Elämäni on pilalla. Löysin miehen joka täytti 100% fantasiani, mutta suhde loppui. Ei enää koskaan täydellistä seksiä.
En pääse yli tästä millään. Miehellä on mt-ongelmia ja oli muutenkin vaikea ja suhde mahdoton. Tein "järkevän" ratkaisun ja lopetettiin seurustelu.
Nyt tajusin että se oli elämäni virhe. Haluaisin vaan mennä raapimaan hänen oveaan ja anelemaan polvillani että pääsisin sänkyynsä. Voisin vaikka maksaa siitä.
Voi helvetin helvetti.
N38
Kommentit (43)
Voin terapeuttina kertoa, että 100% tällaisista tapauksista, joissa yksi ihminen jotenkin räjäyttää täysin seksuaalisen maailman sisällään, eikä kukaan toinen enää tunnu yhtään miltään, johtuu jostain elämän traumasta, joka purkautuu sitten seksuaalisuuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Voin terapeuttina kertoa, että 100% tällaisista tapauksista, joissa yksi ihminen jotenkin räjäyttää täysin seksuaalisen maailman sisällään, eikä kukaan toinen enää tunnu yhtään miltään, johtuu jostain elämän traumasta, joka purkautuu sitten seksuaalisuuden kautta.
Mielenkiintoinen pointti. Kerro lisää.
Ja mitä tuo tieto auttaa, löytääkö ne sitten joskus paremman tai yhtä hyvän?
Minä ymmärrän sinua ap. Olen vähän samassa tilanteessa. Elämässäni on nainen joka täysin minuun vetoavaa tyyppiä, mutta on mt-hullu. Mutta en tunnu pääsevän hänestä eroon kun tyydyttää minua paremmin kuin olisin voinut kuvitella kenenkään ikinä pystyvän ja myös rakastaa minua täysin ehdoitta.
Jos niitä oli yksi, niin niitä voi olla toinenkin. Rauhoituhan nyt.
Kyllä tuo ohi menee. Ja miksi et voisi saada enää täydellistä seksiä? Nyt olet saanut tähän mennessä täydellisintä seksiä. Ihan yhtä hyvin voit saada vieläkin täydellisempää seksiä jonkin muun kanssa.
Jos olet tuttuni, joka muuten on nyt 38 se on ihan oikein sinulle. Ei olisi kannattanut rouvan varastaa toisen miestä. Ahneella on paskanen loppu.
Minkään kokoinen mulkku ei ole sen arvoinen, että mielenterveys menee.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista. Voin kuvitella psykon suihkukohtauksen ja legendaarisen "iih, iih, iih" efektin taustalle.
Tämä. Red flag ahoy!!
Vaikka nyt tuntuu pahalta, 10 vuoden päästä olet iloinen, että pääsit hänestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt tuntuu pahalta, 10 vuoden päästä olet iloinen, että pääsit hänestä eroon.
Kyllä!
Provo, ei kukaan nainen tykkää seksistä. Varsinkaan 50+ äijänkäppänän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän sinua muutaman vuoden nuorempi mutta emotionaalisesti niin kypsä mies, jolla keskipitkät hiukset, laiha olemus ja 20 cm pippeli?
Ei ollut vaan 50v ylipainoinen, ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Monet ihmetteli meidän ulkoisen habituksen eroa kun itse olen kaunis ja siro, että mitä näen hänessä. Mutta eivät tajunneet miten uskomattoman kuuma hän oli.
-ap
Inselmin päivän fantasiat.
Mies ei varmaan suostuisi siihen, että pelkästään nussitte ilman suhdetta. Eihän?
Ymmärrän että suhde ja kuvio ei ollut ihan terve monellakaan tavalla. Hän sai itsetuntoni ihan romuksi ja oli aivan diagnosoidusti narsisti. Paljon muutakin epäilyttävää ja mm. vahingoitti itseään kun erosimme.
Mutta oon nyt muutaman kuukauden pohtinut asiaa ja tullut siihen lopputulokseen että ei silti kannattanut lähteä. En tiedä oletteko te muut koskaan saaneet tajuttoman hyvää seksiä? Jos olette niin ymmärrätte että sitä ei vaan ylitä mikään maallinen asia.
-ap