Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpailut ja arvonnat

Vierailija
25.08.2026 |

Monilla kaupoilla, yrityksillä tms. on erilaisia kilpailuja ja arvontoja, mutta voittaako niistä oikeasti joku. Tämä tuli mieleen K-ruoka sivustolla huomasin monenlaista kilpailua taas olevan käynnissä. Oletko osallistunut ja voitattanut ja mitä? 😊

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain joskus voitin 100e lahjakortin ravintolaan. Käytiin puolison kanssa hienot piffi ateriat syömässä.

Vierailija
2/6 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin lehden mielenkiintoisinta artikkelia ja voitin korttikotelon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräävät vain laitonta asiakasluetteloa mainontaa varten noilla tyhjänpäiväisillä arvonnoilla.

Vierailija
4/6 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän ilmeisesti voittoja tulee...

Vierailija
5/6 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen voittanut k-ruoka sovelluksen k-marketin onnenpyörässä  majoneesituubin ja samassa kuussa (heinäkuu) mun mies voitti samasta onnenpyörästä Starbucks juoman

Vierailija
6/6 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen cittarin kassalla töissä, viimeksi tänään oli asiakas joka oli voittanut sovelluksen muistipelistä Lumenen mascaran. Voitto tulee silleen että sovellukseen tulee ekaksi ilmoitus että voitit, sitten sovelluksen oma plussa etuihin tulee näkymään se tuote jonka voitit ja tieto kuinka monta päivää on aikaa hakea palkinto. Sitten vaan haet sen kaupasta, se lyödään kassaan ihan normaalisti ja kun plussakortti on luettu niin palkinnon hinta muuttuu nollaksi euroksi