Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (282)
Ei kiinnosta udella muista ja muiden tekemisistä ja juoruta niitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
En kehu koskaan itseäni. Olen niin vaatimaton, ettei kukaan ole vaatimattomampi.
Minäkään en kehuskele sillä, kuinka olen fiksumpi kuin 99 prossaa väestöstä...ikinä...
EN OLE HOMO VIHERVASSARI
T. MINÄ
Minen ymmärrä kysymystä.
Mitä vikaa minus mukamas vois olla, minus ei oo yleesiä eikä harvinaasia huonoja piirtehiä.
Muttemmää ihan täyrellinen sentähän ole: Minusta puuttuu kaikki viat!
T: Isoo-Jussi
Erehtyminen. Olen aina oikeassa. Kerran jo luulin erehtyneeni, mutta sitten huomasin olevani väärässä.
Yksi työkaveri, bodarimies kehui, ettei hänellä ole mennyt komea ulkomuoto päähän. Vaikka naiset ovat kimpussa koko ajan ja homotkin ahdistelevat.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri, bodarimies kehui, ettei hänellä ole mennyt komea ulkomuoto päähän. Vaikka naiset ovat kimpussa koko ajan ja homotkin ahdistelevat.
Kuvaten samalla videota itsestään someen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut somra silloin vielä. Oli vuosi 1992.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut somra silloin vielä. Oli vuosi 1992.
Mmm, vanhat hyvät ajat...lama, konkursseja, itsareita...toisaalta, ei somea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tippaakaan muoti, meikit tai ulkonäkö. En voi millään ymmärtää miksi joku hullu maksaa satoja euroja jostain laukusta, jonka käyttöarvo on sama kuin viiden euron laukulla.
Mutta miksi ajattelet, että se on huono piirre?
Laukku voidaan tehdä orjatyönä kehitysmaissa, ja se on ehkä kidutetun eläimen nahkaa (rituaaliteurastus muhamettilaisissa maissa).
Äkkipikaisuus, jääräpäisyys, itsekkyys, tunnekylmyys, sosiaalitaidottomuus, epäystävällisyys, ahdasmielisyys
Lisääntymisentarve
Pariutumisen pakko
Kateus
En saa tyydytystä jos joku ihminen on hädässä.
Vierailija kirjoitti:
No minulta jostain syystä ovat jääneet virheet puuttumaan kokonaan ja se ei ole ihan yleistä.
Jestas - anoppini on jälleensyntynyt 😱
Hyvä ap. Mulla sama puute. Työkaverit ovat kuulema kateellisia, kun en ole koskaan kateellinen😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulta jostain syystä ovat jääneet virheet puuttumaan kokonaan ja se ei ole ihan yleistä.
Jestas - anoppini on jälleensyntynyt 😱
PAKENE!!!
Jankkaamisen jalo taito. Jatkuva toisten opettaminen/luennointitarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimo. Tosi monissa fantasiakirjoissa lähtökohtana on että päähenkilöä ajaa kostonhimo. Esimerkiksi joku surmasi hönen vanhempansa, joten nyt hän on päättänyt kostaa. En käsitä. En tunne kostonhimoa omassa elämässänikään, koska en tajua mitä hyötyä MiNUlLE on siitä että jollakulla (pahaa tms minulle tehneellä) menee asiat huonosti. Eihän se minua hyödytä mitenkään. Ymmärrän että joku kokee silloin jonkinlaista voitonriemua tai kostonhimon hekumaa tms, mutta minussa sellaista ei vain nouse, enkä käsitä kertakaikkiaan sitä logikkaa muutenkaan, koska kuten sanoin, enhön minä siitä mitään saa. Sanotaan vaikka että toiselta murtuu jalka, no miten se minua hyödyttää? Sopii varmaan ihmisille, jotka uskovat hierarkioihin. En pahemmin niihinkään usko. keskityn omiin juttuihin, siihen mitä oikeasti haluan. Tämä piirteeni, etten halua osallistua narsistisiin peleihin, kun en saa niistä yhtään mitään iloa, on saanut tiedättekö minut joskus miettimään olenko psykopaatti, mutta tunnen tosi vahvaa empatiaa vatsassa saakka ja haluan auttaa esim kärpäsiä ulos kotoa mieluummin kuin läiskiä niitä, ja joskus kadulla näkemiäni tilanteita jää mieleen pyörimään ja ”lähetän hyviä ajatuksia” ihmisille, että heidän asiansa menisivät hyvin, ja taitaa olla niin että olen tosi, tosi kaukana psykopaatista. Eli joo en tajua miksi on niin normaalia tuntea kostonhimoa, nähdä kaikki niin hierarkkisesto ja olla aina kilpailemassa toisten kanssa.
Sulle ei ole koskaan tehty mitään todella törkeää tai väärää, esim. Hakattu syyttä, raizkattu tai huumattu ja käytetty hyväksi yms.
Minua on lapsena käytetty hyv, minulla on vptsd ja joskus aikanaan oli dissosiaatiota ja derealisaatiota. Nuorena aikuisena minut on raisk siten että pelkäsin etten pääse huoneesta koskaan pois (pysy elo ssa). Siinä osa asioista. En tiedä liittyykö se tuohon vai ei. En ymmärrä mitä hyötyä minulle olisi jos kyseiset tekijät kokosivat jotain huonoa. Itse asiassa voisiko olla, että silloin juuri asia konkretisoituu? Tiedänhän ettei olisi mitään hyötyä jos vaikkapa tuo minut n 20 v raisk nn t ihminen vaikkapa joutuisi lento-onnettomuuteen. Mitä se enää auttaisi? Ei se muuttaisi sitä mitä minulle tapahtui ja minkä kanssa minä täällä nykyään elän. Ehkä totta puhuen tuo kaikki tapahtunut on saanut minut pysähtymään elämän edessä. Täällä ollaan vielä hetki.
Minä en ole utelias. Olen tiedonjanoinen. Mitä tällä kyselyllä haetaan. Joku galluppi ihmisten varjopuolien rekisteröintiin. En vastaa enää.
En kehu koskaan itseäni. Olen niin vaatimaton, ettei kukaan ole vaatimattomampi.