Kilpailut ja arvonnat
Monilla kaupoilla, yrityksillä tms. on erilaisia kilpailuja ja arvontoja, mutta voittaako niistä oikeasti joku. Tämä tuli mieleen K-ruoka sivustolla huomasin monenlaista kilpailua taas olevan käynnissä. Oletko osallistunut ja voitattanut ja mitä? 😊
Kommentit (6)
Äänestin lehden mielenkiintoisinta artikkelia ja voitin korttikotelon.
Keräävät vain laitonta asiakasluetteloa mainontaa varten noilla tyhjänpäiväisillä arvonnoilla.
Aika vähän ilmeisesti voittoja tulee...
Mä olen voittanut k-ruoka sovelluksen k-marketin onnenpyörässä majoneesituubin ja samassa kuussa (heinäkuu) mun mies voitti samasta onnenpyörästä Starbucks juoman
Mä olen cittarin kassalla töissä, viimeksi tänään oli asiakas joka oli voittanut sovelluksen muistipelistä Lumenen mascaran. Voitto tulee silleen että sovellukseen tulee ekaksi ilmoitus että voitit, sitten sovelluksen oma plussa etuihin tulee näkymään se tuote jonka voitit ja tieto kuinka monta päivää on aikaa hakea palkinto. Sitten vaan haet sen kaupasta, se lyödään kassaan ihan normaalisti ja kun plussakortti on luettu niin palkinnon hinta muuttuu nollaksi euroksi
Jostain joskus voitin 100e lahjakortin ravintolaan. Käytiin puolison kanssa hienot piffi ateriat syömässä.