Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dolly Parton kuoli muutamassa päivässä syöpädiagnoosista

Vierailija
26.08.2026 |

Nopea lähtö oli. 

Viime perjantaina meni sairaalaan ja laittoi someen: I am dealing with some health issues

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni tietänyt, kuka Dolly Parton on ja olen ymmärtänyt, että hän on ollut kovin suosittu jo vuosikymmeniä. Kun nyt luin hänen kuolinuutistaan, niin tajusin että en tiedä yhtään hänen lauluaan nimeltä. Hämmentävää.

Koskaan kuullut sellaista biisiä kuin "I Will Always Love You"? 

Muutkin ovat laulaneet sen.

Se on Dollyn sävellys&sanoitus

Muistan sen Whitney Houstonin laulamana.

Mutta kai tämä johtuu siitä, että en ole ollut iso Dolly Partonin fani. Arvostan hänen uraansa mutta ääni ei ole liikuttanut minua.

Vierailija
42/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni tietänyt, kuka Dolly Parton on ja olen ymmärtänyt, että hän on ollut kovin suosittu jo vuosikymmeniä. Kun nyt luin hänen kuolinuutistaan, niin tajusin että en tiedä yhtään hänen lauluaan nimeltä. Hämmentävää.

Nuoremmat varmaan tunnistaa tämän lähinnä Whitney Houstonin coverina. 

Tais Dollya itseäänkin jossain kohtaa harmittaa että hän oli sen säveltänyt, sanoittanut ja levyttänyt ja sitten myöhemmin se tunnettiin vain "Whitney Houstonin biisinä"

Eiköhän siitä tullut Dollylle ihan ookoosti kuitenkin rojalteja. isohko hitti oli. Ite olen aina tykännyt eniten 9 to 5sta jostain syystä. Ennen ihmiset vielä suhtautuivat työssä raatamiseenkin positiivisen kautta.

Ennen ei kaikki työpäivät olleet niin tiukkaan aikataulutettuja kuin nykyään. Ainakaan toimistohommat, joissa aloitin noin 40 vuotta sitten. 

Ei muutkaan. Esimerkkinä voisi ottaa vaikka siivoustyön. Sai aika rauhassa puuhailla 80-luvulla, nyt on minuutilleen aikataulutettu kaikki mahdollinen, vessakäynnitkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutkin ovat laulaneet sen.

Se on Dollyn sävellys&sanoitus

Muistan sen Whitney Houstonin laulamana.

Mutta kai tämä johtuu siitä, että en ole ollut iso Dolly Partonin fani. Arvostan hänen uraansa mutta ääni ei ole liikuttanut minua.

Itse ajattelen häntä enemmän lauluntekijänä kuin laulajana. 

Vierailija
44/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedät.

Jolene 

Vierailija
45/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat varmaan tunnistaa tämän lähinnä Whitney Houstonin coverina. 

Tais Dollya itseäänkin jossain kohtaa harmittaa että hän oli sen säveltänyt, sanoittanut ja levyttänyt ja sitten myöhemmin se tunnettiin vain "Whitney Houstonin biisinä"

Eiköhän siitä tullut Dollylle ihan ookoosti kuitenkin rojalteja. isohko hitti oli. Ite olen aina tykännyt eniten 9 to 5sta jostain syystä. Ennen ihmiset vielä suhtautuivat työssä raatamiseenkin positiivisen kautta.

Ennen ei kaikki työpäivät olleet niin tiukkaan aikataulutettuja kuin nykyään. Ainakaan toimistohommat, joissa aloitin noin 40 vuotta sitten. 

Aikoinaan saattoi päästä kesken päivän töistä, jos pomo oli hyvällä tuulella, tai saatettiin lähteä jäätelölle kesken työpäivän.

Nykyään ei saisi käydä edes vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä