Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että selviän ikinä masennuksesta

Vierailija
25.08.2026 |

Siihen ei auta mikään.t. valis 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vaikka lääkkeitä syön ja tulen syömään lopun elämääni. Pahimmat kuilut poistuneet enkä esim itke enää ikinä (viimeksi olen itkenyt 2019 kun koirani kuoli) mutta en minä onneakaan tunne. Kaikki päivät menee kotona sängyssä maaten, edes tv:tä en enää jaksa katsoa.

Vierailija
42/45 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin sä olet lopettanut eutanasian suunnittelun. Sehän on jo hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se pillereiden popsiminen. Ne ei pelasta ketään ja suorastaan pahentavat tilannetta. Itse se oma kiva elämä pitää tehdä. Ei sitä kukaan muu teille masentuneille tee.

Vierailija
44/45 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, lääkitys voi auttaa pahimman yli.

Joskus olen kokeillut masennuslääkkeitä ja ne on tehnyt vain tokkuran olon eikä ole mitään apua ollut.ap

Kerran kokeilit ja päätit omatoimisesti, että lääkkeistä ei ole mitään apua? Hieno homma, jatka samalla asenteella.

Miten niin kerran? Vuosikymmeniä kävin eri hoidoissa ja terapioissa. Jo 13- vuotiaasta alkaen.ap

Eli joku muu syy siellä on takana kuin mainitsemasi kyvyttömyys opiskella ammattia tai saada työpaikkaa. Et sä 13-vuotiaana vielä noita asioita masistellut.

Silloin lintsailin koulusta, kun oli koulukiusaamista ja sitten oli kaikki äidin jutut. Olin silloin melkein koko vuoden sairaalakouluissa.ap

Vierailija
45/45 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se pillereiden popsiminen. Ne ei pelasta ketään ja suorastaan pahentavat tilannetta. Itse se oma kiva elämä pitää tehdä. Ei sitä kukaan muu teille masentuneille tee.

En mä syö muutakuin sydän, nesteenpoisto ja särkylääkettä.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan