Kun kerran miehet kilpailee siitä että kuka on miehisin mies….
… niin yritättekö myöntää että sukupuoli ja sukupuolikokemus on kirjo?
Joku voi kokea itsensä miehekkäämmäksi tai naisellisemmaksi kuin toinen, ei väliä mitä on jalkojen välissä. Näin yksinkertaista se on.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Tämän takia naisten euro on vain 80 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitat.
Sanoisin, että sinä et ymmärrä mitä tarkoitettiin. Etkä paljon muutakaan.
Tottakai kyse on sekä itsetunnosta että identiteetistä ja jokainen rakentaa nämä itse. Identiteetti tosin on synnynnäinen mutta kehittyy varttuessa siihen suuntaan kuin sitä kehittää. Ei seksuaalisuuden vaan muiden ominaisuuksien suhteen. Toki seksuaalisuus ja seksuaalinen itsetunto kehittyvät myös. vaikkei suuntautuinen mihinkään kaiketi muutu. Biseksuaalisuudesta en ole varma, mitä se on, koska tutkimus aiheesta on vielä kovin vähäistä. Voiko olla jopa niin, että me olemme seksuaalisia olentoja, mutta rakkauden ja halun kohde on sattumaa, kun törmää sieluun jonka kanssa oma mieli klikkaa.
Miehekäs mies ei ole toksinen ääliö, joka öyhöttää ja hakkaa. Miehinen mies on kokonainen ihminen, joka osaa käsitellä tunteitaan ja kunnioittaa sekä itseään että muita ihmisiä. Ei pyri paskatunkion päälle viskomalla kakkaa ympäriinsä, koska siinä vain sotkee itsensä ja lopulta kaikki nauravat sinulle.
Totta. Lääkäreiden pitäisi määrätä ne jotka ei osaa renkaita vaihtaa pakollisiin estrogeenihoitoihin.
Ollakko miestenmies vai naistenmies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kyse on sekä itsetunnosta että identiteetistä ja jokainen rakentaa nämä itse. Identiteetti tosin on synnynnäinen mutta kehittyy varttuessa siihen suuntaan kuin sitä kehittää. Ei seksuaalisuuden vaan muiden ominaisuuksien suhteen. Toki seksuaalisuus ja seksuaalinen itsetunto kehittyvät myös. vaikkei suuntautuinen mihinkään kaiketi muutu. Biseksuaalisuudesta en ole varma, mitä se on, koska tutkimus aiheesta on vielä kovin vähäistä. Voiko olla jopa niin, että me olemme seksuaalisia olentoja, mutta rakkauden ja halun kohde on sattumaa, kun törmää sieluun jonka kanssa oma mieli klikkaa.
Miehekäs mies ei ole toksinen ääliö, joka öyhöttää ja hakkaa. Miehinen mies on kokonainen ihminen, joka osaa käsitellä tunteitaan ja kunnioittaa sekä itseään että muita ihmisiä. Ei pyri paskatunkion päälle viskomalla kakkaa ympäriinsä, koska siinä vain sotkee itsensä ja lopulta kaikki nauravat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on VihaVasemmiston aikaansaannos. Ilman VihaVasemmiston vääristyneitä sanan määrittelyjä ja laiskaa keskustelun perusteluita Persut eivät olisi menestyneet.
Persut ovat järjen ääni. Mies ei voi synnyttää, kielitaidottomat kehitysmaalaiset eivät maksa meidän eläkkeitä ym.
Persut ovat olleet koko ajan oikeassa ihan kaikessa.
Vasemmisto kieltäytyy hyväksymästä ympäröivää havainnoilla vahvistettuja asioita ja on ryhtynyt vääristämään ja ymmärtämään väärin asioita, koska se ei muuten osaa perustella tekojaan.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
No miten sen nyt ottaa. Biologisesti olen mies ja myös sukupuoli-identiteetiltäni mies, mutta sitten taas en varmaan vastaa monenkaan kuvaa "miehisyydestä".
Olen kyllä 185 cm pitkä, mutta hyvinkin hoikka ja muutenkin mun kroppa ja kasvot näyttävät hyvin poikamaisilta. Olen 40v, mutta esim. parrankasvu on hyvinkin vähäistä ja melko hentoa. Kukaan ei luule mua nelikymppiseksi, vaan paljon nuoremmaksi.
En ole alistuva luonne, mutta ns. alfaa minusta ei saa tekemälläkään. Teen siis lähinnä omia juttujani olematta johtaja tai johdettava. Mun harrastukset on perinteisessä mielessä joko neutraaleja tai sellaisia, joita tyypillisesti naiset harrastavat enemmän. Tyyliin lukupiiri ja orkideoiden kasvatus. Harrastan urheilua, mutten voimaa vaativia lajeja, enkä koskaan harrastaisi lajia, johon liittyy pelitilanteessa fyysistä kontaktia.
On vaimo ja kaksi lastakin. Ei ole ollut mitenkään erityisen surkea menestys naisten keskuudessa, vaan olen huomannut, että on olemassa (pienehkö) kategoria naisia, jotka viehättyvöt minunlaisistani miehistä. Lisättäköön tähän, että kyse ei ole äidillisistä ja huoltapitävistä naisista. En sellaista kaipaa enkä viestitä ulospäin sellaista.
Miesten miehet ei naisiin sekaannu.