Miksei naisille tehdä 2in1 suihkushampoita kuten miehille?
Itse en ainakaan tykkää pitää yhtä ylimääräistä pulloa mukana sen takia, että hiukset pitäisi pestä eri aineella.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat päinvastoin 0.5 in 1 tuotteita että ne saavat ostaa kaksi purkkia ja purnukkaa yhden asian hoitoon.
Naisilla on aika usein pitkät tai käsitellyt hiukset. Niissä on omat juttunsa, jos ne haluaa pitää hyvinä. Voihan sen autonkin pestä mäntysuovalla, ja se tulee puhtaaksi. Haisee tosin pahalta.
Siinä toinen hulluus. Kaikilla on kyllä hiusväri, miksi pitää vielä erikseen mennä arpomaan sen kanssa, että saisikohan jollain konstilla paremman? Kemikaaleista saa syövän ja on turhaa rahan menoa.
Loppujen lopuksi aikalailla kaikki muu kuin vaatimattomin asunto ja ruoka on välttämätöntä rahanmenoa. :) Ehkä naisten taipumus nauttia itsensä hemmottelusta juontaa juurensa siihen, että harvoin sitä kukaan muukaan tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun iho tiedä, vaikka pesisit sen shampoolla suihkugeelin sijaan.
Ehkä alan sitten vaan käyttämään näitä rastiin, kapinoin! Vaikka se vähän väärältä tuntuukin. Olisi kiva jos purkissa olisi annettu "lupa" käyttää myös hiuksiin. Vaikka tuskin noissa oikeasti edes eroa on. Ap
Näitä miesten ja naisten eri tuotteita on ollut vasta muutama kymmen vuotta koko ihmiskunnan historiassa. Ei kannata ottaa todesta kaikkia kuluttajille suunnattuja höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat päinvastoin 0.5 in 1 tuotteita että ne saavat ostaa kaksi purkkia ja purnukkaa yhden asian hoitoon.
Naisilla on aika usein pitkät tai käsitellyt hiukset. Niissä on omat juttunsa, jos ne haluaa pitää hyvinä. Voihan sen autonkin pestä mäntysuovalla, ja se tulee puhtaaksi. Haisee tosin pahalta.
Se on kaikki huijausta, usko pois.
No mulla on tällä hetkellä vyötärömittainen tukka, ja vaihdevuosissa se meni kiharalle. Nuorena tuli kokeiltua kaikkia mittoja ja värejä. Eipä ole sama juttu toiminut läpi vuosikymmenten ja 2-in-1 ei koskaan. Onnellisia ne, joille käy kaikki.
Koska hoitoainetta ei tarvitse laittaa päänahkaan ja hiusjuuriin.
Täh? Onhan niitä ollut kymmeniä vuosia. Minä käytän nykyään apteekin Eucerinin nestemäistä voidesaippuaa, ph 5,5 ja ei tarvitse rasvata ihoa suihkun jälkeen.
Mulla on rasvoittuva hiusjuuri ja kuivat pituudet. Rasvoittuvien hiusten shampoo ja kuivien/kiharien hiusten hoitoaine. Laitan hoitoainetta latvoihin.
Vierailija kirjoitti:
naisille on 60 pikkupurkkia valtavalla kemikaalialtistuksella ja jättikatteisilla hinnoilla, koska "olen sen arvoinen"
Mulla on alle 10 kpl.
MInä olen tainnut ostaa vahingossa miesten 2in1-suihkusaippuaa, koska pullon kyljessä kehuttiin että se on "hellävarainen kaikille leijonille." Ei se mitenkään miehekkäältä haissut, aika mieto tuoksu siinä oli ja toimi ihan hyvin. Pullo on jo käytetty melkein loppuun ilman mitään havaintoa, että kauheeta, tämähän on miehille. Eka kerran törmäsin tähän yhdistelmään sairaalassa, olin menossa suihkuun ja hoitaja sanoi että tuolla suihkusaippualla voi pestä hiukset myös. Ajattelin että sehän on kätevää, ostan tuollaista kotiinkin jos marketissa on, ja olihan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko naisilta kielletty sen 2in1 shampoon ostaminen?
Ne haisevat ihan miehelle, järkyttävä löyhkä! Ap
Ei sinun mitään AXEa tarvitse ostaa. Miehillekin on hajuttomia allergiatestattuja tuotteita eikä kukaan tasoa vähänkään ylläpitävä mies halua haista korttelin päähän vastatuuleen markettituotteille jotka poikkeavat vain marginaalisesti WC-raikastimesta
Nauratti, kun mieheni lainasi isäni suihkusaippuaa kesäpaikassa. Avasin kaapin oven etsiäkseni jonkun putelin käsiini, ja sieltä löytyi noin 20 purkkia äitini tuotteita, ja yksi isän: 5 in 1 suihkusaippua. :D Miehenikin nauroi että tässä on kyllä nyt kova tuote ja näkyy myös naisten ja miesten ero kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/family-fresh-aloe-care-2-in-1-shower-and-…
Saman olisi itsekin laittanut, on ihanan tuoksuinenkin.
Vierailija kirjoitti:
No osta se "miesten" shampoo. Niin minä teen. Ja ostan myös miesten partahöyliä, koska ne on halvempia ja parempia.
Ei ole pakko ostaa pinkkiä, se on markkinamiesten keksimä kusetus kuten useimmat naisille myytävät ylihintaiset kosmetiikka- ja hygieniatuotteet.
Naisellisuudesta on tekemällä tehty vaikeaa ja kallista, vaikkei sen tarvitse olla sellaista. Nähkää markkinakusetuksen läpi, naiset hyvät.
Miesten shampoot ja pesunesteet tuoksuvat miehiselle, ei niitä voi käyttää. Samoin partahöylät, ainakin ne kertakäyttöiset ovat joten liian roskeja kainaloilleni, teriä pitää itselle olla monta.
Meillä koko porukka, miehet ja naiset käyttävät samaa shampoota ja osa hoitoainetta, saippuat on jokaisella oma, jollain palana, jollain nesteenä.
Kerran laskin vaimolla olevan suihkussa noin 40 erilaista pulloa jos jonkinlaista shampoota ja jotain mystisiä rohtoja. Mulla on yksi 2in1 ja partavaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/family-fresh-aloe-care-2-in-1-shower-and-…
Edullinen
Kaikkeen tuollaiseen ne jaksaa panostaa,mutta jos pitäs esim. liikkua tai laihduttaa niin sitä ei voi tehdä yhtä päivää ees.
Ozemppicci kallista mutta meikkipurkkeihin yms. menee tuplaten per kk.
Minä pesen shampoolla myös vartalon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta se "miesten" shampoo. Niin minä teen. Ja ostan myös miesten partahöyliä, koska ne on halvempia ja parempia.
Ei ole pakko ostaa pinkkiä, se on markkinamiesten keksimä kusetus kuten useimmat naisille myytävät ylihintaiset kosmetiikka- ja hygieniatuotteet.
Naisellisuudesta on tekemällä tehty vaikeaa ja kallista, vaikkei sen tarvitse olla sellaista. Nähkää markkinakusetuksen läpi, naiset hyvät.
Vaatimukset ovat erilaiset miesten höylille kuin naisten. Miehillä on huomattavasti paksumpi iho ja karva. Ne vaatii enemmän höylältä ja sitten taas naisten herkkä iho vaatii erilaisen höylän.
Ei ne erilaisuudet kusetusta ole, vaikka hurjan moni siihen uskoo. Höyliähän on myös neutraalejakin. Niitä kaikista edullisempia hattaroita.
Gilletten höylissä päät ovat täsmälleen samanlaiset. Ainoa ero on pinkki muovi naisten versiossa ja hieman eri tuoksu siinä liuskassa josta tulee liukastetta +30% hintaa.
Huvittaa kun olin teini-ikäisen tyttären kanssa kaupassa ja tämä oli laittamassa ostoskärryyn 7€/purkki maksavaa Gilletten shaving geeliä naisille Sanoin että tules tänne hyllyn toiselle puolelle ja otettiin pari purkkia 2,5€ maksavaa tuoksutonta LV allergiahyväksyttyä geeliä miesten puolelta. Miesten Gillettekin olisi ollut pari euroa halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimukset ovat erilaiset miesten höylille kuin naisten. Miehillä on huomattavasti paksumpi iho ja karva. Ne vaatii enemmän höylältä ja sitten taas naisten herkkä iho vaatii erilaisen höylän.
Ei ne erilaisuudet kusetusta ole, vaikka hurjan moni siihen uskoo. Höyliähän on myös neutraalejakin. Niitä kaikista edullisempia hattaroita.
Gilletten höylissä päät ovat täsmälleen samanlaiset. Ainoa ero on pinkki muovi naisten versiossa ja hieman eri tuoksu siinä liuskassa josta tulee liukastetta +30% hintaa.
Huvittaa kun olin teini-ikäisen tyttären kanssa kaupassa ja tämä oli laittamassa ostoskärryyn 7€/purkki maksavaa Gilletten shaving geeliä naisille Sanoin että tules tänne hyllyn toiselle puolelle ja otettiin pari purkkia 2,5€ maksavaa tuoksutonta LV allergiahyväksyttyä geeliä miesten puolelta. Miesten Gillettekin olisi ollut pari euroa halvempaa.
Etsin kerran kampaamoliikkeestä Cutrinin syväåuhdistavaa mineraalishampoota. Löysin sen, hinta 30 e kpl, nappasin kainaloon ja kiertelin liikkeessä muuten vaan. Toisella seinustalla näin saman shampoon eri värisessä pullossa. Siis sama valmistaja, sama nimi, nopealla katsauksella sama inci-lista. Hinta 14 e. Kysyin myyjältä että onko näillä tuotteilla jotain eroa, ja hän hämmästeli itsekin että ei näytä olevan muuta kuin pullon väri ja hinta.
Kotona pesin hiukseni kys. tökötillä ja tajusin heti pullon avattuani että on siinä ero edelliseen pulloon, se oli miesten tuoksuista.
"Miesten" shampoo siis oli yli puolet halvempaa kuin "naisten".
Kyllästyn käyttämään samaa aloe vera hajua. Ap