Tavallinen tarina mutta pakko jakaa teidän kanssa
Rakenismme omakotitalon, mies suurimmaksi osaksi yksin. Meillä 2 lasta koululainen ja 4 vuotias. Molemmat olemme töissä, ei rahaongelmia. Lainaa otimme 150 000 euroa. Nyt 3 vuotta rakentamisesta, kaikki sujuu mallikaasti.
Mies tulee kotiin 2 viikkoa sitten, haluaa eron. SE tulee kuin kirkkaalta taivaalta, hän on löytänyt toisen naisen.
Ei suostu perheneuvotteluun, ei terapiaa ei mitään. Ivaa ja ileveilyä, riitaa.
Miten ihmeessa tavallinen duunissa käyvä mies tekee näin, mitä minä tein väärin.
Ei kuulemma mitään vikaa minussa, on vain kyllästynyt. On saanut harrastaa, mennä miesten kesken menoja(olisi varmaan pitänyt karsia ne) jen.
Voiko tämä olla totta joka päivä kysyn...........ensi tiistaina tulee välittäjä taloomme.........
Kommentit (15)
Voi että kismittää nuo kyllästyvät miehet. Ei varmaan vielä lohduta, mutta kyllä se kuule kyllästyy siihen uuteen misuunsakin ennen pitkää. Nyt skarppaat että saat nyhdettyä miehen avioeroprosessissa. Kylmäpäisyyttä kehiin ja lakkaat mankumasta mitään.
Jotenkin tuntuu, että suurinosa miehistä on ihan liian itsekkäitä perustamaan perheen.
Sinä et tehnyt mitään väärin välttämättä. Miehesi vaan haluaa sitä ensi huumaa, minkä ihastunminen aiheuttaa.
Ei osaa ottaa vastuuta. Tajuaa varmaan myöhemmin, että rakstaakin sinua ja teki virheen. Kunhan se ensi huuma laskeuttuu tuon uuden kanssa.
että ei ole niin yksinkertainen asia tuo ero, kun pitää pistää talo myyntiin, ja sopia lasten tapaamisista (yheishuoltajuus vai sulle yksinhuoltajuus), sekä miten tää uus kumppani suhtautuu siihen että olet edelleen osa tulevan (?) ex-miehesi elämää ja tiiviisti lastesi kautta. Ja sitten elatusmaksut, lomajärjestelyt, uusien asuntojen etsintä ja kalustaminen.. Tosi usein tollaset huumat ei kestä arkea ja sitten harmittaa.
lapset on tehty ja talo rakennettu. Täytyi keksiä jotain uutta puuhaa..
Tsemppiä!!
Hei!
Mistä mies oli uuden löytänyt? Aloitko epäillä aikaisemmin jotain miehen käytöksestä tms.?
Tsemiä ja lohtuhaleja!
Jos haluat pitää miehen, niin yritä vedota kylmiin järkiperäisiin taloudellisiin seikkoihin. Nyt on huono hetki myydä talo (hinnat laskussa), ja myydähän se pitää jos aikoo erota, tai sinä ainakin ulosmittaat oman osuutesi.
Me olemme juuri käyneet pariterapiassa kun mies vokotteli muita naisia...Kyllä tämä tästä kun mies ei ole(ainakaan vielä)lähdössä vaan sanoi että haki vaan jännitystä. Jälkiviisaana on tietysti helppo miettiä kaikkea, mutta onko teillä ollut yhteistä aikaa ilman lapsia? Meiltä se oli tyystin unohtunut. Sitten kun ei muista/jaksa pitää omaa suhdetta "yllä" niin mies helposti "lipsahtaa" muualle...Mutta ei tämä toki ole sinun syytäsi, miehet vaan on tollasia! Onneksi lapset on teillä jo suht "isoja", et ole ihan vauvojen kanssa sitten jumissa! Muista järkätä itsellesi myös omaa aikaa, mies hoitakoon lapsiaan myös. Olen nähnyt perheitä joissa mies eron jälkeen tulee ja menee niin kun huvittaa eikä pidä säännöllisistä tapaamisista kiinni. Ottaa lapsia joskus silloin kun itseään huvittaa.
Todellakaan kaikki (miehet tai naiset) eivät petä arjen astuttua kuvioon.
Ja mitäpä tuollaista jätkää enää haikailemaan...
Omassa tuttavapiirisstä on myös erottu. Mutta kyllä niillä on jo pidemmän aikaa mennyt huonosti jollain saralla.
Tsemppiä!
Mieheni isä teki noin, mutta palasi kuitenkin takaisin vaimonsa luo. Tosin he erosivat uudestaan saman naisen vuoksi. Nyt miehen isä on jo naimisissakin tämän uuden naisen kanssa.
Aika monissa perheissä mies on käytännössä kuohittu eunukki, joka haluaisi olla enemmän mies, perheen pää tai ainakin tasavertainen kumppani. Sitten rouva on se osaava ja monipuolinen, joka päättää kaiken ja määrää kaiken. On helppoa siitä seikkailla sellaiseen suhteeseen, jossa saa taas olla mies ja olla naisen kanssa, joka kuuntelee ja kunnioittaa.
Ap:n tilanne on kamala, mutta ei kai tuossa paljon vaihtoehtoja ole.
Me vaan ei rakennettu omakotitaloa, vaan ostettiin sellainen samanlaisella lainalla. Kolmisen vuotta ehdittiin asua, kunnes ero tuli. Itse hain toki eroa, kun miehellä oli mun tietämättäni ollut suhde jo vuoden verran. Äijä ei koskaan käynyt missään, mutta tämä naikkonen löytyikin sit työpaikalta.
Vuosi sitten muutin pois ja exäni jäi asumaan tuohon taloon. Myin myöhemmin osituksien yhteydessä osuuteni hänelle (saikin sitten kunnon lainat itselleen ja minä pääsin velattomaksi). Nyt lasten huoltajuusasiat on vielä auki. Pojat alle kouluikäisiä vielä. Exä aikoi ensin hakea yksinhuoltajuutta, mutta nyt ei halua edes tavata lapsia. Muutti toiselle puolelle Suomea.
Älä syytä itseäsi. Miehillä on kuulemma jo geeneissä toi uskottomuus, niin on tässäkin tapauksessa. Munkin exä puhui tuosta kyllästymisestä, mitään syytä ei osannut sanoa, miks kaikki meni niinkuin meni.
Mulla on nyt ihan uus näkemys miehiin, kun oon saanut tutustua ihanaan uuteen ihmiseen. Ei kaikki miehet ole samanlaisia. Ollaan kihloissa ja yhteinen koti on kiikarissa. Itse asiassa tarjouksemme talosta meni juuri tänään läpi, seuraavalla viikolla täytyy mennä kirjoittamaan papereita.
T: Onnellinen erosta
Jaksamista ((( ))) Mitään muuta en nyt osaa sanoa.