Mihin ovat kadonneet luonnolliset nuoret naiset?
On kammottavia irtoripsiä, kestokulmakarvavärjäyksiä, duck lipsejä ja ties mitä hirvittäviä värejä tukassa.
Sitten pitää bodata se perse puolen hehtaarin kokoiseksi ja oikein korostaa sitä tiukoilla pöksyillä.
Miehet pitävät luonnollisista naisista.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kahta kertaa katso meikkaamatonta naista tavallisissa mukavissa vaatteissa.
Miehet katsovat meikattuja ja laitettuja naisia paljastavissa vaatteissa ja korkeissa koroissa.
Ei kiinnosta. Katsele seinää tai kengänkärkiäs tai mua, ihan v i t u n sama.
Vierailija kirjoitti:
Mennyvittuunsiitä ulisemasta, ap
Ottaako noin tiukoille 🥱
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on että naisten keskipaino on noussut ainakin 15 kg jostain 70-luvulta.Katsokaapa kuvia ja hämmästykää kuinka hoikkia ihmiset olivat tuolloin.
Miehetkin. Katopa peilistä läskipötsiäsi. Sivukuva.
Tyttäreni ei kuulu tuohon joukkoon. Mutta ei taida etsiä parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää tiedä mikä on luonnollinen.
Varsinkaan yksiöönsä linnoittautunut ruuturiippuvainen syrjäytynyt mies.
Vingu lisää, ap. Vingu kuin sika! Kyllä joku karhuhomo sua pyllyyn tyrkkää.
Itse olen luonnollinen mutta koska miehet ovat pd fiilejä lähes kaikki niin en näin 30 vuotiaana kelpaa kellekään. Mutta ei se kyllä haittaakaan koska en pidä miehistä. Jännä juttu että kuitenkin niitä epäluonnollisia NUORIA naisia miehet aina saalistaa katseellaan ja minä olen ilmaa heille. Harmi että mone nuoret tytöt yrittävät tehdä vaikutuksen miehiin. Eivät tajua arvoaan vielä siinä iässä.
Minne ovat kadonneet fiksut nuoret miehet?
Ap on tyypillinen patriarkaatin edustaja, kristitty valkoinen heteromies, joka kuvittelee oikeudekseen päättää nuorten naisten ulkomuodosta ja pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa en minä koe että naiset olisi jotenkin muuttuneet. Aina on ollut niitä jotka haluaa näyttää muovisilta ja niitä luonnollisia. Jos näet somessa vain epäluonnollisia kuvia kannattaa miettiä omaa somekäyttäytymistä. Jos pysähdyt kuvan kohdalle kauhistelemaan, algoritmi syöttää sulle lisää kyseisiä kuvia koska saa sulta niistä reaktion.
Onhan laitettuja nykyään enemmän kun kaikki hoidot ja operaatiot on helposti nykyään saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Ketään naista ei enää kiinnosta, mistä miehet pitävät. Pitäkää huoli omista asioistanne vaan.
T. Naiset
TÄMÄ.
Ja asia on näin, kunnes MIEHIÄ alkaa kiinnostaa, mistä naiset pitävät.
On luonnollista, että urokset kilpailevat jopa kuolemaan asti keskenään naaraiden suosiosta.
On luonnollista tanssia, olla hyvän näköinen ja antaa lahjoja naaraalle päästäkseen suosioon.
Näin evoluutio LUONNOLLISESTI toimii.
On luonnollista, että miehen pitää olla naiselle mieluisa.
Älä ihmeessä pakota itseäsi, ap. Ehkä naiset ei ole sun juttu ollenkaan.
Toki voisit kohentaa käytöstäsi, asenteitasi ja ulkonäköäsi, jotta JOKU, mies tai nainen, voisi ylipäätään kiinnostua sinusta, ap.
Ei ole kyse naisista vaan sinusta ja sairaasta päästäsi. Sulla on hoitamaton ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa en minä koe että naiset olisi jotenkin muuttuneet. Aina on ollut niitä jotka haluaa näyttää muovisilta ja niitä luonnollisia. Jos näet somessa vain epäluonnollisia kuvia kannattaa miettiä omaa somekäyttäytymistä. Jos pysähdyt kuvan kohdalle kauhistelemaan, algoritmi syöttää sulle lisää kyseisiä kuvia koska saa sulta niistä reaktion.
Onhan laitettuja nykyään enemmän kun kaikki hoidot ja operaatiot on helposti nykyään saatavilla.
Mitään sinä et tiedä. Et ennen eikä nyt. Ennen kuitenkin miehillä oli käytöstavat ja he osasivat hävetä typeryyttään.
Ainoa paikka oikeastaan, missä näen luonnollisia nuoria naisia, on työpaikkani.
Mutta onhan tuo Tinderin naistarjonta aivan järkyttävää. Tatuoituja ja lävistettyjä mimmejä jotka pukeutuvat kuin h uorat.
Sama kaupungilla tai vaikka festareilla käydessä, roskaväestö on hyvin esillä.
Kunpa joku sanoisi naisille, että tatuoinnit vain rumentavat heitä.
Niin mikä se luonnollinen sulle ap on?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka oikeastaan, missä näen luonnollisia nuoria naisia, on työpaikkani.
Mutta onhan tuo Tinderin naistarjonta aivan järkyttävää. Tatuoituja ja lävistettyjä mimmejä jotka pukeutuvat kuin h uorat.
Sama kaupungilla tai vaikka festareilla käydessä, roskaväestö on hyvin esillä.
Kunpa joku sanoisi naisille, että tatuoinnit vain rumentavat heitä.
Voi sinua, ressukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään sinä et tiedä. Et ennen eikä nyt. Ennen kuitenkin miehillä oli käytöstavat ja he osasivat hävetä typeryyttään.
Ihan naisena kommentoin. Ei 90- luvulla ollut joka toisella teinillä huulitäytteitä ha hämähäkkitekoripsiä.
En ole nuori, mutta veikkaan ettei värjättyihin kulmiini kiinnitetä edes huomiota (teetän aina osaavalla ammattilaisella).
Ilman värjäyksiä näyttää, kuin ei olisi kulmakarvoja ollenkaan, joka taas varmaan enemmän kiinnittää huomiota kuin sopivalla sävyllä värjätyt.
Ap, missä pyörit? Onko sulla joku weetee-ympäristö jossa vain pyörit?
Kyllä olet aivan helvetin tyhmä kun käänsit toisen tekstin päin persettä pienessä tyhmässä päässäsi. Miten noin tyhmä ihminen edes pärjää elämässä.
-eri