Minkähän ammattitutkinnon
Kommentit (34)
Menepä nyt aikasi kuluksi vaikka kansalaisopistoon. Mutta tämäkään ei tainnut käydä🤔
Perusta maksullinen Leelian lepotuoli-puhelinlinja, jonne voi soitella seurankipeät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Menepä nyt aikasi kuluksi vaikka kansalaisopistoon. Mutta tämäkään ei tainnut käydä🤔
Kyllä se käy. Kävin mä aikoinaan tietokonekurssejakin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampiakin, mutta jos tiedonhaku taidot ovat tuota luokkaa, niin suosittelen menemään lähiopetukseen.
En mä enää mene lähiopetukseen.ap
No miksi et?
Siksi kun olen niin monta kertaa yrittänyt opiskella enkä ole pärjännyt. Tuossa saisi opiskella omassa tahdissa ja jos opiskelusta ei tulisi mitään niin sitten ei tulisi.ap
Etänä opiskellessa ei nyt ihan niin vaan saa opiskella omassa tahdissa. Jos saat jotain etuuksia, niin esim. Kela vaatii, että tietty määrä opintopisteitä tulee lukukauden aikana. Ja jos lusmuilet, niin kyllä se opettaja sitten potkii sua eteenpäin ja tukitoimet aloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne sitten! Mutta ei, kun ei pääse kulkemaan. Aina jotain ongelmaa, ehdotti mitä vaan. Aika turha kysellä, kun kaikki ehdotukset lentää ojasta allikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne sitten! Mutta ei, kun ei pääse kulkemaan. Aina jotain ongelmaa, ehdotti mitä vaan. Aika turha kysellä, kun kaikki ehdotukset lentää ojasta allikkoon.
Kyllä se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suoritat työharjoittelut ja näyttökokeet etänä?
Itse opiskelin vuonna 2024 etänä, tein harjoittelun etänä ja näyttö etänä.
Mikä tutkinto? Kuulostaa nimittäin täysin mahdottomalta.
Liiketalous.
Miten näytöt tehdään etänä? Entä harjoittelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onnistuu.
Miten? Kun joskus väitit, että muuten kävisi mutta kun mies ei "viitsi" kuskata edes kerran viikossa tms. Eipä toki yhtään enää yllätä, että tämäkin asia on taaaas muuttunut. Ja muuttuu taaaas huomenna tai ainakin viikon sisällä🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Vastaus nro 29. Menen ja tulen taksilla.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä silloin aikaisemmin käynyt? Oli liian kallista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä silloin aikaisemmin käynyt? Oli liian kallista tms.
No mä ajattelin, että jos löytyy joku sopiva kurssi, niin voin sen verran käyttää rahaa, että käyn siellä.
Ei pysty etänä opiskelemaan, täytyy ainakin osittain olla läsnä.
Merkonomin tutkinnossa teoria täysin etänä, mutta nuo harjoittelut ja näytöt pitäisi jotenkin pystyä suorittamaan. Paitsi jos on jo tarpeeksi työkokemusta alalta, sitten voi antaa pelkät näytöt. Mutta niihinkin sen jonkin paikan tarvitsee.
Sun pitää olla tiukkana että en todellakaan pysty.