Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ketään ei kiinnosta"

Vierailija
23.08.2026 |

Onko ihan ok sanoa toiselle että "voisitko olla puhumatta sitten, ketään ei kiinnosta" kun yritin miehelle jutella niitä näitä. kuulen lähes joka päivä tuollaista :( itkettää kovasti, kun oon niin monta kertaa kuullut miehen sanovan ettei ketään kiinnostaisi minun juttuni. 😢

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono puoliso

Vierailija
2/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tasavertaisia suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, vaikka toinen selittäisi pitkään jotain tyhmää. Lähde tuosta suhteesta ja etsi seuraa, joka on kiinnostunut sinusta.

Vierailija
4/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
5/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole tasavertaisia suhteessa?

Tosi usein kuulen esim tällaista miehen suusta: 

"No en kerro jatkossa sulle mitään"
Kiitos, voi keskittyä vaikka lastenohjelmiin, nekin on mielenkiintoisempia.

"Mie meen kohta tuonne pois häiritsemästä..."
Mikset mee nyt?

Heittomerkeissä olevat on mitä minä olen miehelleni sanonut joskus ja alempana ilman heittomerkkejä on hänen vastaukset..

Tuntuu, että olen vaan ylimääräinen täällä, eikä minusta ole mihinkään. Pahemmaksi tilanteen tekee tästä, että meillä on yhteinen lapsi (vajaa vuoden ikäinen) ja olen tällä hetkellä raskaana (vahinkoraskaus) niin mies välillä meidän vauvallekin puhuu näin: 

Kuuntele - vauvan nimi -, siellä se ulisee vaikka meitä ei kiinnosta

Kuuntele, siellä se jotain nillittää vaikka ketään ei kiinnosta sen jutut

Noin mieheni juttelee meidän vauvalle minusta... 😕

Vierailija
6/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, seuraavaksi haluaisin kuulla mikä tekosyy on ollut hakeutua tuollaiseen suhteeseen, hankkia siinä lapsia ja vieläpä jatkaa suhdetta. 

Vierailija
7/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä noin niinkuin itse luulet, jos itkukin sulta pääsee? Missä helevetissä joittenkin naisten järki on? Onko ok....ei hitto sentään.

Vierailija
8/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä jo yli 8 vuotta.. :/ oon vaan aina uskonut, että ehkä mieheni alkaa puhumaan minulle nätimmin mutta sitten aina taas saan kuulla tällaista mitä tänne olen kirjoittanut.. :( sitten jos ei hetkeen puhu minulle näin rumasti niin kuvittelen että jatkossa ei puhu enää rumasti, mutta aina olen väärässä..

Mieheni ei myöskään ikinä pyydä minulta anteeksi ja hän varmasti huomaa miten pahalta minusta nämä sanomiset tuntuu, koska itken hänen kuullen mutta ei mitään reaktiota siihen... 

Nyttenkin makaan sängyssä ja itkeskelen, eikä miestä kiinnosta ollenkaan. 😪😕

Vierailija
9/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miljoonat kerran miettinyt eroa, mutta sitten se ajatus taas unohtuu jos ei vaikka viikkoon kuule mitään ilkeitä asioita.. :(

Vierailija
10/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan tuntuu, että onko tosiaan vika minussa kun minulle sanotaan noin.. mietin aina miten parannan itseäni että minulle ei tarviisi noin sanoa.. mutta silti sanotaan vaikka juttelisin ihan vaikka että mitä ruokaa tekisi yms.. en usko että tuohon esim "mitä ruokaa tehtäisiin" tarviisi sanoa että "voitko olla puhumatta sitten, ketään ei kiinnosta" :(

Vierailija
11/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatappas nyt se selkäranka ja jätä se idiootti.

Vierailija
12/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaan tuntuu, että onko tosiaan vika minussa kun minulle sanotaan noin.. mietin aina miten parannan itseäni että minulle ei tarviisi noin sanoa.. mutta silti sanotaan vaikka juttelisin ihan vaikka että mitä ruokaa tekisi yms.. en usko että tuohon esim "mitä ruokaa tehtäisiin" tarviisi sanoa että "voitko olla puhumatta sitten, ketään ei kiinnosta" :(

Miehesi kuulostaa ankeuttajalta. Paljonko hän käyttää alkoholia?

Vierailija
13/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut sitten ihan hiljaa omissa oloissani, kun kerta ei kiinnosta. 😕 onneksi voin tällä palstalla jutella, ehkä jotain kiinnostaa täällä 🥰

Vierailija
14/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä ollenkaan, kuten en minäkään...

Vierailija
15/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Ja: älä jauha paskoja tarinoita moneen kertaan.

Vierailija
16/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on monesti pyörinyt mielessä erota, mutta sitten mietin lapsen kannalta, mutta tiedän myös että lapselle olisi parempi onnellisessa kodissa.. jossa ei olisi tällaista..

Vierailija
17/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Älä hae mieheltä huomioo,koska sitä ei kiinnosta. Kannattaa antaa sen olla ihan keskenään ja keskittyä itse omiin juttuihin. Ikäväähän se on kun puolisosta ei ole seuraa, mutta sille ei voi mitään.

Vierailija
18/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jauhanutkaan.. sama oikeasti mitä puhun niin yleisin vastaus että ei kiinnosta. Esim juuri tänään kysyin kerran mitäs tehtäs ruoaksi..

Vierailija
19/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY ITKUINEN JA PAHA OLO KOKO AJAN😩

Vierailija
20/35 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo jauhanutkaan.. sama oikeasti mitä puhun niin yleisin vastaus että ei kiinnosta. Esim juuri tänään kysyin kerran mitäs tehtäs ruoaksi..

Ei kiinnosta. Voit lopettaa jankuttamisen täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä