaikka veroa joutubatkin valtiolle tilittämään. Vaan suattaapi olla, että nimellisesti myydään nämä kämpät heille, niin ei ainakaan niiden arvosta tarvii maksaa mitään.

Vierailija
38/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen eläkkeellä pääsevän kannattaa nyt myydä se asunto ja lähteä jonnekin Vegasiin tai Karibian risteilylle, nauttia viimeisistä vuosista ja pistää omaisuus sileäksi.

Näin teet suuren palveluksen, eikä kenellekään tule ongelmia perintöveron kanssa, kun ei ole mitään jaettavaa!!!

Jotenkin huvittaa tämä yhtälö, kun kuitenkin jos on esim. pankkitilillä tai osakkeissa olevaa varallisuutta, niin tokihan siitä jää vielä perillisille nautittavaa, vaikka perintöveroa pitääkin maksaa. On se kumma, ettei raha kelpaa.

Vierailija
39/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot voi kiertää maksamalla lapsensa laskut.

Vierailija
40/42 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki ei sitten kysynyt rahojen perään, kun kiikutit setelit talletusta varten?
Vai patjan välissäkö seteleitä säilytät. Inflaatio on syönyt sen arvosta jo ainakin 10 %. Niinpä niin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi