Selittäkää mulle miten voin olla raskaana?!
Olen viikolla 4+2 tai 5+2 raskaana. TAUSTAA: Viimeisimmät kuukautiseni on olleet toukokuussa. Olen tehnyt useita negatestejä ja tänään kiertoni olisi 112 päivää PITKÄ. Kuitenkin raskaana olen ja yhdyntöjäkin on ollut vain 2klp tässä kuussa. Siis eihän ovulaation edes pitäisi tapahtua näin pitkässä kierrossa?
Kommentit (70)
Ota yhteyttä terveyskeskukseen ap. He kyllä opastavat sinua, kuinka tulee toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset. Olet tehny negatestejä ja olet raskaana. Onko orava käyny kolossa?
Kettu on käynyt kolossa.
Olen tehnyt positiivisen testin hiljattain! Negatiivisia olen sitä ennen tehnyt monen monta koska kierto on yli 100 päivää Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos 5+2 niin tämän kuun yhdynnöillä ei ole mitään merkitystä. Viimekuussahan se pulla on uuniin pistetty.
Kuun vaihteessa se hedelmöitys tuon mukaan olisi. 2 vk + 24 päivää = 5+2
No siten että suojaamatonta penistä on lykitty emättimeesi
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatio ei tapahdu jos kuukautiset on olleet viimeksi toukokuussa! Ovis ei tule jos kierto on yli 35 päivää kestoltaan...
Kyllä voi tapahtua.
Voi hyvää päivää. Myös ennen ensimmäisiä kuukautisia tapahtuu ovulaatio. Kuukautiset tulevat ovulaation jälkeen, ovulaation seurauksena. Kuukautiset ovat merkki siitä ettei munasolu hedelmöittynyt.
Saako onnitella vai onko tää ikävä juttu <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siittiö on syöksynyt munasoluun.
Ei se syöksy sinne vaan viimeisimpien tutkimusten mukaan munasolu valikoi sisäänsä päästämänsä siittiön huolellisesti.
Kyllä se valikoitu siittiö sinne syöksyy, ettäs sen tiedät!
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä raskaus on jotenkin uskomatonta, miksi teet kilokaupalla raskaustestejä?
Olisko juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt positiivisen testin hiljattain! Negatiivisia olen sitä ennen tehnyt monen monta koska kierto on yli 100 päivää Ap
Onhan näitä ennenkin ollut, että testi negatiivinen pitkälle raskaana. Kävisin kyllä ultrassa varmistamassa todellisen tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
No siten että suojaamatonta penistä on lykitty emättimeesi
Vain selibaatti ehkäisee 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 5+2 niin tämän kuun yhdynnöillä ei ole mitään merkitystä. Viimekuussahan se pulla on uuniin pistetty.
Kuun vaihteessa se hedelmöitys tuon mukaan olisi. 2 vk + 24 päivää = 5+2
Hups siis 2 vk +23 päivää
Oletko paljuillut epämääräisessä tynnyrissä tai saunonut vieraan miehen lauteilla?
Siis luuletko sinä, että verinen vuoto on edellytys raskautumiselle? Mitä pirua sinä oikein haet takaa? Ovulaatio on, ei kuukautisvuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siittiö on syöksynyt munasoluun.
Ei se syöksy sinne vaan viimeisimpien tutkimusten mukaan munasolu valikoi sisäänsä päästämänsä siittiön huolellisesti.
Kyllä se valikoitu siittiö sinne syöksyy, ettäs sen tiedät!
Joo, nimenomaan se, jonka munasolu päästää sisäänsä. Siitä on elektronimikroskooppikuvaa, kun ei-toivottu siittiö toistuvasti yrittää pönkiä munasoluun eikä pääse. Sitten ui takaa toinen joka sujahtaa sisään ja tää eka, päätään soluseinämään kymmeniä kertoja turhaan hakannut hössö, kuolee pois.
Se on munasolu, joka valitsee siittiönkin, kuten nainen valitsee miehen.
Jos sulla on 5+2 niin hedelmöitys oli 1.8. Jos 4+2 niin 8.8.
Onko sulle jotenkin epäselvää, mistä lapset tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatio ei tapahdu jos kuukautiset on olleet viimeksi toukokuussa! Ovis ei tule jos kierto on yli 35 päivää kestoltaan...
Mistä sinä olet tuollaista päähäsi saanut? Stressi ym syyt jotka saavat kuukautiset myöhästymään estävät nimenomaan ovulaation. Kun ovulaatio on tapahtunut, kuukautiset tulee kyllä ajallaan, poikkeuksetta.
Eli jokin tekijä on ehkäissyt ovulaation ja kun se on lakannut vaikuttamasta, olet ovuloinut.
Ja huomaa ettei näitä raskausviikkoja tietenkään lasketa kk-kiertoon. Jos edelliset kuukautiset oli toukokuussa ja tulit heinäkuussa raskaaksi ja silloin luonnollisesti ovuloit, ovulaatiosi on ollut joskus kiertopäivän 40 tienoilla. Riippuu mihin aikaan toukokuuta menkat oli.
Jos tämä raskaus on jotenkin uskomatonta, miksi teet kilokaupalla raskaustestejä?