Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos työhaatattelussa kysytään, että onko sinulla miestä, niin mikä
02.10.2008 |
Mä vastaisin että "kyllä, mä olen naimisissa".
Kommentit (4)
Olen myös kertonut miehen työpaikan. Ollaan kilpailevissa yrityksissä töissä, niin siitä on myös ollut keskustelua haastattelussa, että miten tilanne tulee huomioida kotona ( eli työjuttuja ei huudella ).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olisi naseva vastaus. Ärsyttää kun aina kysytään sitä, vaikka lain mukaan perhemuotoa ei saisi kysyä.