Ylimeikatut teinitytöt
Mikä ihmeen muoti tämä nykyään on, että yhä nuoremmat ja pienemmät tytöt meikkaavat itsensä aivan yliöveristi?
Pahaa tekee katsoa, kun jo 12-14-vuotiaat tytöt tekevät ns. instameikkejä, käyttävät silmissään katuharjoja, laittavat kynnet ja pahimmassa tapauksessa hiuslisäkkeet.
Onko sinulla tällainen teinityttö, mitä ajattelet kyseisestä tyylistä?
Tämä avaus tuli mieleeni, kun näin pitkästä aikaa kummityttöäni, joka oli ennen oikea luonnonlapsi ja nyt oli persiilleni pudota, kun näin miten ehostaa itseään, myötähäpeä iski.
Kommentit (89)
Kummi on taitanut luistaa kummin vastuista. Jos olisit ollut läsnä hänelle, ja muustanut kehuakin häntä, niin tarve meikata olisi todennäköisesti vähäisempi. Hyvä kummi (tai muukaan läheinen) ei häpeä lasta.
Aika on tainnut kullata omat nuoruusvuotesi. Teineillä on aina överimeikit, koska vasta harjoittelevat niiden käyttöä ja ottavat mallia muista överimeikatuista, koska eivät vielä tunnista hillittyä meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään? Ihan sama 80-, 90-, 00- ja 10-luvuilla. Pissikset meikkaa itsensä näyttämään maksullisilta, koska laumasieluisuus ja hyvin kohdistetut mainokset. Päälle tulee vielä syömishäiriöt. Nykyään uutena laitetaan turbohuulet ja tatuoinnit, koska ei voi olla persoonallisesti erilainen ja julkkiskin laittoi.
Turbohuulet ja tatskat oli in 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Nykytytöt haluavat näyttää maksullisilta naisilta jo neljännellä luokalla. Huulet maalissa, silmät maalissa, kynnet maalissa mutta jalassa kulahtaneet farkut ja helvetin kamalat kengät. Ehtivät kyllä näyttää hoorilta myöhemminkin, en ymmärrä, miten tuollaista naamaa edes kouluissa sallitaan.
Älä projisoi.
Kouluikäisten ei kyllä pitäisi tietää aiheesta, maksullisten olemassaolosta, yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin näyttää hyvältä meille setämiehille. En toki valita, vaikka sanottakoon, että saunapuhdas meikitön 14-vuotias on enemmän makuuni kuin ylimeikattu sellainen. M53
Pedo 🤮
👮👮👮🧱
Ihan päivänselvä ragebaitti. Tämän palstan porukka on ihan saatanan aaseja
Heti saavutettuaan sukukypsyyden, keskimääräinen tyttö rientää näyttämään mahdollisimman seksuaaliselta saadakseen miehiltä huomiota ja hyötyä sekä saadakseen nalkkiin hyvän miehen mahdollisimman nopeasti. Sen lisäksi, että meikki yleensä parantaa naisen todellista ulkonäköä, meikki usein simuloi seksuaalisen kiihottumisen fyysisiä merkkejä, esimerkiksi puna poskissa jne.
Tänne on lentänyt hullu lauma, hei menkää sinne mistä tulitte😡
"Odottakaa mua", huusi teinityttö toisille perjantai-iltana, "kun mä maalaan silmät naamaani!"
Näyttäkää aikuiset porukalla sille lapselle ja sen kavereille mallia. Eli meikatkaa samalla tavalla, tai enemmän. Sitten lapsosia nolottaa kun vanhukset yrittää olla cool ja todennäköisesti ihan itse hoksaavat lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Nykytytöt haluavat näyttää maksullisilta naisilta jo neljännellä luokalla. Huulet maalissa, silmät maalissa, kynnet maalissa mutta jalassa kulahtaneet farkut ja helvetin kamalat kengät. Ehtivät kyllä näyttää hoorilta myöhemminkin, en ymmärrä, miten tuollaista naamaa edes kouluissa sallitaan.
Älä projisoi.
Kouluikäisten ei kyllä pitäisi tietää aiheesta, maksullisten olemassaolosta, yhtään mitään.
Olen kuullut, että imevät puistoissa setien palleja siiderin ja tupakan hinnalla, näin kuiskii porukka.
Aika karseen näköisiä meikkejä näkee teini-iän ohittaneillakin.
Vierailija kirjoitti:
Heti saavutettuaan sukukypsyyden, keskimääräinen tyttö rientää näyttämään mahdollisimman seksuaaliselta saadakseen miehiltä huomiota ja hyötyä sekä saadakseen nalkkiin hyvän miehen mahdollisimman nopeasti. Sen lisäksi, että meikki yleensä parantaa naisen todellista ulkonäköä, meikki usein simuloi seksuaalisen kiihottumisen fyysisiä merkkejä, esimerkiksi puna poskissa jne.
Mutta eihän miehet tukkää meikistä. Haluavat luomun. Eivät toki erotakaan onko jollain meikkiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän miehet tukkää meikistä. Haluavat luomun. Eivät toki erotakaan onko jollain meikkiä vai ei.
Elät selvästi kiven alla etkä ihmisten ilmoilla, kun noin typeriä sönkötät.
Vierailija kirjoitti:
Aika karseen näköisiä meikkejä näkee teini-iän ohittaneillakin.
Niin no, miten sen ottaa, itse otan sen niin, että meikkaaminen eli EHOSTAMINEN on myöskin taitolaji, ja siksi koska en itse ole taitava enkä vietä aikaani peilin edessä harjoitellen, en ehosta juurikaan, olen siinä suhteessa hyvin minimalisti ja olen saanut asiani hoidettua. Juhliinkin mietin tarkkaan mitä Miranolia nassuun vedän, panostan enempi tyylikkäisiin vaatteisiin, kenkiin ja hiuksiin, en niinkään naamaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä projisoi.
Olen kuullut, että imevät puistoissa setien palleja siiderin ja tupakan hinnalla, näin kuiskii porukka.
Olet kuullut oikein. Kokemuksen syvällä rintaäänellä. M53
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt parhaita. Namskis. M58
Pedo on irti ‼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt parhaita. Namskis. M58
Pedo on irti ‼
Hyvä että tunnustat oman pedoutesi. M58
Meikkipellet. 😂