Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin pokata miehen ostarilla.

Vierailija
23.08.2026 |

Aloin vaa juttee yhen patsastelijan kanssa. Varmaan 10 minuuttia juteltiin.  Sitten lähdin. Ei se vaikutusta tehny mutta mietin mihin ihmiset tarvii teneröitä sun muita kun on suu ja silmät?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ollut kännissä.

Ei kaikki ole ahdasmielisiä.

Mielestäni on kiusallista, kun känninen nainen lähestyy ostarillla, ruokakaupassa tms. Tällöin voin kohteliaisuudesta vaihtaa muutaman sanan, mutta mitään muuta ei tule sellaisen naisen kanssa olemaan. 

Kerran olin yksin rannalla viltillä. Täysin tuntematon, ei ikinä nähty,  pariskunta toi minulle niiden käsilaukut ym. arvokkaat ja sanoi, että ne menee uimaan ja tulee kohta takaisin. 

Odotin niitä tunnin niiden arvokkaiden käsitavaroiden kanssa ja niitä ei näkynyt, ei kuulunut. Mun olisi itseni pitänyt lähteä jo aikaisemmin. Ihmettelin, miten 

se pariskunta uskalsi luottaa täysin tuntemattomaan. No pariskunta vihdoinkin tuli takaisin ja sai kaikki tavaransa. 

Tämä on tosi tarina Tampereen Hervannasta. Terveisiä pariskunnalle. 

Itse olin kerran sienessä, niin ihmettelin kun alkoi hirveä rytinä kuulua. Hirvi juoksi ihan läheltä ohi. Ihmettelin, miten voi juosta noin kovaa törmäämättä puihin.

Hirven silmin ihminen taitaa näyttää tosi pieneltä. Hirvi tietää, että voi töytäistä ihmisen kumoon, niin ei tarvitse pelätä. 

Hirvi on metsän kuningas.

Vierailija
22/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kiusallista, kun känninen nainen lähestyy ostarillla, ruokakaupassa tms. Tällöin voin kohteliaisuudesta vaihtaa muutaman sanan, mutta mitään muuta ei tule sellaisen naisen kanssa olemaan. 

Kerran olin yksin rannalla viltillä. Täysin tuntematon, ei ikinä nähty,  pariskunta toi minulle niiden käsilaukut ym. arvokkaat ja sanoi, että ne menee uimaan ja tulee kohta takaisin. 

Odotin niitä tunnin niiden arvokkaiden käsitavaroiden kanssa ja niitä ei näkynyt, ei kuulunut. Mun olisi itseni pitänyt lähteä jo aikaisemmin. Ihmettelin, miten 

se pariskunta uskalsi luottaa täysin tuntemattomaan. No pariskunta vihdoinkin tuli takaisin ja sai kaikki tavaransa. 

Tämä on tosi tarina Tampereen Hervannasta. Terveisiä pariskunnalle. 

Itse olin kerran sienessä, niin ihmettelin kun alkoi hirveä rytinä kuulua. Hirvi juoksi ihan läheltä ohi. Ihmettelin, miten voi juosta noin kovaa törmäämättä puihin.

Hirven silmin ihminen taitaa näyttää tosi pieneltä. Hirvi tietää, että voi töytäistä ihmisen kumoon, niin ei tarvitse pelätä. 

Hirvi on metsän kuningas.

Karhu ja Susi, vasta sitten Hirvi ja Ilves. 

Ei näy ostareilla näitä eikä Fuges. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tilanteissa vaan ennenvanhaan miehet eivät päästäneet naista silmistään, ja kertoivat jotakin kaunista, imartelivat häntä - kirjoittivat kirjeitä, työnsivät opiskelija-asunnon oven alta, soittivat opiskelija-asunnon yhteiskeittiön lankapuhelimeen ja jättivät viestejä, joskus laittoivat viestin henkilökohtaista-palstallekin, pyysivät kahville, oluelle, syömään - ostivat sitten ruusun ja saattoivat kotiin.

Nykyisin miehet ovat niin tasa-arvon tasapäistämiä, että kaikki romantiikka on näiltä nuorilta seuraa etsiviltä kadonnut. Hyvä, että tässä ketjussa oli parilla nuorella rohkeutta. Mutta siihen se jää sitten, yhteen juttukertaan, kun ei mies tee aloitetta (voihan sen nainenkin tehdä). Ja tasa-arvotaistelun tuoksinassa täälläkin tingataan, kumman se kahvikuppi pitää maksaa.

Vierailija
24/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa tilanteissa vaan ennenvanhaan miehet eivät päästäneet naista silmistään, ja kertoivat jotakin kaunista, imartelivat häntä - kirjoittivat kirjeitä, työnsivät opiskelija-asunnon oven alta, soittivat opiskelija-asunnon yhteiskeittiön lankapuhelimeen ja jättivät viestejä, joskus laittoivat viestin henkilökohtaista-palstallekin, pyysivät kahville, oluelle, syömään - ostivat sitten ruusun ja saattoivat kotiin.

Nykyisin miehet ovat niin tasa-arvon tasapäistämiä, että kaikki romantiikka on näiltä nuorilta seuraa etsiviltä kadonnut. Hyvä, että tässä ketjussa oli parilla nuorella rohkeutta. Mutta siihen se jää sitten, yhteen juttukertaan, kun ei mies tee aloitetta (voihan sen nainenkin tehdä). Ja tasa-arvotaistelun tuoksinassa täälläkin tingataan, kumman se kahvikuppi pitää maksaa.

Naiset sitä tasa-arvoa ovat vaatineet ja kun sen ovat saaneet niin rutisevat siitäkin.

Vierailija
25/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista horinaa, etkö ollenkaan lukenut avausta?

Se on lähes mahdotonta että ostarilta miestä pokaava nainen olisi, tai olisi "ennenvanhaan" ollut, yhtään minkään arvoinen. Kauniit nuoret naiset eivät yritä pokailla miehiä yhtään mistään, eikä ainakaan ostarilta.

Ostareilla patsastelee vain värivirheellisiä, eivätkä hekään ihan mitä millaista tahansa "naista" hyväksy. Jos hyväksyvät rumapainoisen tai wanhusnaisen, niin tekevät sen rahasta tai ⁢oleskeluluvan takia.

Vierailija
26/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen" ei tarvitse olla edes kännissä, se on vähintään yhtä kiusallista kun lähestyvä "nainen" on rumapainoinen taikka rumaikäinen.

Omalle kohdalleni on etupäässä osunut rumapainoisia tai rumaikäisiä rakkaushyökkääjiä, jotkut aika tavalla päissään toiset raittiita, kaikki olen tietenkin torjunut.  Muutamat kaunottaretkin ovat lähestyneet ja sitten antautuneet ihan "suorin lapasin", mutta kaikissa näissä tapauksissa minä en ollut heidän kohteenaan, vaan asemani tai/sekä lompakkoni.

Vierailija
27/27 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko alennuksessa tai poistomyynnissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi