"Ketään ei kiinnosta"
Onko ihan ok sanoa toiselle että "voisitko olla puhumatta sitten, ketään ei kiinnosta" kun yritin miehelle jutella niitä näitä. kuulen lähes joka päivä tuollaista :( itkettää kovasti, kun oon niin monta kertaa kuullut miehen sanovan ettei ketään kiinnostaisi minun juttuni. 😢
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut sitten ihan hiljaa omissa oloissani, kun kerta ei kiinnosta. 😕 onneksi voin tällä palstalla jutella, ehkä jotain kiinnostaa täällä 🥰
Ei kuule kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole tasavertaisia suhteessa?
Tosi usein kuulen esim tällaista miehen suusta:
"No en kerro jatkossa sulle mitään"
Kiitos, voi keskittyä vaikka lastenohjelmiin, nekin on mielenkiintoisempia.
"Mie meen kohta tuonne pois häiritsemästä..."
Mikset mee nyt?
Heittomerkeissä olevat on mitä minä olen miehelleni sanonut joskus ja alempana ilman heittomerkkejä on hänen vastaukset..
Tuntuu, että olen vaan ylimääräinen täällä, eikä minusta ole mihinkään. Pahemmaksi tilanteen tekee tästä, että meillä on yhteinen lapsi (vajaa vuoden ikäinen) ja olen tällä hetkellä raskaana (vahinkoraskaus) niin mies välillä meidän vauvallekin puhuu näin:
Kuuntele - vauvan nimi -, siellä se ulisee vaikka meitä ei kiinnosta
Kuuntele, siellä se jotain nillittää vaikka ketään ei kiinnosta sen jutut
Noin mieheni juttelee meidän vauvalle minusta... 😕
Eroa NYT! Tuosta seuraava askel on fyysinen väkivalta. Nyt koette, myös lapset, henkistä väkivaltaa.
Onko pakko väkisin koittaa pitää keskusteluyhteyttä kun ei miehiä kiinnosta naisten jutut eikä miehistä ole mitään seuraa.
Helvettiäkö uliset?!
Itsepähän olet ukkosi valinnut, senkun tulet toimeen valintojesi kanssa ja olet kitisemättä.
Miehesi on tosi epäsosiaalinen ja introvertti?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on tosi epäsosiaalinen ja introvertti?
Ei oo epäsosiaalinen... :/ taitaa olla meidän jutussa loppu lähellä. En enää kirjoittele tännekään enää kun kuulee samankaltaista mitä kotona. Kiitos kaikille mukaville kommentoijille 🥰
Miehet on taitavia loukkaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on taitavia loukkaamaan naisia.
Vielä taitavampia imemään munaa.
t. mies
Olen kirjoittanut montakin kommenttia täällä, mutten laittanut niitä, koska "ketään ei kiinnosta". Lähes joka kommentin/lainauksen kohdalla mietin, et kiinnostaiskohan tämäkään ketään?
....
Olin pihalla röökillä. Siinä sivussa seurasin, kun nuori äiti työnsi rattaita, missä pienokainen. Äiti räpläsi samalla kännykkää; se pienokaisen ilme oli: Hei, huomioi minut! ..... Mietin, et mitähän hänestäkin tulee, aikuisena.
Ja oma ikä sitten taas: m61
Kuulostaa ihan teiniltä kun yrittää jotain puhua niin on silleen "ei kiinnosta"
Sinun miehesi on narsistinen epäsikiö joka pitäisi lopettaa. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut montakin kommenttia täällä, mutten laittanut niitä, koska "ketään ei kiinnosta". Lähes joka kommentin/lainauksen kohdalla mietin, et kiinnostaiskohan tämäkään ketään?
....
Olin pihalla röökillä. Siinä sivussa seurasin, kun nuori äiti työnsi rattaita, missä pienokainen. Äiti räpläsi samalla kännykkää; se pienokaisen ilme oli: Hei, huomioi minut! ..... Mietin, et mitähän hänestäkin tulee, aikuisena.
Varmaan sellainen epäsosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
....
Ei koko ajan pysty vauvaa huomioimaan.
Wanharouva Tyhjäpää taas nostattamassa miesvihaa mielikuvituspuolisonsa avulla.
Lopeta kälätys. Ketään ei kiinnosta sun ulina.