Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! TOP5 videopelisi

Vierailija
25.08.2026 |

Vain naisille, koska mua kiinnostaa miehenä, mitä naiset oikein pelaavat! Ite 42v, ni mun nuoruudessa pelaaminen oli vielä vähän noloa ja vain itsenäisimmät ja vahvimmat tytöt pelasivat (tai siis varmaan tunnustivat pelaavansa) yhtään mitään. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten touhuja

Vierailija
2/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. RDR2, tämä ei varmaan tarvitse edes perusteluja. Palaan tähän aina vaan uudestaan ja en varmaan koskaan kyllästy. Aina löytyy uusia tapoja pelata tätä. Nyt menossa taas uusi kierros ja tällä kertaa full naked Arthurilla, joka tuo ihan uudenlaista huumoria cut sceneihin.

2. Ghost of Tsushima/Yotei, uskomattoman kauniita pelejä ja hyvä musiikki, sekä tarina. Tykkään myös paljon ninjailusta.

3. NBA2K, nyt minulla on pelossa 2025-versio. Tämä on hauska etenkin miehen kanssa yhdessä pelatessa.

4. S.T.A.L.K.E.R 2, yllätyin kuinka paljon pidin tästä. Hieno, dystooppinen avoin maailma. Hivelee silmää ankeusestetiikallaan.

5. GTA5, mulla on tästä keskeneräinen peli, koska aina välillä tulee päiviä kun täytyy päästää Michael ammuskelemaan singolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ikäisesi tytöt pelasivat jo ysärillä videopelejä, eikä kukaan hävennyt sitä. Miksi olisi pitänyt? Pelaamisesta puhuttiin täysin avoimesti muille ja pelattiin yhdessä kavereiden kanssa. Ei ollut noloa. Niitä ”itsenäisiä ja vahvimpia” tyttöjä taisi sitten olla aika paljon… :D

Myöskään sinun nuoruudessasi pelaaminen ei ollut häpeä tytöille. Pelaaminen oli yleistä. Oliko sinusta myös matopelin pelaaminen noloa? Sitähän pelasi kaikki, eikä sitä kukaan pitänyt nolona, vaan coolina.

Vierailija
4/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v eikä mun nuoruudessani ollut mitenkään noloa jos tyttö pelasi. Ihme olettamus. Itseäni ei van pskaakaan kiinnosta, viimeksi palasin jotain Tekkeniä viime vuosituhannella.

Vierailija
5/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasten touhuja

"vain itsenäisimmät ja vahvimmat jne"

Vierailija
6/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ikäisesi tytöt pelasivat jo ysärillä videopelejä, eikä kukaan hävennyt sitä. Miksi olisi pitänyt? Pelaamisesta puhuttiin täysin avoimesti muille ja pelattiin yhdessä kavereiden kanssa. Ei ollut noloa. Niitä ”itsenäisiä ja vahvimpia” tyttöjä taisi sitten olla aika paljon… :D

Myöskään sinun nuoruudessasi pelaaminen ei ollut häpeä tytöille. Pelaaminen oli yleistä. Oliko sinusta myös matopelin pelaaminen noloa? Sitähän pelasi kaikki, eikä sitä kukaan pitänyt nolona, vaan coolina.

et kauhiasti lue vauviksen keskusteluja?

täällähän pelaava mieskin on halveksittu "mieslapsi"

Vierailija
7/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Enpä ole koskaan moista lukenut.

-eri

Vierailija
8/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsis! Unohdin palstalle ja palstalaisille niin tyypillisen kaksoisstandardi -ajattelun, sori!

Vierailija
9/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena Duke Nukem 2, Final Fantasy VII.

Lapsena rakastin Fort Apocalypseä ja Bubble Bobblea.

Myöhemmässä elämässäni aloin pelaamaan Fortnitea, ja oli pakko lopettaa pelaaminen kokonaan. Silloinen mies ei pelannut. Koukutun, addiktoidun ja käytän peleihin liikaa aikaa. Ihanaahan se olisi, mutta kun on muutakin elämää.

Vierailija
10/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen retropelailija, pelaillut 80-luvulta asti.

Vaikea sanoa mikä on paras mutta omia lemppareita joihin aina palaan (retrokonsoleillani)

Final fantasyt, varsinkin 8(uudet ei kiinnosta), Vandal Hearts 2, Parasite Eve, socom 2:combined assault, RE 1-3, Fable 2 ja Dragon age Origins. 

Vierailija
11/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen retropelailija, pelaillut 80-luvulta asti.

Vaikea sanoa mikä on paras mutta omia lemppareita joihin aina palaan (retrokonsoleillani)

Final fantasyt, varsinkin 8(uudet ei kiinnosta), Vandal Hearts 2, Parasite Eve, socom 2:combined assault, RE 1-3, Fable 2 ja Dragon age Origins. 

ja nimimerkki N46 

Vierailija
12/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelaan itse eniten vuoropohkaisia strategiapelejä, koska en ole hyvä nopeassa toiminnassa. Parhaita pelejä ikinä on yhä Heroes of Might and Magic III. Civilizationit myös, nostalgiasyistä suosikkini on III. 

Tasohyppelyistä Yoshi's Island. 

RPG-peleistä Chrono Trigger ja Final Fantasy VII.

Kunniamaininnan ansaitsee vielä ainakin Star Control II, Mario Kartit, Zeldat, Starcraft II. 

Niin kuin näkyy, en ole niin perehtynyt uudempiin peleihin, vaan pelailen yhä samoja, kuin teininä 😃. 

Vierailija
13/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pelaan itse eniten vuoropohkaisia strategiapelejä, koska en ole hyvä nopeassa toiminnassa. Parhaita pelejä ikinä on yhä Heroes of Might and Magic III. Civilizationit myös, nostalgiasyistä suosikkini on III. 

Tasohyppelyistä Yoshi's Island. 

RPG-peleistä Chrono Trigger ja Final Fantasy VII.

Kunniamaininnan ansaitsee vielä ainakin Star Control II, Mario Kartit, Zeldat, Starcraft II. 

Niin kuin näkyy, en ole niin perehtynyt uudempiin peleihin, vaan pelailen yhä samoja, kuin teininä 😃. 

Sinullakin on hyviä pelejä tuossa, unohdin Zeldan :) Jo 10 vuotta sitten ajattelin että nämä uuden sukupolven pelit eivät vain kiinnosta. Toki katson arvosteluja niistä ja pelivideoita mutta kun ei. Vanhemmat pelit olivat vielä jotenkin..aidompia. 

N46

Muistaako kukaan suomalaisten tekemää URW eli unreal worldiä(peli rautakauden Suomesta)? Tuo on varmaan vieläkin pelattavissa. 

Vierailija
14/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME2, RDR2, Baldur's Gate 3, Meowgenics, Skyrim.

Pelaan paljon myös retropelejä ja kokoelmassani on yli 1000 peliä ja lähes kaikki käsikonsolit ja nintendot ja playstationit.

Ysärillä pelattiin paljon kavereiden kanssa, eikä se mitenkään nolottanut. Netissä piti tuntemattomien kanssa pelata poikana, koska tyttönä sai niin inhottavaa kohtelua. Tosin se ei juuri ole muuttunut 20:ssä vuodessa, ja edelleen pelaan "miehenä", jos haluan vain pelata.

N39

Vierailija
15/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena aikuisena Duke Nukem 2, Final Fantasy VII.

Lapsena rakastin Fort Apocalypseä ja Bubble Bobblea.

Myöhemmässä elämässäni aloin pelaamaan Fortnitea, ja oli pakko lopettaa pelaaminen kokonaan. Silloinen mies ei pelannut. Koukutun, addiktoidun ja käytän peleihin liikaa aikaa. Ihanaahan se olisi, mutta kun on muutakin elämää.

Ai vitsi, Duke Nukem 2. Tätä tuli pikkutyttönä rässittyä niin monia tunteja. Muistan vielä, että joko ase- tai kuolemattomuuskoodi oli DNSTUFF.

Vierailija
16/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kingdom Hearts 2

2. Kingdom Hearts 1

3. Sims 3

4. Minecraft

5. Rdr2

Vierailija
17/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kingdom Hearts 2

2. Kingdom Hearts 1

3. Sims 3

4. Minecraft

5. Rdr2

Korjaus

3. League of Legends

Vierailija
18/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pelaamisen ysärillä. Tuntuu et jokaiselle konsolille olisi oma top5, mutta tässä nyt sellainen lista peleistä joiden pariin on aina ilo palata. Satunnaisessa järjestyksessä.

1. Ocarina of time N64

2. Borderlands 2 PS4

3. Little Samson nes

4. Mario Kart N64

5. Bubble bobble nes 

Vierailija
19/24 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän simulaatioiden ystävä.

The Hunter - Call of the Wild

Dirt -ajosimuulaatiot, meillä on ajoa varten Playseat + ratti-poljin-vaihteet