Selittäkää mulle miten voin olla raskaana?!
Olen viikolla 4+2 tai 5+2 raskaana. TAUSTAA: Viimeisimmät kuukautiseni on olleet toukokuussa. Olen tehnyt useita negatestejä ja tänään kiertoni olisi 112 päivää PITKÄ. Kuitenkin raskaana olen ja yhdyntöjäkin on ollut vain 2klp tässä kuussa. Siis eihän ovulaation edes pitäisi tapahtua näin pitkässä kierrossa?
Kommentit (70)
Suurin syy taitaa olla se, että yhdyntöjä oli 2 kappaletta, kun niitä pitäisi olla 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 5+2 niin tämän kuun yhdynnöillä ei ole mitään merkitystä. Viimekuussahan se pulla on uuniin pistetty.
Voi voi, mitä tälle palstalle on tapahtunut? Kyllä täällä ennen osattiin raskausviikot ja hedelmöitykset. Nykyään näköjään ei.
Raskausviikot eivät ala yhdynnästä. Ne menee kuukautiskierron mukaan niin että kun on rv 4, hedelmöityksestä on 2 viikkoa.
On kyllä idiootti logiikka. Tässä vielä virallisesti: "Raskausviikot lasketaan virallisesti viimeisten kuukautisten alkupäivästä, ei hedelmöityksestä. Hedelmöitys tapahtuu noin kaksi viikkoa myöhemmin. Biologinen raskaus kestää hedelmöityksestä noin 38 viikkoa (266 päivää), mutta neuvolassa käytettävien virallisten raskausviikkojen mukaan kesto on 40 viikkoa." https://kaksplus.fi/raskaus/raskauden-kesto/
Eli sittenhän ap on ollut raskaana jo yli 3 kk. 😁
🤣🤣🤣🤣
Mene lääkäriin. Hän selittää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Hän selittää sinulle.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Tehnyt useita negatiivisia testejä, mutta oletko siis näiden lisäksi tehnyt myös positiivisen testin vai mistä tulee käsitys, että olet raskaana?
Sovelsin naisten tilastoanalyysiä eli hylkäsin kaikki testitulokset outliereinä jotka eivät sopineet etukäteishypoteesiini.
No voihan menkat olla pois vaikka vuoden imetyksen takia. Sitten tulee ovis ja hups ollaan raskaana vaikka yksiäkään menkkoja ei ole vielä tullut synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latvalaho pamahtanut paksuksi.
Hyödyntänyt varmoja päiviä, vaikka ei ymmärrä koko lisääntymissykliä konseptina. 🤷. Veikkaan.
Varmoja päiviä ovat kaikki ne joilla ei panna menemään.
Vierailija kirjoitti:
No voihan menkat olla pois vaikka vuoden imetyksen takia. Sitten tulee ovis ja hups ollaan raskaana vaikka yksiäkään menkkoja ei ole vielä tullut synnytyksen jälkeen.
Tämä.
Eli sittenhän ap on ollut raskaana jo yli 3 kk. 😁