Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni on pilalla. Löysin miehen joka täytti 100% fantasiani, mutta suhde loppui. Ei enää koskaan täydellistä seksiä.

Vierailija
23.08.2026 |

En pääse yli tästä millään. Miehellä on mt-ongelmia ja oli muutenkin vaikea ja suhde mahdoton. Tein "järkevän" ratkaisun ja lopetettiin seurustelu.

Nyt tajusin että se oli elämäni virhe. Haluaisin vaan mennä raapimaan hänen oveaan ja anelemaan polvillani että pääsisin sänkyynsä. Voisin vaikka maksaa siitä.

Voi helvetin helvetti.

N38

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teillä oli ehkä jonkinlainen trauma bonding -kuvio, googleta vähän aiheesta. Sulle voi olla paljon parempi nyt vieroittautua tuosta jos on jo noin vahva koukku. 

Ymmärrän että suhde ja kuvio ei ollut ihan terve monellakaan tavalla. Hän sai itsetuntoni ihan romuksi ja oli aivan diagnosoidusti narsisti. Paljon  muutakin epäilyttävää ja mm. vahingoitti itseään kun erosimme.

Mutta oon nyt muutaman kuukauden pohtinut asiaa ja tullut siihen lopputulokseen että ei silti kannattanut lähteä. En tiedä oletteko te muut koskaan saaneet tajuttoman hyvää seksiä? Jos olette niin ymmärrätte että sitä ei vaan ylitä mikään maallinen asia.

-ap

Vierailija
22/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko T?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin terapeuttina kertoa, että 100% tällaisista tapauksista, joissa yksi ihminen jotenkin räjäyttää täysin seksuaalisen maailman sisällään, eikä kukaan toinen enää tunnu yhtään miltään, johtuu jostain elämän traumasta, joka purkautuu sitten seksuaalisuuden kautta.

Vierailija
24/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma syndrooma?

Vierailija
25/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin terapeuttina kertoa, että 100% tällaisista tapauksista, joissa yksi ihminen jotenkin räjäyttää täysin seksuaalisen maailman sisällään, eikä kukaan toinen enää tunnu yhtään miltään, johtuu jostain elämän traumasta, joka purkautuu sitten seksuaalisuuden kautta.

Mielenkiintoinen pointti. Kerro lisää.

Ja mitä tuo tieto auttaa, löytääkö ne sitten joskus paremman tai yhtä hyvän?

Vierailija
26/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua ap. Olen vähän samassa tilanteessa. Elämässäni on nainen joka täysin minuun vetoavaa tyyppiä, mutta on mt-hullu. Mutta en tunnu pääsevän hänestä eroon kun tyydyttää minua paremmin kuin olisin voinut kuvitella kenenkään ikinä pystyvän ja myös rakastaa minua täysin ehdoitta.

Vierailija
27/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä oli yksi, niin niitä voi olla toinenkin. Rauhoituhan nyt.

Vierailija
28/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ohi menee. Ja miksi et voisi saada enää täydellistä seksiä? Nyt olet saanut tähän mennessä täydellisintä seksiä. Ihan yhtä hyvin voit saada vieläkin täydellisempää seksiä jonkin muun kanssa. 

Vierailija
29/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuttuni, joka muuten on nyt 38 se on ihan oikein sinulle. Ei olisi kannattanut rouvan varastaa toisen miestä. Ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
30/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään kokoinen mulkku ei ole sen arvoinen, että mielenterveys menee.

Vierailija
31/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista. Voin kuvitella psykon suihkukohtauksen ja legendaarisen "iih, iih, iih" efektin taustalle.

Tämä. Red flag ahoy!!

Vierailija
32/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tuntuu pahalta, 10 vuoden päästä olet iloinen, että pääsit hänestä eroon.

Vierailija
33/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt tuntuu pahalta, 10 vuoden päästä olet iloinen, että pääsit hänestä eroon.

Kyllä!

Vierailija
34/43 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on jutut.

Vierailija
35/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
36/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, ei kukaan nainen tykkää seksistä. Varsinkaan 50+ äijänkäppänän kanssa

Vierailija
37/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Vierailija
38/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on mt-ongelmia?

Vierailija
39/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän sinua muutaman vuoden nuorempi mutta emotionaalisesti niin kypsä mies, jolla keskipitkät hiukset, laiha olemus ja 20 cm pippeli?

Ei ollut vaan 50v ylipainoinen, ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Monet ihmetteli meidän ulkoisen habituksen eroa kun itse olen kaunis ja siro, että mitä näen hänessä. Mutta eivät tajunneet miten uskomattoman kuuma hän oli.

-ap

Inselmin päivän fantasiat.

Vierailija
40/43 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan suostuisi siihen, että pelkästään nussitte ilman suhdetta. Eihän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi