Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko viettänyt yksin syyslomaa Suomessa?

Vierailija
24.08.2026 |

Mitä puuhasit? Jotain olisi kiva tehdä, mutta esim junat pohjoiseen kalliita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syyslomaa, mutta koska kesälomakausi jatkuu syyskuun loppuun niin monesti olen ollut kesälomalla syyskuussa ja yksin ja Suomessa. Olen mökkeilyt vuokramökillä tai tehnyt lyhyitä kotimaan matkoja eri kaupunkeihin. Onnibussilla pääsee moneen suuntaan ja pari yötä Omenahotellissa ei budjettia kaada. Kaupungilla voi sitten kierrellä museoissa (monissa ilmainen sidäänpääsy tiettynä päivänä ja osa täysin ilmaisia esim Helsingin kaupunginmuseo ja Tampereen työväenmuseo), tutustua paikalliseen kirjastoon, ulkoilla ja jos rahat riittää niin teatteri/kylpylä/opastettu kävelykierros tms. 

Vierailija
2/3 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki olisikin kiva, mutta usein vaikea mennä julkisilla. Ja pelottaisi yksin syyspimeällä 😱😃

Ehkä joku kaupunkilomanen / kylpylä voisi olla. Kylpylässä toki illat vähän tylsiä yksin jos jossain keskustasta kaukana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollut kylpylässä tylsää yksin. Saunoo ja ui johonkin klo 20 asti, niin ei siinä kovin kauaa jaksa huoneessa kirjaa lukea kun jo uni tulee 😊

Tampereen kylpylä ja Turun Caribia on helposti saavutettavissa julkisilla ja molemmat myös kävelymatkan päässä keskustasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi