Oli eilen kovat kotibileet
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vähätkin rahat meni, tuosta vaan. Taas kerran. Sitten valitetaan, kun ei ikinä ole rahaa mihinkään. Vaikkapa vaatteisiin.
En mä tarvitse vaatteita.ap
Muista tämä sitten, kun valitat ettei ole varaa kesävaatteisiin, kenkiin tms.
Eikö sun pitänyt säästää miehen ja teinin lahjoihin yms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vähätkin rahat meni, tuosta vaan. Taas kerran. Sitten valitetaan, kun ei ikinä ole rahaa mihinkään. Vaikkapa vaatteisiin.
Muista tämä sitten, kun valitat ettei ole varaa kesävaatteisiin, kenkiin tms.
Samahan se on, mitä mulla on päällä, kun olen vaan kotona. ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pitänyt säästää miehen ja teinin lahjoihin yms.?
Joo, mutta saa kai sitä joskus pitää hauskaa.ap
Ja myyrä lasku tuli postilaatikkoon,a😄
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä rahaa.ap
Miksi sä aina mainostat tätä "Meni kyllä (paljon) rahaa" ja samalla vingut täällä vähän väliä, kun ei ole taaskaan/ ikinä rahaa? Ja väität, että olette "vähävaraisia". Ette kyllä ole tai sitten ihan kaikki ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä rahaa.ap
Miksi sä aina mainostat tätä "Meni kyllä (paljon) rahaa" ja samalla vingut täällä vähän väliä, kun ei ole taaskaan/ ikinä rahaa? Ja väität, että olette "vähävaraisia". Ette kyllä ole tai sitten ihan kaikki ei pidä paikkaansa.
Riippuu tietysti, miten asiat ajattelee. Kauppaan meni 140 euroa. Oli siinä kyllä monen päivän ruuatkin lisäksi.ap
Eli on sydänvikaa, sun muuta ja alkoholia menee enemmän, kuin pari lonkeroa. Sitten sattuu sydämeen. Aika riskialtista.
Vierailija kirjoitti:
Eli on sydänvikaa, sun muuta ja alkoholia menee enemmän, kuin pari lonkeroa. Sitten sattuu sydämeen. Aika riskialtista.
Tiedän sen. Ei mua haittaa, jos kuolisin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä rahaa.ap
Riippuu tietysti, miten asiat ajattelee. Kauppaan meni 140 euroa. Oli siinä kyllä monen päivän ruuatkin lisäksi.ap
Mutta miksi ihmeessä mainostat, kuinka paljon taas meni rahaa? Vielä, kun sitä rahaa ei väittämäsi mukaan edes ole. Tai ainakaan asioihin, joihin sitä oikeasti tarvittaisiin. Sitten sitä haaskataan asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä. Onko säästäminen joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä rahaa.ap
Mutta miksi ihmeessä mainostat, kuinka paljon taas meni rahaa? Vielä, kun sitä rahaa ei väittämäsi mukaan edes ole. Tai ainakaan asioihin, joihin sitä oikeasti tarvittaisiin. Sitten sitä haaskataan asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä. Onko säästäminen joku ongelma?
Ei varmaan ole fiksua tuhlata tuollaiseen ns biletykseen, mutta haluan unohtaa edes hetkeksi millainen olen ja sen miten epäonnistuin kaikissa opinnoissa ja elämässä.ap
Kunnon kotibileissä pannaan pari tyttöä paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kotibileissä pannaan pari tyttöä paksuksi.
Valis on jo mummoikäinen, eikä se bileitten ainoa mies, eli Valiksen ukko, ole pannut sitä enää vuosiin.
Ja tuo paljon auttaa se unohtaminen alkoholin voimalla ap?jättäisit bileet väliin ja keskittyisit muuhun kuin miehiin ja alkoholiin.
Saavuttamaan elämässä enemmän kuin yhden illan jonkun nobodyn seurassa ryypäten.Vaikka saavuttamaan työtä tekemällä isompia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo paljon auttaa se unohtaminen alkoholin voimalla ap?jättäisit bileet väliin ja keskittyisit muuhun kuin miehiin ja alkoholiin.
Saavuttamaan elämässä enemmän kuin yhden illan jonkun nobodyn seurassa ryypäten.Vaikka saavuttamaan työtä tekemällä isompia asioita.
Ei mulla ole mitään yhden illan juttuja.ap
Oletko sä koskaan elämäsi aikana ollut kotibileissä? Siis sellaisissa bileissä jossa on muitakin kuin sinä ja sun ukkosi? Tuntuu siltä, että sä et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä koskaan elämäsi aikana ollut kotibileissä? Siis sellaisissa bileissä jossa on muitakin kuin sinä ja sun ukkosi? Tuntuu siltä, että sä et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa.
En ole ollut. Nuorena kävin yksin baareissa. Tuo nyt oli vain vähän raflaava otsikko. ap