Vihaatko jotakuta?
Kommentit (34)
Kyllä. Täysin aiheesta. Loppuelämäni tärkein tehtävä on kostaa. Teen sen laillisesti ja näyttävästi.
Olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa olen vihannut sellaisia ihmisiä jotka ovat tehneet minulle pahoja asioita. Se on aikansa tehnyt hyvää ja auttanut asian käsittelyssä, kun on sanonut ääneen että vihaan sitä ihmistä. Mutta sitten lopulta olen joka kerta ymmärtänyt, että vihaaminen ei saa kestää liian kauan, koska jos se jää päälle niin silloin en itse pääse elämässäni eteenpäin. Siinä tilanteessa olen sitten päättänyt antaa anteeksi, jotta pystyn jatkamaan elämääni. En ole unohtanut niitä pahoja asioita, joita minulle on tehty, mutta sen voin sanoa että en nykyään vihaa ketään.
Demareita ja kaikkia muita yhteiskunnan varoilla eläviä.
Pakkotyöttömät tekee poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisia paskahousuja.
Enemmänkin olet kateellinen, kateellinen niin että verenpaineesi nousee. Olet kateellinen niille jotka ovat tehneet ja tekevät työtä ja menestyvät. Sinä vain makailet peräkamarissa, hah haaa.
Tunnen inhoa ja syvää vastenmielisyyttä useita ihmisiä kohtaan.
En oikeastaan, tai korkeintaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen inhoa ja syvää vastenmielisyyttä useita ihmisiä kohtaan.
Näitä tunnen lähes kaikkia ihmisiä ja koko ihmisyyttä kohtaan, mutta en minä nyt erityisesti ketään jaksa vihata. Samaa paskaa kaikki eri muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjiä ja työntekijöitä.
Mikäs näissä mättää?
En, koska se kai vaatisi sen, että pitäisi vaivautua ajattelemaan jotakuta vartavasten, enkä ole kiinnostunut ajattelemaan erityisemmin ketään, se vie liikaa energiaani. Koen useimmat ihmiset lähinnä aivan yhdentekevinä.
Vihaan muslimeja.
Muslimi=pedofiili terroristi.
En oikeastaan. Jos en jostakusta pidä, koetan välttää ja täyttää elämäni mukavammilla ihmisillä ja asioilla. Aina ei onnistu, kun ikävät ihmiset eivät jätä rauhaan.