Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ystäviä, jotka kommentoivat muiden ulkonäköä, hius- ja vaatetyyliä?

Vierailija
24.08.2026 |

Sanovat vinkkejä, millaiset hiukset voisivat sopia paremmin tai neuvovat, miten tulisi meikata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
22/24 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun kehuin häntä, en ymmärrä mikä häneen meni. Sanoin että noin isoksi ihmiseksi haiset yllättävän vähän hieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, sanotaanko suoraan näin että lyhyt, pullea ja erittäin tyylitajuton työkaveri, joka ottanut asiakseen leikkiä muotietoista ja kommentoi mm. minulle muiden ulkonäköjä ja tyylejä.

Näin:

"Katso tuon vaatetta, korostaako sunkin mielestä sen röllykkäistä mahaa?"

"Tuon paksu ripsimeikki saa sen näyttämään roikkuvasilmäiseltä ja väsähtäneeltä"

"Jos minä olisin tuon mallinen vartaloltani, en pukeutuisi tuollaisiin housuihin"

"Katsopa tuon naamaa, on aika punainen, onkohan alkoholiongelmaa vai poskipunaa!"

Kommentoin kerran että katsoisitko itseäsi joskus peiliin, ennen kuin alat muista ihmisistä vikoja etsimään.

Eipä auttanut, kuin sen verran että aloitti jatkossa lauseensa näin:

"Tiedän etten minäkään ole sieltä laihimmasta päästä.......... mutta pukeutuisitko noin kuten tuo yks tekee?"

Huoh.....

Vierailija
24/24 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun laihdutin normaalipainoon, niin muutamilta kavereilta kuullut kommentteja "ootpas sä kuihtunut", "miksi hoikat kasvot ja lyhyet hiukset", "näytät ultrajuoksijalta" ja sitten yhdeltä bodarikaverilta "hoikkahan sä oot, mutta sille voidaan tehdä jotain". m50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi